Excuses aanvaardquote:
Goeie tweet.twitter:Domien twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 16:07:38Als iemand zin heeft om vanavond ergens te gaan eten, hoor ik het wel, hè? reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Holenmens het volgende:
Goeie tweet.twitter:Domien twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 16:07:38Als iemand zin heeft om vanavond ergens te gaan eten, hoor ik het wel, hè? reageer retweet
twitter:Within_D twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 16:08:59@Domien wij gaan met een groep within temptation fans de McDonald's in Hilversum onveilig maken, altijd welkom! reageer retweet
twitter:IroNiehe twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 12:54:21Dat van Claudia de Breij klopt (http://t.co/u5OMolerbj), maar wisten jullie ook dat Formidable van Stromae voor mij geschreven is? #funfact reageer retweet
Wilbert?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:35 schreef Sirolf het volgende:
Wat blijft Shoes Of Lightning toch een prachtig nummer, moet elke keer weer denken aan de week voor kerst...
Witlof?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wilbert?
Was Sirlof vergeten uit te loggen?
Je zou van blijheid er een klaplong van krijgen.quote:
pfoeh, moet ik kiezen...bzv of swijnenstal....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:17 schreef Holenmens het volgende:
Morgenavond om 20u trouwens Coen, Domien, Tjitse(?) en Michiel bij Swijnenstal. En binnenkort Michiel als vervanger bij de Coen & Sander Show en ook nog 3voor12![]()
hoop ik niet! 1x gehad en dat vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zou van blijheid er een klaplong van krijgen.
Ik heb er 2quote:
FIRE!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krijgen we nu elke keer die kanjergrap?
Met je
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krijgen we nu elke keer die kanjergrap?
Met je
Het is me wat zeg!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Jelte wil niet antwoorden of ie van jongens houdt of van meisjes.
Dan weet je het dus al wel. En hij draagt jurken.
Plaats hier uw grap over een 3FM DJ.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Jelte wil niet antwoorden of ie van jongens houdt of van meisjes.
Dan weet je het dus al wel. En hij draagt jurken.
denk eerder dat het andersom isquote:Op zondag 2 februari 2014 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
En 3FM heeft weer een festival gevonden om het te 'presenten'
Zou kunnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee dat het festival 3FM heeft benadert om het te presenten
Je bent weer op de valreep hoorquote:
Daar is het weekend voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent weer op de valreep hoor
Die knieënquote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
Dit denk ik ook steeds![]()
[ afbeelding ]
Knieen zijn standaard lelijke dingen.quote:
Maar dezequote:Op zondag 2 februari 2014 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Knieen zijn standaard lelijke dingen.
ja, dat is klote zeg. zeker als ie dan ook nog afbreektquote:Op zondag 2 februari 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Faxen na het douchen
Zonder koffie op
huiswerk maken???quote:Op zondag 2 februari 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een kutleven heb je ook eigenlijk als scholier. Het hele weekend huiswerk maken. En dan je ouders maar verkondigen dat het de leukste tijd van je leven is. Dat doet je allemaal denken: "Wow life really sucks."
Precies, dat maakte ik gewoon niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huiswerk maken???
neemt niet weg dat ik de middelbare school kut vond, maar dat had niks met huiswerk te maken![]()
Ja middelbare was kut ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huiswerk maken???
neemt niet weg dat ik de middelbare school kut vond, maar dat had niks met huiswerk te maken![]()
Je ouders hebben gelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een kutleven heb je ook eigenlijk als scholier. Het hele weekend huiswerk maken. En dan je ouders maar verkondigen dat het de leukste tijd van je leven is. Dat doet je allemaal denken: "Wow life really sucks."
en studeren...hbo...tja...ik was gewoon te lui. had meer moeten doen maar ik deed eigenlijk vooral wat ik wel interessant vond...quote:
Nee ze hebben geen gelijk gehad. Mijn leven is alleen maar beter geworden sinds mijn diploma uitreiking.quote:
nou, ik vond mijn studententijd (anderhalf jaar) niet de leukste van mijn leven. havo was kut, hbo iets minder kut, maar toen ik ben gaan werken begon ik het leven leuker te vinden. maar ben er nog steeds geen groot fan van.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef alors het volgende:
Als ik de tijd zou kunnen terugdraaien zou ik zo weer op de middelbare school willen zitten
ja heerlijk! geen aansluiting vinden bij de klas, regelmatige een nutteloze beuk in de gang krijgen. spullen die uit je tas gejat worden. je pauzes in de bibliotheek doorbrengen omdat je vriendenloos bent. heerlijk! toptijd!quote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef alors het volgende:
Als ik de tijd zou kunnen terugdraaien zou ik zo weer op de middelbare school willen zitten
Exactementquote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef alors het volgende:
Idd!quote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef alors het volgende:
Idd!quote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
Middelbare school:
- Heel veel feestjes
- Het maakt eigenlijk geen reet uit wat je doet. Cijfers doen er niet echt toe (al dacht ik er destijds anders over)
- Elk weekend op stap
- Bizar veel vrije tijd
Dat vind ik echt oprecht kut voor je...quote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja heerlijk! geen aansluiting vinden bij de klas, regelmatige een nutteloze beuk in de gang krijgen. spullen die uit je tas gejat worden. je pauzes in de bibliotheek doorbrengen omdat je vriendenloos bent. heerlijk! toptijd!
Middelbare school:quote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
Middelbare school:
- Heel veel feestjes
- Het maakt eigenlijk geen reet uit wat je doet. Cijfers doen er niet echt toe (al dacht ik er destijds anders over)
- Elk weekend op stap
- Bizar veel vrije tijd
Zo zag ik het toen ook, zeker als eerste lichting 2e fase leerling...quote:Op zondag 2 februari 2014 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Middelbare school:
- veel te lange schooldagen
- oneindig veel huiswerk en verslagen en andere projecten
Volgens mij gingen wij allebei naar een andere planeet op school.
ja, die is echt weer episch slechtquote:
punt 1: nee, voor mij niet. ik deed nooit watquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Uni:
- ineens veel meer vrije tijd dan op middelbare
- fijne mensen op opleiding die je gewoon accepteren zoals je bent
- vrienden gemaakt voor het leven
- geniaal leuke vakken en uitstapjes
Ik zat 5 dagen van 8 tot 4 op school en dan bij thuis komst nog huiswerk maken en dan maakte ik niet eens alles en had ik het meeste al af op school.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo zag ik het toen ook, zeker als eerste lichting 2e fase leerling...
Achteraf viel het best mee
Vijf dagen van 8 tot 16?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat 5 dagen van 8 tot 4 op school en dan bij thuis komst nog huiswerk maken en dan maakte ik niet eens alles en had ik het meeste al af op school.
Op de uni had ik ineens de avonden vrij. Er ging een wereld voor mij open.
Ik had gewoon een kut rooster met veel tussen uren.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vijf dagen van 8 tot 16?![]()
Hier nooit.
Ohja, ik moest ook nog 2x een uur fietsen.
Wij hadden huiswerkcontrole, zelfs nog in de 2defasequote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat ook vaak van half 8 tot 4 op school (wel veel tussenuren).
Huiswerk maakte ik zelden thuis. Meestal in de tussenuren of gewoon niet
Dat ik m'n vwo ben doorgekomen blijft een wonder
Een rooster voor je kut?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had gewoon een kut rooster met veel tussen uren.
quote:
Op de middelbare school heb ik geen moer uitgevoerd en mijn VWO gehaald. Was op woensdag en vrijdagmiddag vrij. Alleen donderdag duurde tot 16u.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Middelbare school:
- veel te lange schooldagen
- oneindig veel huiswerk en verslagen en andere projecten
Volgens mij gingen wij allebei naar een andere planeet op school.
bij mij vast ook wel, maar ik kwam niet in die kringen (ja, dat kun je dubbelzinnig opvatten ja)quote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er waren wel vrouwen bij ons op school die dat nodig hadden
Wij ook, bij sommige leraren, maar dat was meestal maar een steekproef bij 2 of 3 leerlingen aangezien anders de hele klas wel kon nablijvenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hadden huiswerkcontrole, zelfs nog in de 2defase
interconfessiowattes???quote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat in Moerwijk op school, begon christelijk, daarna interconfesioneel...
Ongeveer 50% was allochtoon dus vandaar
Ondanks dat was het wel een goede school in mijn tijdheel divers ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |