quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
Jammer joh, maar je mag je suggestie ook dmen hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ik even een ander topic aan het lezen was.
Had graag de Lapo gewild.
Dat kan gewoon niet echt zijn!quote:
Was slechts voor de TT.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer joh, maar je mag je suggestie ook dmen hoor.
Dat zeker!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar het zag er awesome uit
Er kan nog een hoop misgaan voor die tijd hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lowlands 2014 is voor mij een feit!!!![]()
![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kan nog een hoop misgaan voor die tijd hoor.
Je kan twee benen breken rond de tweede week van augustus.quote:
Dan zou ik alsnog gaan, maar dan in rolstoelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan twee benen breken rond de tweede week van augustus.
Gekheid natuurlijk, veel plezier alvast. Heb een hoop mooie Lowlandsherinneringen. Altijd weer een mooi feestje.
Je mag dan in elk geval op de gehandicamping.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan zou ik alsnog gaan, maar dan in rolstoelOveral VIP dan
Elke tent heeft rolstoelpodiumquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag dan in elk geval op de gehandicamping.Ze hebben natuurlijk niet in elke tent een rolstolpodium, dus mogelijk mis je dan wel e.e.a.
Sinds een paar jaar dan? Kan mij niet herinneren dat ik in de Bravo, de X-Ray, de Charlie etc. ooit een rolstolpodium heb gezien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Elke tent heeft rolstoelpodium
Charlie is niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar dan? Kan mij niet herinneren dat ik in de Bravo, de X-Ray, de Charlie etc. ooit een rolstolpodium heb gezien.
Ik ben sinds 2012 niet meer geweest. Weet dus niet hoe het de laatste jaren was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Charlie is niet meerOf ik moet me vergissen. Sowieso is er een hoop veranderd sinds 2009 (sinds ik ga
)
Dan zijn we dus toch zo'n 3 jaar tegelijk op LL geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2012 niet meer geweest. Weet dus niet hoe het de laatste jaren was.
Iedereen is natuurlijk buiten met dit mooie weer.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk buiten met dit mooie weer.
Gaat wel. Met jou?quote:
Ik vond het hartstikke gezellig zo met jou.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan zijn we dus toch zo'n 3 jaar tegelijk op LL geweest
Goed hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Gaat wel. Met jou?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke gezellig zo met jou.![]()
Was dit jaar bijna weer gegaan, maar uiteindelijk toch teveel afhakers in de groep.
Ik voel mij vereerd. Mochten we nog een keer tegelijk gaan, gaan we zeker een drankje doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Jammer. Je had met mij mee gemogen. Heb een hele leuke groep waarvan ik ook nog een aantal niet ken.
Wat zal het bezoek anders niet denken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoor
Zo maar eens opruimen enzo
Precies. En het moest sowieso gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zal het bezoek anders niet denken.
quote:
Doen wequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd. Mochten we nog een keer tegelijk gaan, gaan we zeker een drankje doen.
Naar omstandigheden wel oke.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je?
[..]
Doen we
Nahwquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel oke.
Maar verder nog een beetje verkouden, en een koortslip *auw*
Hoe is het met jou meis, beetje geslapen vannacht?
Meh, dat is klote.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NahwBeterschap lieverd
![]()
Het gaat. En mwa. Ik merk dat mijn lichaam uitgeput is als hell, maar slapen is gewoon moeilijk. Afgelopen 4 nachten in totaal 8 uur geslapen ofzo.. Ik kan niet veel langer zo doorgaan zonder iedereen om me heen te willen opblazen
Wat ga je nu doen? Weer beginnen?quote:
Dank je maar echt ziek ben ik niet meer hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NahwBeterschap lieverd
![]()
Het gaat. En mwa. Ik merk dat mijn lichaam uitgeput is als hell, maar slapen is gewoon moeilijk. Afgelopen 4 nachten in totaal 8 uur geslapen ofzo.. Ik kan niet veel langer zo doorgaan zonder iedereen om me heen te willen opblazen
Je wil niet weten hoe groot die verleiding is. Maar zolang ik mezelf daarvan kan weerhouden doe ik dat.quote:
Toch beterschap voor die kleine dingetjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je maar echt ziek ben ik niet meer hoor![]()
Dat zijn erg korte nachtjes![]()
Hoelang ga je dat volhouden?
Is het bij jou zo dat je pas heel laat in slaap komt en dan niet veel kunt slapen omdat je vroeg op moet? Of word je als je inslaapt ook snel weer wakker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NahwBeterschap lieverd
![]()
Snap ik. Lastige kwestie ... Misschien opnieuw met de huisarts praten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe groot die verleiding is. Maar zolang ik mezelf daarvan kan weerhouden doe ik dat.
[..]
Toch beterschap voor die kleine dingetjes
Ik heb geen idee. Zoals ik me vandaag voel niet lang meerMaar wat moet ik dan? Maar weer wiet gaan roken, wat me een godvermogen kost?
Ik lig gewoon klaarwakker in bed. Ik ben niet 'slaapmoe'. Op alle fronten ben ik moe, behalve moe om te slapen. Ofzo. Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, maar anders dan dit kan ik het niet echt uitleggenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het bij jou zo dat je pas heel laat in slaap komt en dan niet veel kunt slapen omdat je vroeg op moet? Of word je als je inslaapt ook snel weer wakker?
Ben je dan geestelijk klaarwakker of lichamelijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig gewoon klaarwakker in bed. Ik ben niet 'slaapmoe'. Op alle fronten ben ik moe, behalve moe om te slapen. Ofzo. Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, maar anders dan dit kan ik het niet echt uitleggen
Gisteren gedaan. Die stelde voor om alleen in het weekend te blowen, zodat ik in ieder geval in het weekend kan 'bijslapen', maar ik ben zo bang dat als ik in het weekend ga blowen, ik doordeweeks ook ga denken van 'ach, fuck it', en vervolgens weer in mijn oude ritme terecht kom.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Lastige kwestie ... Misschien opnieuw met de huisarts praten?
Geestelijk. Mijn lichaam is doodop.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je dan geestelijk klaarwakker of lichamelijk?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe groot die verleiding is. Maar zolang ik mezelf daarvan kan weerhouden doe ik dat.
[..]
Toch beterschap voor die kleine dingetjes
Ik heb geen idee. Zoals ik me vandaag voel niet lang meerMaar wat moet ik dan? Maar weer wiet gaan roken, wat me een godvermogen kost?
Ja, inderdaad. In een gewoonte kun je gemakkelijk terugvallen. Misschien dan eventueel alleen op zaterdag twee joints halen voor het weekend? Ik weet niet hoe je dat eerst deed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren gedaan. Die stelde voor om alleen in het weekend te blowen, zodat ik in ieder geval in het weekend kan 'bijslapen', maar ik ben zo bang dat als ik in het weekend ga blowen, ik doordeweeks ook ga denken van 'ach, fuck it', en vervolgens weer in mijn oude ritme terecht kom.
Ik ga nu gewoon proberen om dit een maand vol te houden (ik ga wel blowen op gezellige dagen, zoals maandag, dan ga ik chillen met een vriend waarmee ik al heel lang niet meer heb gechillt). En als ik dit niet volhoud, proberen of ik mijn disciplne op de proef kan stelllen.. of hoe zeg je dat?...
Pieker je veel?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geestelijk. Mijn lichaam is doodop.
Maar als je rustig in bed ligt, krijgt je lichaam dan geen rust?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geestelijk. Mijn lichaam is doodop.
Mjuhquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben geen expert helaas.
De meest voorkomende tips zijn hier al eens voorbij gekomen
Nou, ik heb dus al bewust niets in huis. En ik draaide altijd. Ik kan een grammetje halen, en dat in het weekend op roken. Maar dan rook ik meer in een weekend dan ik anders deed. Als ik klare haal, die ik niet eens meer lekker vind, ben ik uiteindelijk duurder uit. Het is zo.. mwehquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In een gewoonte kun je gemakkelijk terugvallen. Misschien dan eventueel alleen op zaterdag twee joints halen voor het weekend? Ik weet niet hoe je dat eerst deed.Dat doe ik namelijk met eten. Gewoon niet in huis halen, is de drempel ook veel hoger om het te pakken.
[..]
Pieker je veel?
Zou je denken. Maar valt vies tegenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar als je rustig in bed ligt, krijgt je lichaam dan geen rust?
Ah zo, ik dacht jij altijd klare haalde. Vergissinkje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh
[..]
Nou, ik heb dus al bewust niets in huis. En ik draaide altijd. Ik kan een grammetje halen, en dat in het weekend op roken. Maar dan rook ik meer in een weekend dan ik anders deed. Als ik klare haal, die ik niet eens meer lekker vind, ben ik uiteindelijk duurder uit. Het is zo.. mweh![]()
-
Ik heb insomnia, althans, een soort van ofzo. Niet officieel gediagnosticeerd omdat ik niet aan alle symptomen voldoe. Maar vanuit mijn depressie/ptss, blabla. Wil daar verder ook niet teveel over uitweiden hier
[..]
Zou je denken. Maar valt vies tegen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff afleiding zoeken en ff neuzen bij de kringloop winkel
Ik heb al bijna 10 jaar aan therapie achter de rug. Ik heb na mijn therapie het er met mijn psycholoog en huisarts over gehad, waar uit voortkwam dat dit nu alleen nog maar 'met de tijd kan slijten'. Zij kunnen verder niets voor me doen behalve me medicijnen voorschrijven als ik die wil. Ik heb oefeningen die ik zoveel mogelijk probeer te doen. Meer kan ik niet doen. De tijd moet de wonden helen. En die tijd hebben we nu ruim 2 jaar geprobeerd te overbruggen met wiet, maar blijkbaar heb ik langer nodig. Ik wil alleen niet nog langer afhankelijk zijn van wiet. Ik wil verdomme gewoon kunnen slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht jij altijd klare haalde. Vergissinkje.Dan is het wel lastiger inderdaad.
Ik snap dat je er niet teveel over wil vertellen, maar het kan goed zijn dat de oorzaak meer psychologisch ligt. Geen idee of je die kant al verkent heb of niet. Misschien toch nog wat dingen die je niet helemaal verwerkt hebt of weggestopt hebt?
Leuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff afleiding zoeken en ff neuzen bij de kringloop winkel
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar aan therapie achter de rug. Ik heb na mijn therapie het er met mijn psycholoog en huisarts over gehad, waar uit voortkwam dat dit nu alleen nog maar 'met de tijd kan slijten'. Zij kunnen verder niets voor me doen behalve me medicijnen voorschrijven als ik die wil. Ik heb oefeningen die ik zoveel mogelijk probeer te doen. Meer kan ik niet doen. De tijd moet de wonden helen. En die tijd hebben we nu ruim 2 jaar geprobeerd te overbruggen met wiet, maar blijkbaar heb ik langer nodig. Ik wil alleen niet nog langer afhankelijk zijn van wiet. Ik wil verdomme gewoon kunnen slapen
Hoi Fas.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ] Hey Fera. [ afbeelding ]
Andere medicijnen als valeriaan - maakt me rustiger maar niet moe, melatonine - werkt niet, slaapmiddelen - werkt verslavender en schadelijker dan wiet dus werd afgeraden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah, dat is echt super frustrerend. Maar je moet ook oppassen dat die korte slaapjes je niet gaan nekken. Je werkt veel, je zit midden in een studie. Andere dingen moeten daar niet onder gaan lijden. En andere medicijnen heb je ook al geprobeerd, denk ik?
Mijn broertje slaapt ook heel erg slecht, maar dat is omdat hij op het verkeerde moment melatonine aanmaakt. Overdag in plaats van 's avonds. Hij slikte er een tijdje supplementen voor, met melatonine en andere kruiden. Volgens mij hielp dat wel. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, want nu slaapt hij gewoon overdag tot etenstijd en gaat hij 's ochtends pas om half vijf naar bed.
Dat lijkt me inderdaad heel kut. Slaappillen waren m'n volgende optie, maar dat gaat dus ook niet werken. Die heeft mijn oma namelijk al jaren (die slaapt ook slecht, misschien zit het in de familie?), maar daar wil ze eigenlijk ook vanaf, het schijnt inderdaad wel rotspul te zijn. Ze neemt het ook niet iedere dag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Andere medicijnen als valeriaan - maakt me rustiger maar niet moe, melatonine - werkt niet, slaapmiddelen - werkt verslavender en schadelijker dan wiet dus werd afgeraden.
Andere dingen moeten daar zeker niet onder gaan lijden. Maar ik hou mezelf wel in de gaten. Maandag kan ik sowieso even heel goed slapen, aangezien ik dan weer een avond ga blowen. Ik kijk het ook sowieso aan tot maandag. Dan weet ik hoe een week zonder wiet verloopt. Het liefst wilde ik een volledige maand zonder wiet, maar dat ga ik denk ik al niet volhouden (ja, hoe fucking kut is dat)
Dus je broertje is z'n leven lang afhankelijk van medicatie? Tenzij hij een fervent nachtwerker wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah, dat is echt super frustrerend. Maar je moet ook oppassen dat die korte slaapjes je niet gaan nekken. Je werkt veel, je zit midden in een studie. Andere dingen moeten daar niet onder gaan lijden. En andere medicijnen heb je ook al geprobeerd, denk ik?
Mijn broertje slaapt ook heel erg slecht, maar dat is omdat hij op het verkeerde moment melatonine aanmaakt. Overdag in plaats van 's avonds. Hij slikte er een tijdje supplementen voor, met melatonine en andere kruiden. Volgens mij hielp dat wel. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, want nu slaapt hij gewoon overdag tot etenstijd en gaat hij 's ochtends pas om half vijf naar bed.
Mijn plan is nu om in ieder geval na maandag weer een weekje zonder te doen (terwijl ik dus nog wel wiet in huis heb) en dus mijn zelfdiscipline op de proef stellen. Als dat goed gaat, ga ik misschien maar doen wat de huisarts zei; alleen in het weekend. Als dat niet goed gaat, moet ik strenger voor mezelf zijn, en ga ik langer proberen zonder.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad heel kut. Slaappillen waren m'n volgende optie, maar dat gaat dus ook niet werken. Die heeft mijn oma namelijk al jaren (die slaapt ook slecht, misschien zit het in de familie?), maar daar wil ze eigenlijk ook vanaf, het schijnt inderdaad wel rotspul te zijn. Ze neemt het ook niet iedere dag.
Melatonine is een lichaamseigen stof. Dus of je dat nou echt medicatie kan noemen..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je broertje is z'n leven lang afhankelijk van medicatie? Tenzij hij een fervent nachtwerker wordt.
Ik weet de ins en outs niet precies, maar daar lijkt het wel op. Maar het punt is, hij heeft ook ADD en is verder lui en ongemotiveerd ... Dus momenteel doet hij geen zak en daar lijkt hij prima op te leven. Dus hij doet ook niet echt moeite om zijn patroon om te gooien. Toen hij nog op z'n BBL opleiding zat, moest hij elke ochtend vroeg op en dat deed hij ook trouw. Totdat hij geen zin meer had in die opleiding.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je broertje is z'n leven lang afhankelijk van medicatie? Tenzij hij een fervent nachtwerker wordt.
Ik hoop in ieder geval dat het lukt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn plan is nu om in ieder geval na maandag weer een weekje zonder te doen (terwijl ik dus nog wel wiet in huis heb) en dus mijn zelfdiscipline op de proef stellen. Als dat goed gaat, ga ik misschien maar doen wat de huisarts zei; alleen in het weekend. Als dat niet goed gaat, moet ik strenger voor mezelf zijn, en ga ik langer proberen zonder.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat het lukt.
Ik dacht: ik ga het even lezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OMG![]()
http://imgur.com/a/qJnYD?gallery
Opzich hoef je maar een paar te lezen, en je weet al hoe de rest verlooptquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: ik ga het even lezen.
Maar het is te lang.
Ik heb alles gelezen, maar het einde is nogal teleurstellend. Dacht dat er meer zou komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OMG![]()
http://imgur.com/a/qJnYD?gallery
Ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen, maar het einde is nogal teleurstellend. Dacht dat er meer zou komen.
Video van de zwangerschap, 10 maanden later.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen, maar het einde is nogal teleurstellend. Dacht dat er meer zou komen.
We stappen over een minuut of 20 in de auto. Verder zijn vissticks natuurlijk heel erg on-Katwijks, die dingen stinken niet genoeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twitje.
Dacht dat jullie naar Visstick City gingen vandaag.
Ga je Myra nog een cadeautje geven met Valentijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
We stappen over een minuut of 20 in de auto. Verder zijn vissticks natuurlijk heel erg on-Katwijks, die dingen stinken niet genoeg.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga je wat sturen voor Valentijn, dan denk je er vast anders over. [ link | afbeelding ]
Ook wel bekend als dierendag voor vrouwen.quote:
Is dat zo? Nou, dan ben ik zeker geen vrouwquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel bekend als dierendag voor vrouwen.
Zeker wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo? Nou, dan ben ik zeker geen vrouw
Feitelijk gezien zijn we allemaal diersoorten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel.Maar je bent geen dier, toch?
Wat voor dier zou je willen zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zijn we allemaal diersoorten.
Stukken beter dan sommige mensen ja.quote:
Ik neem aan dat jij naar Comic Book Men zit te kijken op Discovery?quote:
Een eeuwig levende vlieg!quote:
Een kat. Of een vogel.quote:
Jazeker. Helemaal de oude weer.quote:
Een octopus. Beetje seks hebben met Japanse meisjes enzo.quote:
Nee. Zit QI te kijken op youtube.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij naar Comic Book Men zit te kijken op Discovery?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een octopus. Beetje seks hebben met Japanse meisjes enzo.
Is nu een marathon gaande ofzo. Ze hebben nu Stan Lee in de zaak.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee. Zit QI te kijken op youtube.
Maar ken het programma wel, heb het wel eens op primewire gezien.
Een orka.quote:
Zeepanda maar dan wat minder sufquote:
Niet beter geworden vannacht?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jazeker. Helemaal de oude weer.Alleen ik ben nu zelf zo ziek als een hond.
Ja toch.quote:
Bedankt. Heb hem even opgezet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is nu een marathon gaande ofzo. Ze hebben nu Stan Lee in de zaak.
Whehe.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ze lijken naast de kleur helemaal niet op panda's. De wolven van de zee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeepanda maar dan wat minder sufkillerwhale
Nee. Heb extra lang geslapen, maar ben nu nog zieker dan gisteren. Vaak wel een slecht teken, als het 's ochtends beroerder is dan 's avonds laat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet beter geworden vannacht?
[..]
Ja toch.
[..]
Bedankt. Heb hem even opgezet.
Stan Lee
Die gasten van de winkel zaten als kleine kindjes op de grond te luisteren naar Stan zn verhalenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet beter geworden vannacht?
[..]
Ja toch.
[..]
Bedankt. Heb hem even opgezet.
Stan Lee
http://www.google.nl/imgr(...)ge=1&start=0&ndsp=28quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ze lijken naast de kleur helemaal niet op panda's. De wolven van de zee.
Die ken ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imgr(...)ge=1&start=0&ndsp=28
Hij is wel grappig.quote:
Wat zou jij voor diertje willen zijn, Fas?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Heb extra lang geslapen, maar ben nu nog zieker dan gisteren. Vaak wel een slecht teken, als het 's ochtends beroerder is dan 's avonds laat.
Terecht. Al die interviews met Stan zijn geweldig. Iedereens favoriete opa.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gasten van de winkel zaten als kleine kindjes op de grond te luisteren naar Stan zn verhalen![]()
Zo'n schoothondje en dan met m'n kopje op de boezem van m'n bazin slapen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou jij voor diertje willen zijn, Fas?
Zeg dan gewoon een kuttelikkertjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n schoothondje en dan met m'n kopje op de boezem van m'n bazin slapen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n hondje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om vrienden kleurtjes te geven en vervelende mensen onzichtbaar te maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk
Dan sluit je weer een nieuwe afquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om vrienden kleurtjes te geven en vervelende mensen onzichtbaar te maken.
Dat lijkt me niet handig, straks mis je essentiële info in een bepaald topic.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om vrienden kleurtjes te geven en vervelende mensen onzichtbaar te maken.
Heb deze gekregen van iemand.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan sluit je weer een nieuwe af
Neuh. Staan maar 2 mensen op de blokkade lijst en die hebben nog nooit iets boeiends gezegd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig, straks mis je essentiële info in een bepaald topic.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Fascination het volgende:
Nagels aan het lakken. Wat een ellende ook, he.
Ik doe het gewoon nooit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Fascination het volgende:
Veel oefenen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Fascination het volgende:
Waarom? Is toch zo gebeurd?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Fascination het volgende:
Drogen duurt zo lang, je hebt er zo een deukje in en het met perfect zijn anders draai ik door!!1quote:
Doe het dan vlak voor je naar bed gaat. Tien minuten drogen en uitharden gaat als je slaapt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Drogen duurt zo lang, je hebt er zo een deukje in en het met perfect zijn anders draai ik door!!1
quote:
Nee joh, in bed draai je en raakt het verneukt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe het dan vlak voor je naar bed gaat. Tien minuten drogen en uitharden gaat als je slaapt.
quote:
Hoe oud is je lak dat t niet binnen tien min droogt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, in bed draai je en raakt het verneukt.
Het droogt wel snel, maar dan raakt het alsnog wel snel beschadigd, hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe oud is je lak dat t niet binnen tien min droogt?
Zoiets dacht ik al te begrijpen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij de rest anders wel, dus het ligt aan jou
Thx.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij sneeuwt op dat plaatje het ziet helemaal wit
Vreemd. Gaat hier al jaren goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het droogt wel snel, maar dan raakt het alsnog wel snel beschadigd, hoor.
Fohn erop, of zo'n droogding kopen op ebay?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Fascination het volgende:
*scherpt nagels*quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom hier met dat tongetje, dan bijt ik 'm eraf
quote:
Wist je dat de nagels op de achterpoten van een kat minder scherp zijn als die op de voorpoten?quote:
Zijn ook minder belangrijk bij het vangen van een prooi.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat de nagels op de achterpoten van een kat minder scherp zijn als die op de voorpoten?
Dat komt omdat de achterpootnagels niet intrekbaar zijn en dus slijten door het lopen.
Zou dat nog meespelen nu ze amper meer jagen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn ook minder belangrijk bij het vangen van een prooi.
Ze hebben nog steeds het instinct en de skills. Veel katten jagen nog wel als ze de kans krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dat nog meespelen nu ze amper meer jagen?
Zoiets zal er niet snel uit evolueren denk ik. Omdat ze toch nog buiten op jacht gaan of speels jagen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dat nog meespelen nu ze amper meer jagen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds het instinct en de skills. Veel katten jagen nog wel als ze de kans krijgen.
Nouja, er is niet echt selectie meer. Kijkend naar de mens zou dan niks me meer verbazen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets zal er niet snel uit evolueren denk ik. Omdat ze toch nog buiten op jacht gaan of speels jagen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat de nagels op de achterpoten van een kat minder scherp zijn als dan die op de voorpoten?
Dat komt omdat de achterpootnagels niet intrekbaar zijn en dus slijten door het lopen.
Speciaal voor jou gepostquote:
Graag gedaan!!quote:
Ja dat gezicht verandert nog welquote:
Of nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat gezicht verandert nog wel
Ik zou ook liever met zo'n ding trouwen dan met een vent hoorquote:
Interessante bruiloftquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou ook liever met zo'n ding trouwen dan met een vent hoor
Ik ben een beetje in tweestrijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou ook liever met zo'n ding trouwen dan met een vent hoor
Een beetje maar?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in tweestrijd.
Nope, ga niet vaak naar dat soort feestenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je er heen geweest?
Je kent ze igg
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, ga niet vaak naar dat soort feestenNoisia Invites wel een keer geweest, volgende maand waarschijnlijk weer.
Geld, ik woon zelf in Zutphen, dat soort dingen.quote:
Heb je koorts?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
Kut. Temperatuur opgemeten. Ziet er niet goed uit.
Bij jezelf of bij een ander?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
Kut. Temperatuur opgemeten. Ziet er niet goed uit.
Afstand ook zo te zienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geld, ik woon zelf in Zutphen, dat soort dingen.
Ben bang van wel. Morgen nog maar eens doen. Als het dan nog zo is kan ik niet naar de oefendag voor m'n herexamen ben ik bang.quote:
Bij mezelf.quote:
That sucks, preventief paracetamol erin en lekker veel slapen... wellicht valt het dan nog te doen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Morgen nog maar eens doen. Als het dan nog zo is kan ik niet naar de oefendag voor m'n herexamen ben ik bang.
Dank je.
[..]
Bij mezelf.
Niet fijn. Beterschap!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Morgen nog maar eens doen. Als het dan nog zo is kan ik niet naar de oefendag voor m'n herexamen ben ik bang.
Dank je.
[..]
Bij mezelf.
Ja, ben al de hele dag thee aan het drinken en molletjes aan het slikken. Ik heb vooral erge keelpijn (leuk omdat ik morgen moet praten) en koude rillingen. Heb me al ingepakt in een lange pyjama, dikke sokken, badjas, fleecedeken ... Heb al 11 uur geslapen en ben niet echt moe meer. Dus straks naar bed en hopen op het beste.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
That sucks, preventief paracetamol erin en lekker veel slapen... wellicht valt het dan nog te doen?
quote:
Thanks.quote:
Ja... als dat niet helpt dan houdt het helaas op, ziek is ziek... dat voorspel je niet ... balen is het wel natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ben al de hele dag thee aan het drinken en molletjes aan het slikken. Ik heb vooral erge keelpijn (leuk omdat ik morgen moet praten) en koude rillingen. Heb me al ingepakt in een lange pyjama, dikke sokken, badjas, fleecedeken ... Heb al 11 uur geslapen en ben niet echt moe meer. Dus straks naar bed en hopen op het beste.
Balen vooral omdat ik speciaal die dag erbij had genomen om nog wat te leren ... En het kost ruim honderd Euro die ik niet meer terug zie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja... als dat niet helpt dan houdt het helaas op, ziek is ziek... dat voorspel je niet ... balen is het wel natuurlijk
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Willen er nog meer mensen van hier naar pinkpop??
Ook? Wat anders dan, lowlands?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook een optieMetallica en Mastodon is wel een beetje weinig om te gaan
Ik ga meestal naar Graspop, overweeg dit jaar Graspop, Hellfest. Maar als er meer goede bands komen dan wellicht pinkpop.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook? Wat anders dan, lowlands?vind die line up echt afschuwelijk!!!!!! Haha maar das net je smaak natuurlijk. En k vind lowlands echt duur
Okay! Echt metal dus haha. Ik ga meer voor stromae en arcade firequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Graspop, overweeg dit jaar Graspop, Hellfest. Maar als er meer goede bands komen dan wellicht pinkpop.
Lowlands is niet echt mijn ding. Te onoverzichtelijk en te weinig leuke bands
Ja ik ben voornamelijk van de metal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okay! Echt metal dus haha. Ik ga meer voor stromae en arcade fireal zou ik dolgraag live eeeeeexit light enteeeeer nighiiiight, takeeeee my hand, were off to never ever land willen horen
Nahquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Te druk en rechttoerechtaan naar mijn smaakquote:
Ik heb ze jaren terug een keer gezien in Arnhem en ze waren verdomd goed. Ze speelden toen vooral veel van de eerste vijf albums Kan het zeker aanradenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef Tamashii het volgende:
al zou ik dolgraag live eeeeeexit light enteeeeer nighiiiight, takeeeee my hand, were off to never ever land willen horen
Ik ben leuk gezelschap.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te druk en rechttoerechtaan naar mijn smaakMet leuk gezelschap kan ik me wel over die muziek heen zetten, maar dan nog die drukte
Jaloers. It is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Ik heb ze jaren terug een keer gezien in Arnhem en ze waren verdomd goed. Ze speelden toen vooral veel van de eerste vijf albums Kan het zeker aanraden
Ja dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wel ja
Nu nog minstens 10000 man wegjagen en dan gaan met die banaan
Ik ben in 2010 met vrienden geweest, helemaal vanuit het hoge noorden naar Landgraaf. SUPER vet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Toen was ik er ook! Was een topjaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:36 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik ben in 2010 met vrienden geweest, helemaal vanuit het hoge noorden naar Landgraaf. SUPER vet.
Rammstein, Motorhead, Johny Mayer, Pink, Slash (guns en roses gitarist), The Prodigy, goede line up dat jaar.
Kan het sowieso iedereen aanraden. Misschien ga ik dit jaar ook
Vet!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:36 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik ben in 2010 met vrienden geweest, helemaal vanuit het hoge noorden naar Landgraaf. SUPER vet.
Rammstein, Motorhead, Johny Mayer, Pink, Slash (guns en roses gitarist), The Prodigy, goede line up dat jaar.
Ach, ze toeren nog best veel, dus zelfs als je dit jaar niet naar Pinkpop gaat, komt er vast nog wel een mogelijkheid om een keertje Enter Sandman met ze mee te schreeuwenquote:
Ik heb Metallica op het Sonisphere festival gezien in het Goffertpark te Nijmegen, ook 2010 geloof ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:48 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Ach, ze toeren nog best veel, dus zelfs als je dit jaar niet naar Pinkpop gaat, komt er vast nog wel een mogelijkheid om een keertje Enter Sandman met ze mee te schreeuwen
Er waren nog veeeel meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:49 schreef Buurpoes het volgende:
Poe, dat je de line-up nog weet. Ik ben vijf keer op lowlands geweest en weet maar een handjevol namen te noemen.
Teveel drank kan het niet geweest zijn, destijds.
Ik weet niet wat indian summer is maar als je de kans hebt moet je pinkpop sowieso mee pakken!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vet!!!!!!!!
Ook een prachtige rij artiesten!!!
Ik ben vorig jaar voor t eerst naar een festival geweest, indian summer. Was ook machtig.
Rammstein en Motorhead heb ik op Dynamo gezien. Black Sabbath was er toen ook, al weet ik nu niet mee zeker of dat nou allemaal in hetzelfde jaar was of opeenvolgende jaren... Hmm...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:36 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Haha ja dat wordt 1 grote blur op een gegeven moment als je veel gezien hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Rammstein en Motorhead heb ik op Dynamo gezien. Black Sabbath was er toen ook, al weet ik nu niet mee zeker of dat nou allemaal in hetzelfde jaar was of opeenvolgende jaren... Hmm...
Nu wel dus?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:56 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Maar ik drink nauwelijks alcohol en deed geen drugs toen dus dat scheelt
Ach, het was mooi weer en ik hoefde niet te rijdenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:56 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Haha ja dat wordt 1 grote blur op een gegeven moment als je veel gezien hebt.
Maar ik drink nauwelijks alcohol en deed geen drugs toen dus dat scheelt
Hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:04 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Ach, het was mooi weer en ik hoefde niet te rijdenEn het is erg moeilijk om zo veel te drinken dat je er slechter aan toe bent dan een nuchtere Ozzy...
Volgens mij heeft ie ook een keer gezegd dat 'of all the things I lost, I miss my mind the most'. Op zijn eigen manier is hij zo best een inspiratie.quote:
Je mind is ook wel je meest kostbare bezitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:13 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ook een keer gezegd dat 'of all the things I lost, I miss my mind the most'. Op zijn eigen manier is hij zo best een inspiratie.
Nice ja... niet geweest... nog nooitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:36 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Samen gaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nice ja... niet geweest... nog nooit
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Vinniiee, datum van meet verzetten naad 7 maart? Dan komen remlof, garisson en qb ook.
Arnhem man!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:23 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Waar is die meet?
EDIT: ik hoop dat lovelylady me dan geen klap op me bakkes geeft haha
Why not?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat hem niet
De Arnhem meet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Vinniiee, datum van meet verzetten naad 7 maart? Dan komen remlof, garisson en qb ook.
Oef, gezelligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een tent, matje en slaapzak
Why?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:23 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Waar is die meet?
EDIT: ik hoop dat lovelylady me dan geen klap op me bakkes geeft haha
Gent als in België .....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik zit dan in Gent voor mijn studie, dus dat wordt waarschijnlijk een lastig verhaal
Je past in mijn tent ja... tenzij je langer dan 2 meter bent en ook nog eens 2 meter breed bentquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:31 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Oef, gezellig![]()
Pas ik in jouw tent? En misschien is je slaapzak wel ruim genoeg voor twee
Aaah jammerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Why?
Ik ben niet zo van het slaan.
De kans dat ik kom is erg klein
Yepquote:
Haha ik ben geen 2 meter don't worry.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je past in mijn tent ja... tenzij je langer dan 2 meter bent en ook nog eens 2 meter breed bent
Lijkt me sterk ik heb namelijk een mummyslaapzakmaar je weet niet he
Ik vind alles goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Egwel. 'T Huys weer of eerst poolen?
Och ik ben zo lief.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:29 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Wat een gastvrijheid! En dat terwijl ik nog niet eens plaatjes van megadildo's gepost heb
Klopt. Wel vette locatie. Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik zit dan in Gent voor mijn studie, dus dat wordt waarschijnlijk een lastig verhaal
Hmm, ja maar ik weet niet bij wie. Heel ansich misschien zou het bij ons kunnen maar da kan ik niet garanderen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De Arnhem meet?
zijn er eventueel slaapplaatsen?
International Business (bedrijfskunde engelstalig)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Wel vette locatie. Wat ga je daar doen?
Netjes hoor. Accentloos engels?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:39 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
International Business (bedrijfskunde engelstalig)
Gestuurd vanuit de Rijksuniversiteit Groningen, jaar 3
wie weet kom ik dan gezellig langsquote:
1.80 is een mooi lengte (kan ik zelfs mijn hakken aan doenquote:Haha ik ben geen 2 meter don't worry.
Slechts 1,80m
Wel lekker breed maar dat maakt het extra knus natuurlijk in die mummyslaapzak
De tijd zal het lerenquote:
Voor mij niet.quote:
Tentje kan sowieso wel bij mij in de tuin hahahaaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:40 schreef Kobresia het volgende:
[..]
De tijd zal het lerenMaar goed... moet even kijken. Weet niet hoe druk ik het die dag zal hebben en of ik zonder taxi thuis kan komen.
Nice hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:40 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
C2 niveau gescoord, kan niet hoger (sorry het is waarI don't mean to brag)
Snap ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, ja maar ik weet niet bij wie. Heel ansich misschien zou het bij ons kunnen maar da kan ik niet garanderen.
Wat ik al zei, tent kan sowieso wel hahaha, genoeg ruimte in de tuin.quote:
Je bent zeker welkom bij mij in Gentquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie weet kom ik dan gezellig langs
Haha ik kan je mooi optillenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
1.80 is een mooi lengte (kan ik zelfs mijn hakken aan doen) en met die spieren kan ik mooi aan je arm hangen mochten de hakken niet mee willen werken
extra knus wordt dat zeker.... want dan verwacht ik sterke armen om mij heen
Zolang ik niet op een vloer of een treinstation hoef te slapen is het bestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tentje kan sowieso wel bij mij in de tuin hahahaa
Purrrrrfect!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:46 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Zolang ik niet op een vloer of een treinstation hoef te slapen is het best![]()
Dat zie ik dan welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat ik al zei, tent kan sowieso wel hahaha, genoeg ruimte in de tuin.
I likequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:45 schreef Libertarisch het volgende:
Je bent zeker welkom bij mij in Gent
Optillen om ergens neer te gooienquote:Haha ik kan je mooi optillen![]()
quote:Die verwachting doe ik zeker uitkomen
Er zullen vast wel een paar tieten aanwezig zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ich bin dabei!! Mits tieten!!
Die zullen er toch wel zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Mijne?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Mzlquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:57 schreef Tamashii het volgende:
Okay ik ga bobbyb verjaardagskussen. Leuke avond jongens!
Hetzelfdequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:57 schreef Tamashii het volgende:
Doe dat... en we willquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:57 schreef Tamashii het volgende:
Niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:00 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Mogelijk de mijne, maar die zijn niet zo indrukwekkend...
Nee retardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |