Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn de uitslagen in de OP al zo lang niet bijgewerkt?
Het is me nu allemaal duidelijk. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerkt
Omdat ik lui ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn de uitslagen in de OP al zo lang niet bijgewerkt?
ziet er wel een beetje knullig uit zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerkt
Wie geeft er een neuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ziet er wel een beetje knullig uit zo
Denk dat het wel een goede is voor Feyenoord.quote:
Prima kandidaat idd, maar ik zie Koeman dit jaar Feyenoord wel kampioen maken zodat hij denk ik het bij United ofzo gaat overnemen, althans dat zou mooi voor hem zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima kandidaat idd, maar ik zie Koeman dit jaar Feyenoord wel kampioen maken zodat hij denk ik het bij United ofzo gaat overnemen, althans dat zou mooi voor hem zijn.
Je kunt 't beste een nieuwe trainer met een andere aanpak voor de groep zetten in plaats van een assistent door te schuiven die hoogstwaarschijnlijk op dezelfde manier als Koeman aan de slag gaat met deze groep. Het onderste is al uit de kan gehaald door Koeman. Een frisse wind zou Feyenoord goed doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Van Gastel.en Gio doen elke andere trainer staat nj toch al met drie nul achter.
Zul je zien, over een jaar gaat 'ie voor twintig miljoen naar Olympique Lyon.quote:
De verdedigingen in Belgie zijn waarschijnlijk van een nog lager niveau dan in Nederland dus dat hij daar wel scoort verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien, over een jaar gaat 'ie voor twintig miljoen naar Olympique Lyon.
Feyenoord-goal dit dat zus zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |