quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:04 schreef banapples het volgende:
Ze hebben de foto van Johan Derksen bewerkt. Het begon met Johan zonder snor en daarna liep het iets uit de hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MUZ / Help, ik zoek... #350quote:Op zondag 2 februari 2014 02:28 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik heb es n filmpje gezien waarin n paar jongens
giechelend zitten te wachten tot hun vriend aan komt rijden;
hij zal dan, hopen ze in de [hele diepe] plas rijden met zn brommer.
eigenlijk flauw natuurlijk, maar daarom dat besmuikte gegiechel.
En dat doet ie: had niet beter gekund, hij gaat zelfs extra langzaam, uitgebreid kopje onder.
en dan hoor je ze lachen. stikken van t lachen.
en dan komt ie overeind met zn brommer, doet ie 1 stap,
precies de verkeerde, in het diepe, en gaat ie weer heel langzaam voorover.
zó slapstick, dit lukt niemand, deze scene naspelen.
Ik ben al 2 x n avond kwijt geweest met zoeken op youtube, maar niks.
De jongens waren dacht ik Noren, maar dat weet ik niet zeker.
ik hoop dat jullie weten welk filmpje ik bedoel.. please..?
Op de 2e ziet ie er een heel stuk jonger uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:04 schreef banapples het volgende:
Ze hebben de foto van Johan Derksen bewerkt. Het begon met Johan zonder snor en daarna liep het iets uit de hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kuifjequote:
Netjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:50 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook ff wat in elkaar geflanst!
[ afbeelding ]
(De opdracht was de naam van een band naar keuze te letterlijk nemen, dus Sanza als "fair maiden" zijnde heb ik maar ff een strijkbout in de klauwen gedrukt!
Voor het geval dat dat te subtiel was, heb ik Shae ook maar ff een shirtje gegeven.
Thx!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Sansa en Shae van Game of Thrones.Bazenserie!!!!!!!!!
Het originele plaatje:Ah. Ik heb alleen seizoen 1 in huis, en die heb ik niet afgekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Niet jouw smaak?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Ik heb alleen seizoen 1 in huis, en die heb ik niet afgekeken
ik zoek geen muziek.quote:Op zondag 2 februari 2014 04:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
MUZ / Help, ik zoek... #350
Kuifjequote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
ik zoek geen muziek.
oja, het filmpje speelt zich af in een bos
heerlijk foutquote:
Hij moet wel enorm gay zijn... elke echte vent had veel te veel afgeleid geweest....quote:
Daar is Volkswagen toen zwaar van over de zeik gegaan; ze wilden er alles aan doen om dit filmpje van het Internet af te krijgen en de makers aan te klagen.quote:
Goud.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef Zith het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=7b2_1391303843
twitter:IroNiehe twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 14:34:46Sinds vandaag ook op Tinder. Ik snap het niet helemaal. Vrouwen kunnen kíézen of ze mijn foto mooi vinden? Huh? reageer retweet
Steve Moore blijft toch mijn held....quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:49 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Steve Moore blijft toch mijn held....
Deze drummer is toch beter:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:49 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Steve Moore blijft toch mijn held....
quote:
WTF is er met het plaatje gebeurdquote:
Non smoking house, terwijl andere objecten op de foto dit duidelijk weerspreken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef ToT het volgende:
Al weer een paar dagen oud, maar geniaal!
[ afbeelding ]
Gaat over dit debat tussen een bepaalde bekende tv-wetenschapper en een creationist: http://debatelive.org (Het is het echt waard om er naar te kijken!Wel eerst een klein kwartiertje vooruitspoelen.
)
Globaal wat je kunt verwachten:Zelfs creationisten vinden het belachelijk wat die dude allemaal verteld heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs creationisten vinden het belachelijk wat die dude allemaal verteld heeft.
Dat is het mooie van Bil, dat deed hij niet om Ham in zijn waarde te laten en het geen ruzie te laten worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad ja!Ik heb heel veel commentaar gelezen er over.
Daarnaast vond ik dat Bill nog veel betere argumenten had kunnen aandragen om hem onder tafel te lullen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Bil, dat deed hij niet om Ham in zijn waarde te laten en het geen ruzie te laten worden.
Zijn gezichtsuitdrukkingen zijn wel geweldig.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef Zith het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=7b2_1391303843
quote:"I got beer - I got beer"
Well, OK, now you talking - I got marshmallows!
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=7b2_1391303843#SwkCweBvofAteJ28.99
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef ToT het volgende:
Al weer een paar dagen oud, maar geniaal!
[ afbeelding ]
Gaat over dit debat tussen een bepaalde bekende tv-wetenschapper en een creationist: http://debatelive.org (Het is het echt waard om er naar te kijken!Wel eerst een klein kwartiertje vooruitspoelen.
)
Globaal wat je kunt verwachten:Ik moes nie laggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Nope!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kende kud nog niet?
Zo anti-homo zijn dat je zelfs daar geen rondje van een sterretje wilt makenquote:
Leukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Iemand verveelde zich in de trein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer: http://imgur.com/gallery/K8PDa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |