Aaaah, zo. Top.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met dezelfde login gegevens kan je dan inloggen bij Sport1Go
Toch wordt het tijd voor de meer dan terechte 2-1.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:26 schreef hafcfan het volgende:
Goed dat Simone de beker niet serieus neemt. Cl en PD gaan voor.
Ze spelen niet in Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Waarom is Ronaldo niet geschorst eigenlijk? In Nederland word je toch in de beker ook geschorst voor direct rood?
En dan vol voor Pepe juichen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch wordt het tijd voor de meer dan terechte 2-1.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:37 schreef Drxx het volgende:
Scheids is wel erg pro-Real hè. Misgunt ze echt helemaal niets, niet eens overduidelijke gele kaarten
Godsammequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe vaak zie je zulke eigen goals nou.. En nu al voor de 2e keer achter elkaar inde beker bij Barca...
De fuckquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe vaak zie je zulke eigen goals nou.. En nu al voor de 2e keer achter elkaar inde beker bij Barca...
Dat. Met 2 manquote:
Spaans voetbal blijft bij sport 1 toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef RubenSosa het volgende:
Oh wat ga ik die sierd missen als het spaanse voetbal bij foxsports zit...
Dat gaat niet gebeuren hoor denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef RubenSosa het volgende:
Oh wat ga ik die sierd missen als het spaanse voetbal bij foxsports zit...
Dan mogen ze wel wat kanalen erbij gaan doen want met 2 fox sports internationaal kanalen gaan ze het echt niet redden.... aangezien ze tennis ook overgenomen hebben en engels, italiaans voetbal al hebben....quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Als die rechten vrij komen kun je er van uit gaan dat Fox ze koopt hoor.
Ze hebben het spaanse voetbal (en cl) nog 1 seizoen na dit seizoen. Als sport1 voor die tijd niet failliet zijn dan zal vanaf seizoen 2015/2016 alles bij fox zitten... die hebben gewoon het geld...quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spaans voetbal blijft bij sport 1 toch?
Ik ga er vanuit dat ze dan meer kanalen zullen hebben...quote:Op zondag 9 februari 2014 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat kanalen erbij gaan doen want met 2 fox sports internationaal kanalen gaan ze het echt niet redden.... aangezien ze tennis ook overgenomen hebben en engels, italiaans voetbal al hebben....
Oké, oké...sport 1 richt zich wel op andere sporten al nu. Duits voetbal gaat ook over 2 jaar naar fox.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze hebben het spaanse voetbal (en cl) nog 1 seizoen na dit seizoen. Als sport1 voor die tijd niet failliet zijn dan zal vanaf seizoen 2015/2016 alles bij fox zitten... die hebben gewoon het geld...
[..]
Ik ga er vanuit dat ze dan meer kanalen zullen hebben...
Sevilla heeft de scheids mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef Drxx het volgende:
Bij Sevilla zit niets mee, bij Barcelona alles
Bojan is een mug.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Alexis heeft nou niet bepaald het postuur van een mug hoor Sierd.
Dan mogen wij in de Eredivisie ons handjes dichtknijpen met onze scheidsrechters.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef Maver24 het volgende:
Die scheids kan er helemaal niets van. hoe slecht zeg, lachwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |