Geweldig inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vond ik even te anti en te oud voor het weblog maar er zitten echt hilarische fragmenten tussen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vond ik even te anti en te oud voor het weblog maar er zitten echt hilarische fragmenten tussen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef boempa het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad
Deze vond ik ook lachwekkend:
It is not intended for blablabla is gewoon een wettelijke eis. Doe je verder niks aanquote:Op zondag 16 februari 2014 12:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[ afbeelding ]![]()
___
[ afbeelding ]
^ FAIL
Ja leuk en alles, maar het is een verjaardagskaartje voor iemand die 4 wordt. En die mag je onder de 5 niet geven. Dus fail.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
It is not intended for blablabla is gewoon een wettelijke eis. Doe je verder niks aan
Niks moet, alles magquote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja leuk en alles, maar het is een verjaardagskaartje voor iemand die 4 wordt. En die mag je onder de 5 niet geven. Dus fail.
Illoeminadiquote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef blup het volgende:
[..]
hoe blijft die gozer daar rechts zweven
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij is goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"Did this bald motherfucker really just say God knows how many hairs he has on his head?"
Doet me een beetje denken aan de GTA Showcase van GameKings.quote:
Dat herinner ik me nog. Was overbodig en niemand zat er op te wachten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de GTA Showcase van GameKings.
32:30
Die DJ en drummer gaan los en het publiek staat er dood bij.
Ik kon het al haast niet gelovenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Too soon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
8 out of 10 catsquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is ergens een paint topic in ONZquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:27 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hahahhaha hier was toch een hele serie van?
Waar doet dit me ook al weer aan denken?quote:
Allemaal rock nummers door klassieke artiesten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar doet dit me ook al weer aan denken?
Oh ja!
Da's ook alles behalve nieuw, maar ik moest zeggen dat dit VER boven de gemiddelde kwaliteit uitsteekt!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Allemaal rock nummers door klassieke artiesten.
Hier het precies tegenovergestelde
Ozzy goes reggae:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Allemaal rock nummers door klassieke artiesten.
Hier het precies tegenovergestelde
Is hier niet een hele site van? Erg grappig in ieder gevalquote:
http://www.reddit.com/r/behindthegifs/quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:18 schreef davako het volgende:
[..]
Is hier niet een hele site van? Erg grappig in ieder geval
Als we toch bezig zijn, lounge muziek:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ozzy goes reggae:
Evenals Megadeth:
En Marley vindt metal wel wat
Net zoals The Animals:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn, lounge muziek:
Dat vind ik dan weer helemaal niets, maar goed smaken verschillenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn, lounge muziek:
Mag ik mijn 128 seconden terug? Wtf is hier nou aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |