Gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Gramulanion het volgende:
Ik stem voor [ afbeelding ]
in de OP.
Ach, Barca kwam ook 1-0 voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef Rosario het volgende:
Atletico lijkt te gaan profiteren van de misstap van Barça. 1-0
Hij is wel financieel onafhankelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een geweldige commentator die Ten Cate...
Wist je dat hij voor niks bij Sparta heeft gewerkt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel financieel onafhankelijk.
De bal werd duidelijk aangeraakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:25 schreef Drxx het volgende:
[ afbeelding ]
Droom in duigen voor alle Farçanen.
Bedankt Sierd.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
Bilbao speelt alleen maar met Basken tegen al die miljoenen aankopen
Oké..quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Mensen die hopen dat Real of Barca kampioen word.![]()
Wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Idd Simeone moet kampioen wordenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Als Atletico vier jaar op rij kampioen wordt, ben je het vijfde jaar weer voor Real of Barcelona. Gewoon tegen de beste zijn, lekker tegendraads, maar totaal geen clubgevoel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Nee tegen clubs zijn die maar kopen om het kopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Atletico vier jaar op rij kampioen wordt, ben je het vijfde jaar weer voor Real of Barcelona. Gewoon tegen de beste zijn, lekker tegendraads, maar totaal geen clubgevoel.
Harde eind baas inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Idd Simeone moet kampioen worden
Dus je bent ook tegen Vitesse en PSV?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee tegen clubs zijn die maar kopen om het kopen.
Vitesse koopt niet zoveel en staat geen miljoenen schulden bij de bank. PSV leent gemeentegeld dus ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus je bent ook tegen Vitesse en PSV?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vitesse koopt niet zoveel en staat geen miljoenen schulden bij de bank. PSV leent gemeentegeld dus ja.
Nog niet nee, als die eigenaar Alexander Tsjigirinskij zijn handen afhaalt van Vitesse zijn ze failliet.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vitesse koopt niet zoveel en staat geen miljoenen schulden bij de bank.
Zou wel grappig zijn om dat eens mee te maken of bij City nog leuker.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog niet nee, als die eigenaar Alexander Tsjigirinskij zijn handen afhaalt van Vitesse zijn ze failliet.
Niet als Vitesse net Europees voetbal heeft gehaald, is onze UEFA coëfficiënt direct weer naar de knoppenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn om dat eens mee te maken of bij City nog leuker.
Boeien die is toch niet te redden.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet als Vitesse net Europees voetbal heeft gehaald, is onze UEFA coëfficiënt direct weer naar de knoppen
De vCL voor plek twee moeten we wel behouden.quote:
zal firefox voor Altetico worden als barcelona geen kampioen wordt?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Atletico vier jaar op rij kampioen wordt, ben je het vijfde jaar weer voor Real of Barcelona. Gewoon tegen de beste zijn, lekker tegendraads, maar totaal geen clubgevoel.
Nog even een mooie actie van Ramos voor jouquote:
Pepe zie ik als de grootste kanshebber voor eenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:31 schreef opreis het volgende:
Grote vraag is of pepe en ramos het einde gaan halen, er hangt een behoorlijk opgefokt sfeertje
Strootgod vs Mertens gaat ook beginnen. Niet eerlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef OverRated het volgende:
Ik ook. Maar zo ook Heerenveen - Twente.
Oh jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootgod vs Mertens gaat ook beginnen. Niet eerlijk
Mertens op de bankquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootgod vs Mertens gaat ook beginnen. Niet eerlijk
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-1.
Is dat wat, dat Sport 1 Go? Geen haperingen en goede (HD) beeldkwaliteit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen wedstrijdbalk bij Sport1GO
Wat een kutservice
Ik wil de kool van Real terugkijken
Normaal heb je een wedstrijdbalk die je kan aanzetten, dan kan je gele/rode kaarten, goals etc. gelijk terug kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is dat wat, dat Sport 1 Go? Geen haperingen en goede (HD) beeldkwaliteit?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Normaal heb je een wedstrijdbalk die je kan aanzetten, dan kan je gele/rode kaarten, goals etc. gelijk terug kijken.
Qua beeldkwaliteit is het prima. 2800Kbps stream. Het is niet zoals op tv maar zeker geen blokjes oid.
Verder heb je ook een picture in picture functie die erg tof is, je kan dus meerdere kanalen van Sport1 tegelijk kijken.
Ook kun je samenvattigen en wedstrijden voor een beperkte tijd terug kijken. Verder geen haperingen oid.
Ik krijg het gratis van iemand die Canaal Digitaal heeft en die het niet gebruikt dus ik weet niet wat het kost
Dank!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef
ClapClapYourHands het volgende:
Zo ziet het er uit op mijn 1080P scherm met PIP aan
[ afbeelding ]
PIP scherm kan je overal naartoe verplaatsen
Als je Sport1 hebt bij Canal Digitaal dan kan je het gratis kijken ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Ziet er prima uit. Ik zal er eens naar kijken. Volgens mij hebben m'n ouders ook een abonnement via CanalDigitaal. Dan moet ik het wel gratis kunnen kijken.
Ja klopt, heb wel de Fox Sports app op m'n iPad via hun inloggegevens. Werkt ook prima.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je Sport1 hebt bij Canal Digitaal dan kan je het gratis kijken ja.
En als ze Film1 of Fox Sports hebben ook.
Met dezelfde login gegevens kan je dan inloggen bij Sport1Goquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt, heb wel de Fox Sports app op m'n iPad via hun inloggegevens. Werkt ook prima.
Aaaah, zo. Top.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met dezelfde login gegevens kan je dan inloggen bij Sport1Go
Toch wordt het tijd voor de meer dan terechte 2-1.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:26 schreef hafcfan het volgende:
Goed dat Simone de beker niet serieus neemt. Cl en PD gaan voor.
Ze spelen niet in Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Waarom is Ronaldo niet geschorst eigenlijk? In Nederland word je toch in de beker ook geschorst voor direct rood?
En dan vol voor Pepe juichen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch wordt het tijd voor de meer dan terechte 2-1.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:37 schreef Drxx het volgende:
Scheids is wel erg pro-Real hè. Misgunt ze echt helemaal niets, niet eens overduidelijke gele kaarten
Godsammequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe vaak zie je zulke eigen goals nou.. En nu al voor de 2e keer achter elkaar inde beker bij Barca...
De fuckquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe vaak zie je zulke eigen goals nou.. En nu al voor de 2e keer achter elkaar inde beker bij Barca...
Dat. Met 2 manquote:
Spaans voetbal blijft bij sport 1 toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef RubenSosa het volgende:
Oh wat ga ik die sierd missen als het spaanse voetbal bij foxsports zit...
Dat gaat niet gebeuren hoor denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef RubenSosa het volgende:
Oh wat ga ik die sierd missen als het spaanse voetbal bij foxsports zit...
Dan mogen ze wel wat kanalen erbij gaan doen want met 2 fox sports internationaal kanalen gaan ze het echt niet redden.... aangezien ze tennis ook overgenomen hebben en engels, italiaans voetbal al hebben....quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Als die rechten vrij komen kun je er van uit gaan dat Fox ze koopt hoor.
Ze hebben het spaanse voetbal (en cl) nog 1 seizoen na dit seizoen. Als sport1 voor die tijd niet failliet zijn dan zal vanaf seizoen 2015/2016 alles bij fox zitten... die hebben gewoon het geld...quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spaans voetbal blijft bij sport 1 toch?
Ik ga er vanuit dat ze dan meer kanalen zullen hebben...quote:Op zondag 9 februari 2014 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat kanalen erbij gaan doen want met 2 fox sports internationaal kanalen gaan ze het echt niet redden.... aangezien ze tennis ook overgenomen hebben en engels, italiaans voetbal al hebben....
Oké, oké...sport 1 richt zich wel op andere sporten al nu. Duits voetbal gaat ook over 2 jaar naar fox.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze hebben het spaanse voetbal (en cl) nog 1 seizoen na dit seizoen. Als sport1 voor die tijd niet failliet zijn dan zal vanaf seizoen 2015/2016 alles bij fox zitten... die hebben gewoon het geld...
[..]
Ik ga er vanuit dat ze dan meer kanalen zullen hebben...
Sevilla heeft de scheids mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef Drxx het volgende:
Bij Sevilla zit niets mee, bij Barcelona alles
Bojan is een mug.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Alexis heeft nou niet bepaald het postuur van een mug hoor Sierd.
Dan mogen wij in de Eredivisie ons handjes dichtknijpen met onze scheidsrechters.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef Maver24 het volgende:
Die scheids kan er helemaal niets van. hoe slecht zeg, lachwekkend
ja bij de JL, maar volgens mij nemen ze hem bij fox niet serieus.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sierd de Vos zit overigens ook bij FOX
quote:“We gaan Jeroen Grueter bellen he.. Die heb hier meer verstand van, van deze sport.. In baan drie loopt Messi.. En in baan vier.. Het is nu allemaal vrije slag he.. Sjongejonge.. Ik heb het vertéld.. Ik ben twee keer hier geweest.. Eén keer hier en één keer bij Betis.. En toen stopten ze dr mee. Nou deze ijdeltuit niet hoor.. Ook al staat er een meter water, hij zwemt door, die José Antonio Teixeira Vitienes.. Het is een schitterend spektakel waarbij Sevilla echter al drie had moeten maken, zo niet vier, maar ze maken er maar één.. Barcelona maakt met een buitenspeldoelpunt gelijk, daar zijn ze niet zo boos over bij Sevilla en Messi rondt de mooiste counter van 2014 af, met zijn 2-1.. En dat is de stand, Barcelona leidt in Sánchez Pizjuán.. Tot straks! Blub blub blub blub blub blub blub.. blub blub…”
Wat een god die Sierdquote:“Bij deze omstandigheden controleert de vierde official of je diploma A en B hebt, anders mag je niet in het veld.. We hebben Pieter van den Hoogenband gebeld, vanwege de omstandigheden en straks gaat hij samen met Emile deze wedstrijd analyseren.. (…) Dit zou een wedstrijd zijn voor Waterreus.. Maar ja die zit vanavond bij de concurrent.. (…) Barcelona heeft vijf aanvallen gehad, en uit die vijf aanvallen vier keer gescoord.. Sevilla heeft 600% kansen gehad, en maar één keer gescoord.. Dat is het verhaal van deze wedstrijd.. Ja, en dan nog 4 miljoen liter water, maar daar hebben we het nauwelijks over gehad.. Hij voelt nattigheid..“
dmquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef opreis het volgende:
Atletico-Real, iemand al goede kwaliteit stream gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manquillo hield een gebroken nekwervel over aan zijn val na de botsing met Ronaldo.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Eerder aan de landing zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manquillo hield een gebroken nekwervel over aan de botsing met Ronaldo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Ja had het al geëdit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerder aan de landing zo te zien.
Ik kijk ja, aardig potje toch wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet niet of hier iemand naar Barcelona kijkt, maar ik heb Macherano al 4x een cross pass over 65 meter op de stropdas van Pedro zien geven. Prachtig om te zien
Jezus, 1-1. Typischquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk ja, aardig potje toch wel.
quote:
Heerlijke goalquote:
Een hattrickje zou wel weer eens leuk zijn.quote:
Hij gaat er net af.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een hattrickje zou wel weer eens leuk zijn.
Wedstrijd was zeker om te janken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:43 schreef Drxx het volgende:
[ afbeelding ]
Keeper's ogen eraan. Stadion wordt al ontruimd. Wedstrijd waarschijnlijk gestaakt.
Mwoah. Geen hoogstaand spel, maar ook niet heel erg verschrikkelijk of zoquote:Op zondag 16 februari 2014 05:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wedstrijd was zeker om te janken?
dmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:02 schreef opreis het volgende:
Wie maakt mij blij met een mooie stream van Barca? Die ik de laatste tijd vind zijn allemaal van mindere kwaliteit
Mwoah, Real hoeft niet zo voor mij. Atleti zou wel leuk zijn, gun het ze erg; superleuk voetbalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
Atletico of Real Madrid kampioen graag.
Van mijn part Almeria.
Maar Barcelona
alles behalve barcelonaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Mwoah, Real hoeft niet zo voor mij. Atleti zou wel leuk zijn, gun het ze erg; superleuk voetbal
Barcaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
Atletico of Real Madrid kampioen graag.
Van mijn part Almeria.
Maar Barcelona
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Toto69 het volgende:
''kom sprinten dan, dan kn je zien wie dik is'' - Jetro Willems nadat hij dik genoemd werd
Almeria 0 - 0 Malaga.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:24 schreef Drxx het volgende:
Malaga 0 - 1 Sociedad, het spel was ook totaal niet iets om vrolijk van te worden... En toch was het de beste wedstrijd van Malaga die ik in tijden heb gezien. Spreekt voor zich wat voor een kutwedstrijd het dus was
Martino is een zak hooi zonder uitstralingquote:
Die van sociedad speelde vals, hij rende veels te hardquote:
Ik heb t idee dat zijn kaartenhuis aan het instorten is.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Martino is een zak hooi zonder uitstraling
quote:
Wat een idioot... Wat zijn zijn sterke punten nu precies?quote:
Zo hee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |