quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
Jammer joh, maar je mag je suggestie ook dmen hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ik even een ander topic aan het lezen was.
Had graag de Lapo gewild.
Dat kan gewoon niet echt zijn!quote:
Was slechts voor de TT.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer joh, maar je mag je suggestie ook dmen hoor.
Dat zeker!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar het zag er awesome uit
Er kan nog een hoop misgaan voor die tijd hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lowlands 2014 is voor mij een feit!!!![]()
![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kan nog een hoop misgaan voor die tijd hoor.
Je kan twee benen breken rond de tweede week van augustus.quote:
Dan zou ik alsnog gaan, maar dan in rolstoelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan twee benen breken rond de tweede week van augustus.
Gekheid natuurlijk, veel plezier alvast. Heb een hoop mooie Lowlandsherinneringen. Altijd weer een mooi feestje.
Je mag dan in elk geval op de gehandicamping.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan zou ik alsnog gaan, maar dan in rolstoelOveral VIP dan
Elke tent heeft rolstoelpodiumquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag dan in elk geval op de gehandicamping.Ze hebben natuurlijk niet in elke tent een rolstolpodium, dus mogelijk mis je dan wel e.e.a.
Sinds een paar jaar dan? Kan mij niet herinneren dat ik in de Bravo, de X-Ray, de Charlie etc. ooit een rolstolpodium heb gezien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Elke tent heeft rolstoelpodium
Charlie is niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar dan? Kan mij niet herinneren dat ik in de Bravo, de X-Ray, de Charlie etc. ooit een rolstolpodium heb gezien.
Ik ben sinds 2012 niet meer geweest. Weet dus niet hoe het de laatste jaren was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Charlie is niet meerOf ik moet me vergissen. Sowieso is er een hoop veranderd sinds 2009 (sinds ik ga
)
Dan zijn we dus toch zo'n 3 jaar tegelijk op LL geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2012 niet meer geweest. Weet dus niet hoe het de laatste jaren was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |