quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
Jammer joh, maar je mag je suggestie ook dmen hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ik even een ander topic aan het lezen was.
Had graag de Lapo gewild.
Dat kan gewoon niet echt zijn!quote:
Was slechts voor de TT.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer joh, maar je mag je suggestie ook dmen hoor.
Dat zeker!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar het zag er awesome uit
Er kan nog een hoop misgaan voor die tijd hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lowlands 2014 is voor mij een feit!!!![]()
![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kan nog een hoop misgaan voor die tijd hoor.
Je kan twee benen breken rond de tweede week van augustus.quote:
Dan zou ik alsnog gaan, maar dan in rolstoelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan twee benen breken rond de tweede week van augustus.
Gekheid natuurlijk, veel plezier alvast. Heb een hoop mooie Lowlandsherinneringen. Altijd weer een mooi feestje.
Je mag dan in elk geval op de gehandicamping.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan zou ik alsnog gaan, maar dan in rolstoelOveral VIP dan
Elke tent heeft rolstoelpodiumquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag dan in elk geval op de gehandicamping.Ze hebben natuurlijk niet in elke tent een rolstolpodium, dus mogelijk mis je dan wel e.e.a.
Sinds een paar jaar dan? Kan mij niet herinneren dat ik in de Bravo, de X-Ray, de Charlie etc. ooit een rolstolpodium heb gezien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Elke tent heeft rolstoelpodium
Charlie is niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar dan? Kan mij niet herinneren dat ik in de Bravo, de X-Ray, de Charlie etc. ooit een rolstolpodium heb gezien.
Ik ben sinds 2012 niet meer geweest. Weet dus niet hoe het de laatste jaren was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Charlie is niet meerOf ik moet me vergissen. Sowieso is er een hoop veranderd sinds 2009 (sinds ik ga
)
Dan zijn we dus toch zo'n 3 jaar tegelijk op LL geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2012 niet meer geweest. Weet dus niet hoe het de laatste jaren was.
Iedereen is natuurlijk buiten met dit mooie weer.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk buiten met dit mooie weer.
Gaat wel. Met jou?quote:
Ik vond het hartstikke gezellig zo met jou.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan zijn we dus toch zo'n 3 jaar tegelijk op LL geweest
Goed hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Gaat wel. Met jou?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke gezellig zo met jou.![]()
Was dit jaar bijna weer gegaan, maar uiteindelijk toch teveel afhakers in de groep.
Ik voel mij vereerd. Mochten we nog een keer tegelijk gaan, gaan we zeker een drankje doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Jammer. Je had met mij mee gemogen. Heb een hele leuke groep waarvan ik ook nog een aantal niet ken.
Wat zal het bezoek anders niet denken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoor
Zo maar eens opruimen enzo
Precies. En het moest sowieso gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zal het bezoek anders niet denken.
quote:
Doen wequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd. Mochten we nog een keer tegelijk gaan, gaan we zeker een drankje doen.
Naar omstandigheden wel oke.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je?
[..]
Doen we
Nahwquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel oke.
Maar verder nog een beetje verkouden, en een koortslip *auw*
Hoe is het met jou meis, beetje geslapen vannacht?
Meh, dat is klote.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NahwBeterschap lieverd
![]()
Het gaat. En mwa. Ik merk dat mijn lichaam uitgeput is als hell, maar slapen is gewoon moeilijk. Afgelopen 4 nachten in totaal 8 uur geslapen ofzo.. Ik kan niet veel langer zo doorgaan zonder iedereen om me heen te willen opblazen
Wat ga je nu doen? Weer beginnen?quote:
Dank je maar echt ziek ben ik niet meer hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NahwBeterschap lieverd
![]()
Het gaat. En mwa. Ik merk dat mijn lichaam uitgeput is als hell, maar slapen is gewoon moeilijk. Afgelopen 4 nachten in totaal 8 uur geslapen ofzo.. Ik kan niet veel langer zo doorgaan zonder iedereen om me heen te willen opblazen
Je wil niet weten hoe groot die verleiding is. Maar zolang ik mezelf daarvan kan weerhouden doe ik dat.quote:
Toch beterschap voor die kleine dingetjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je maar echt ziek ben ik niet meer hoor![]()
Dat zijn erg korte nachtjes![]()
Hoelang ga je dat volhouden?
Is het bij jou zo dat je pas heel laat in slaap komt en dan niet veel kunt slapen omdat je vroeg op moet? Of word je als je inslaapt ook snel weer wakker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NahwBeterschap lieverd
![]()
Snap ik. Lastige kwestie ... Misschien opnieuw met de huisarts praten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe groot die verleiding is. Maar zolang ik mezelf daarvan kan weerhouden doe ik dat.
[..]
Toch beterschap voor die kleine dingetjes
Ik heb geen idee. Zoals ik me vandaag voel niet lang meerMaar wat moet ik dan? Maar weer wiet gaan roken, wat me een godvermogen kost?
Ik lig gewoon klaarwakker in bed. Ik ben niet 'slaapmoe'. Op alle fronten ben ik moe, behalve moe om te slapen. Ofzo. Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, maar anders dan dit kan ik het niet echt uitleggenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het bij jou zo dat je pas heel laat in slaap komt en dan niet veel kunt slapen omdat je vroeg op moet? Of word je als je inslaapt ook snel weer wakker?
Ben je dan geestelijk klaarwakker of lichamelijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig gewoon klaarwakker in bed. Ik ben niet 'slaapmoe'. Op alle fronten ben ik moe, behalve moe om te slapen. Ofzo. Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, maar anders dan dit kan ik het niet echt uitleggen
Gisteren gedaan. Die stelde voor om alleen in het weekend te blowen, zodat ik in ieder geval in het weekend kan 'bijslapen', maar ik ben zo bang dat als ik in het weekend ga blowen, ik doordeweeks ook ga denken van 'ach, fuck it', en vervolgens weer in mijn oude ritme terecht kom.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Lastige kwestie ... Misschien opnieuw met de huisarts praten?
Geestelijk. Mijn lichaam is doodop.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je dan geestelijk klaarwakker of lichamelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |