abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136208036
Ik kreeg een discussie met een goede vriendin van mij hierover, en ik vroeg me af hoe anderen hierover denken.

Die vriendin heeft een jaar een relatie met een gozer, ze hadden zo hun ups en downs maar opzich ging het prima. Zij heeft vorige week een flatscreen voor hem gekocht als verlaat verjaardagscadeautje, en nu een week later maakt hij het uit omdat hij toch niet zo'n zin heeft in een relatie en het allemaal teveel gedoe is volgens hem.

Ik vind dat ze dit cadeautje, omdat het zo duur was en zo kort geleden, best terug kan vragen. Andere cadeautjes denk ik anders over. Zij vindt van niet, gegeven is gegeven. Wat denken jullie daarvan?
pi_136208162
Had ik ook gedaan. Wilde 'hij' het nog niet teruggeven. Dan gooi ik er liever een baksteen tegenaan.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_136208168
Ze heeft gelijk. Gegeven is gegeven.
pi_136208175
Een cadeau is natuurlijk een cadeau, beetje raar om dat terug te vragen
-XOXO-
pi_136208193
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:46 schreef Greyson het volgende:
Had ik ook gedaan. Wilde 'hij' het nog niet teruggeven. Dan gooi ik er liever een baksteen tegenaan.
Maar jij bent dan ook een jaloerse teef :')
-XOXO-
pi_136208211
Ja, gegeven is gegeven. Bovendien vind ik dat je je erg laat kennen om het terug te vragen... Zie het als een leermoment, dit doet ze waarschijnlijk nooit meer.
pi_136208235
Ik zou eerder van zijn kant uit verwachten dat hij die tv terug geeft uit fatsoen
pi_136208254
:') cadeaus terugvragen
pi_136208281
Sowieso, een flatscreen als verjaardagscadeau :')
pi_136208312
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook een jaloerse teef :')
Ik verwacht meer van hem. Anders kapot met dat ding. Hebben beiden er geen plezier meer aan.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_136208349
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ik verwacht meer van hem. Anders kapot met dat ding. Hebben beiden er geen plezier meer aan.
Serieus? Dan laat je je wel heel erg kennen zeg. Hou gewoon de eer aan jezelf...
pi_136208411
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Greyson het volgende:

[..]

Als het nou om een kind gaat dan kan ik er een beetje in meekomen, maar een TV :{
-XOXO-
pi_136208442
Gegeven is gegeven.
Het zou hem sieren als hij het terug geeft maar ik vind niet dat je er om kunt vragen en dat als je er om vraagt hij het dan terug moet geven.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 1 februari 2014 @ 15:55:45 #14
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_136208508
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Gegeven is gegeven.
Het zou hem sieren als hij het terug geeft maar ik vind niet dat je er om kunt vragen en dat als je er om vraagt hij het dan terug moet geven.
Dit ^O^
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 1 februari 2014 @ 15:57:25 #15
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136208566
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:43 schreef SheisGone het volgende:
Zij heeft vorige week een flatscreen voor hem gekocht als verlaat verjaardagscadeautje, en nu een week later maakt hij het uit omdat hij toch niet zo'n zin heeft in een relatie en het allemaal teveel gedoe is volgens hem.
Dit komt over alsof hij de tv binnen heeft en het dan snel uitmaakt. :o
Maar ik zou echt niet het cadeau terug gaan vragen, zo voorkom je gezichtsverlies en je moet dit gewoon zien als lesje geleerd vind ik.
Krijg je bovendien alleen maar gezeik om niks van, want die geeft die toch niet terug.
Dus laat hem dat ding maar lekker houden, zij is in elk geval van hem af.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136208757
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Als het nou om een kind gaat dan kan ik er een beetje in meekomen, maar een TV :{
_O- _O- _O- _O-
pi_136208849
Dit valt nog net onder de 8 dagen bedenktijd regeling, dus terug halen die tv!
pi_136209179
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Gegeven is gegeven.
Eens.
pi_136209394
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja wel een beetje een klootzak dat ie tot en met z'n verjaardag wacht als hij toch al van plan was om het uit te maken... Maar goed eens met de meerderheid, ik zou echt heel boos en verdrietig zijn maar als je relatie uit is denk je ook niet echt meer aan die TV. Als het nou echt een goeie gozer was dan gaf ie 'm terug, maar ja dat zal wel niet gebeuren. Pech gehad!
pi_136209491
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:26 schreef Zippow het volgende:

[..]

Ja wel een beetje een klootzak dat ie tot en met z'n verjaardag wacht als hij toch al van plan was om het uit te maken... Maar goed eens met de meerderheid, ik zou echt heel boos en verdrietig zijn maar als je relatie uit is denk je ook niet echt meer aan die TV. Als het nou echt een goeie gozer was dan gaf ie 'm terug, maar ja dat zal wel niet gebeuren. Pech gehad!
Maar het was een verlaat verjaardagskado dus hij heeft niet eens gewacht
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:31:54 #21
408723 F1978
pi_136209534
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:26 schreef Zippow het volgende:

[..]

Tja, mensen zijn tegenwoordig zo snel uit elkaar valt me op.
Er lijkt weinig voor nodig, ik denk weleens je moet vechten voor elkaar.
Het ironische is van alles, is dat ik zelf dus single ben en een partner graag zou willen, hetzij voor een lat, hetzij voor een gewone relatie.
Terwijl ik van mezelf weet dat ik dus veel over wil hebben voor een ander, en dan denk ik, waarom kunnen die mannen het dan niet.
pi_136209620
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar het was een verlaat verjaardagskado dus hij heeft niet eens gewacht
Ik ga er vanuit dat hij wel wist dat ie nog een cadeau zou krijgen van z'n vriendin en TS zegt ook dat ie het echt en week daarna uitmaakte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zippow op 01-02-2014 16:52:17 ]
pi_136209775
Gegeven is gegeven. Maakt ook niet uit of het een duur of goedkoop cadeau is. Wel lullig, maar ja.

Die gast zou wel uit fatsoen zelf die TV kunnen teruggeven (of betalen)
pi_136210345
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Maar ik zou echt niet het cadeau terug gaan vragen, zo voorkom je gezichtsverlies en je moet dit gewoon zien als lesje geleerd vind ik.
Krijg je bovendien alleen maar gezeik om niks van, want die geeft die toch niet terug.
Dus laat hem dat ding maar lekker houden, zij is in elk geval van hem af.
Dit ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_136210382
Ik zou de TV gewoon terugvragen. Wat kan jou het schelen wat hij ervan denkt. Het is toch uit.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:05:18 #26
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_136210646
Helaas pindakaas, zie het maar als een leermomentje.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_136210724
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:31 schreef F1978 het volgende:
Terwijl ik van mezelf weet dat ik dus veel over wil hebben voor een ander, en dan denk ik, waarom kunnen die mannen het dan niet.
Omdat je geen idee hebt wat er speelt binnen hun relatie, daarom.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:07:23 #28
408723 F1978
pi_136210727
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:56 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dit ^O^
Mijn zus heeft deze situatie ook gehad, toen was de uitkomst gewoon dat als het net uit is tussen 2 mensen, dan is het gewoon klaar en de spullen waren echt niet zo belangrijk meer op dat moment.
We waren gewoon blij dat die mafkees uit haar leven toen was gegaan.

Die snapte niks van zorgzaam zijn voor een vrouw, die gebruikte haar alleen om klusjes in huis te doen die hij niet wilde doen. :r
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:09:08 #29
408723 F1978
pi_136210784
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omdat je geen idee hebt wat er speelt binnen hun relatie, daarom.
Tja, daar heb je zeker gelijk in ja ... je kan nooit kijken in andermans relatie.
En vaak wordt er dan ook een deel van het hele verhaal verteld, waardoor je maar probeert de beste reactie neer te zetten, want veel meer kan je toch niet voor de situatie betekenen tenslotte.
pi_136210804
En inderdaad, hoe lullig ook, gegeven is gegeven. Daar kun je moeilijk nu nog over beginnen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136212128
gegeven is gegeven, heel simpel eigenlijk :+
  PR en moderator zaterdag 1 februari 2014 @ 18:05:00 #32
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136212614
In dit geval is het nogal asociaal geweest dat hij de TV als cadeau überhaupt aangenomen heeft, gezien hij vorige week heus al wel wist dat de relatie niet lang stand meer zou houden, als hij het een week later uit maakt.

Gegeven is gegeven, ja, en over cadeautjes aan exen moet je normaal ook gewoon niet moeilijk doen en niet meer naar om kijken.
Maar dit vind ik wel een uitzondering waarbij je het prima kan terugvragen.
Sowieso vreemd dat hij het niet uit zichzelf al teruggeeft, en in eerste instantie dus überhaupt heeft aangenomen.

Tenzij zij natuurlijk een rijke tatta is en het geld toch niet mist, dan zou ik alsnog niet moeilijk doen en 't lekker laten zitten.
Fuck the EBU.
pi_136212808
Natuurlijk wel de afstandsbediening keigoed verstoppen :+
pi_136212950
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
In dit geval is het nogal asociaal geweest dat hij de TV als cadeau überhaupt aangenomen heeft, gezien hij vorige week heus al wel wist dat de relatie niet lang stand meer zou houden, als hij het een week later uit maakt.
Dat vind ik dan weer onzin. :')
Soms twijfel je al maar heb je nog geen beslissing gemaakt en om dan maar direct alles af te gaan wijzen slaat ook nergens op. Misschien liep de emmer net na het geven over en was iets echt de druppel. Soms kan iets ook echt ineens klaar zijn en dan weet je dat dus niet een week ervoor.
pi_136214635
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:15 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Soms twijfel je al maar heb je nog geen beslissing gemaakt en om dan maar direct alles af te gaan wijzen slaat ook nergens op. Misschien liep de emmer net na het geven over en was iets echt de druppel. Soms kan iets ook echt ineens klaar zijn en dan weet je dat dus niet een week ervoor.
Dan nog is het een klootzak, want het klinkt alsof het wel een relatie was die al langere tijd gaande was... Als het nou een half jaartje was, ja dan kan je inderdaad van de ene op de andere dag denken van: jezus ik ben er klaar mee. Maar na een 1,5 jaar of langer zou ik dat raar vinden + dat het dan dus gewoon alsnog een klootzak is die niet bereid is te vechten voor z'n relatie (plus dat hij net een dure flatscreen heeft gekregen, geef die dan terug of doe echt nog even wat harder je best).
pi_136214735
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, gegeven is gegeven. Bovendien vind ik dat je je erg laat kennen om het terug te vragen... Zie het als een leermoment, dit doet ze waarschijnlijk nooit meer.
Ze wist toch niet dat hij het een week later uit ging maken?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_136214997
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ze wist toch niet dat hij het een week later uit ging maken?
Ik bedoel het meer in de zin van een duur verjaardagscadeau.
pi_136215044
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik bedoel het meer in de zin van een duur verjaardagscadeau.
Dus jij zou nooit een duur verjaardagscadeau geven omdat het misschien wel eens uit zou kunnen gaan?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_136215150
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dus jij zou nooit een duur verjaardagscadeau geven omdat het misschien wel eens uit zou kunnen gaan?
Ik koop sowieso nooit een duur verjaardagscadeau en niet omdat het misschien wel eens uit zou kunnen gaan. Persoonlijk vind ik een flatscreen gewoon van de zotte. Maar misschien ben ik gewoon krenterig :)
pi_136215879
Hahaha, fuck hem joh.

Gewoon terugnemen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 20:29:31 #41
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136217457
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:48 schreef mega-worstje het volgende:
:') cadeaus terugvragen
Jonguh. Ken ik naar een pandjeshuis, hek weer wa geld om een grill voor me wagen te kopen kut!
pi_136218245
Als goede vriend gewoon even regelen voor haar
  zaterdag 1 februari 2014 @ 21:20:41 #43
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_136219223
Ik geef ook altijd flatscreens weg op verjaardagen. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
pi_136223277
vragen kan altijd
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  PR en moderator zaterdag 1 februari 2014 @ 23:53:13 #45
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136224037
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:15 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, maar dan zou het dus gewoon fatsoen zijn dat je dat ding uit jezelf al teruggeeft na het uitmaken.
Fuck the EBU.
pi_136226788
Natuurlijk kan je het terugvragen, maar of het logisch is dat hij hem dan ook geeft... nee! Wat Rubarbie dus zegt, het zou hem sieren als hij het zou geven, maar je kan het niet verwachten. -O-
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  maandag 3 februari 2014 @ 09:38:31 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136275754
Gewoon die tv van de muur af trekken en achterin de auto. Doettie moeilijk laat je em uit je handen donderen en claim je een nieuwe voor jezelf bij de verzekering.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136276218
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:43 schreef SheisGone het volgende:
Ik kreeg een discussie met een goede vriendin van mij hierover, en ik vroeg me af hoe anderen hierover denken.

Die vriendin heeft een jaar een relatie met een gozer, ze hadden zo hun ups en downs maar opzich ging het prima. Zij heeft vorige week een flatscreen voor hem gekocht als verlaat verjaardagscadeautje, en nu een week later maakt hij het uit omdat hij toch niet zo'n zin heeft in een relatie en het allemaal teveel gedoe is volgens hem.

Ik vind dat ze dit cadeautje, omdat het zo duur was en zo kort geleden, best terug kan vragen. Andere cadeautjes denk ik anders over. Zij vindt van niet, gegeven is gegeven. Wat denken jullie daarvan?
Lees ik dat nou goed? Verlaat verjaardagscadeautje? Dat niemand hier nog over gevallen is..
pi_136276948
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Lees ik dat nou goed? Verlaat verjaardagscadeautje? Dat niemand hier nog over gevallen is..
Mwah, ik moet mijn vriend ook nog een verjaardagscadeau geven. Hij was 11 december jarig :P Maar het ligt niet aan mij, hij weet gewoon elke keer niet wat hij wilt hebben!

Misschien was het bij hun net zo.
pi_136281646
Een cadeau vraag je nooit terug. Gegeven is gegeven.

Zoek de definitie van 'Cadeau' maar eens op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')