Ik fietste ook altijd naar school. Max 2km heen, 2km terug.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
Ik begon met fietsen naar school toen ik in de derde zat, 12,5km heen, 12,5km terug.
Je bent echt gewoon een luie flikker.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik fietste ook altijd naar school. Max 2km heen, 2km terug.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent echt gewoon een luie flikker.[ afbeelding ]
Mijn baas gaat met de auto naar z'n werk, da's letterlijk twee straten van z'n huis af.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:35 schreef Rezania het volgende:
Net mijn broer eigenlijk, die gaat met de auto naar de sportschool, 2km verderop.
Ja dat zou leuk zijn als ik er verstand van hadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je hoe vet?En dan allemaal andere dingen er in stoppen om te kijken hoe het reageert en zo.
Rubber is zo fragiel als glas bij -200.
Trusten SVquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens mijn mand opzoeken.
so hardcorequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik fiets ~7 km naar school heen, ~7 terug
Ik doe het je niet na.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik fiets ~7 km naar school heen, ~7 terug
Nee, gewoon stampen, deden wij ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn als ik er verstand van had
Lambalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
Vroeger wel elke week naar oma gefietst, dat was 13.5km heen, en 13.5km terug.
Vond ik al heel wat.
Ok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
Als je een rubberen handschoen opblaast, dichtknoopt, en vervolgens in vloeibare stikstof doopt om hem daarna er weer uit te halen blaast hij zichzelf op.
Beetje heikneuterprogramma, zeker geen wetenschap zoals ze vaak beweren, maar wel vermakelijk. Vooral het 'Helemaal loesso' einde altijd.quote:
Ik fiets 1 of 2 keer in de zomer ook naar m'n oma.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
Vroeger wel elke week naar oma gefietst, dat was 13.5km heen, en 13.5km terug.
Vond ik al heel wat.
Dudequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zelfs af en toe even pauze houden, flesje drinken mee, alles.
En daarna aan het zuurstof?!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zelfs af en toe even pauze houden, flesje drinken mee, alles.
En dan rip je conditie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als de bushalte dichterbij was ging ik nooit meer fietsen
ik lieg niet. Ik vind het reuze interessant, maar ik houd mij er niet zoveel mee bezig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
Jullie totale desinteresse in wetenschap schokt me echt iedere keer weer, hoe kan je wetenschap nou niet fascinerend vinden?
Heb ik wel geluk mee ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als de bushalte dichterbij was ging ik nooit meer fietsen
Sprekend.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:42 schreef d4v1d het volgende:
Oké, BBQ is een ict/programeer-nerd. En is al moe na 13 kilometer fietsen en moet pauze houden.
Conclusie: [ afbeelding ]
Ik ben aan het lijnen.....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is bijna op hier, althans, het koude bier.
Oh wacht, het vriest buiten.
Oh, nu heb ik ook honger.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben aan het lijnen.....![]()
Ik heb honger en ik heb zin in bier
Wut.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:42 schreef Rezania het volgende:
HOEZO IS HET AL TWEE UUR? WAT IS DEZE?_!
Space.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik lieg niet. Ik vind het reuze interessant, maar ik houd mij er niet zoveel mee bezig.
Soms wel met space shit dat wel.
GVDquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Over honger gesproken
Ik heb vier smaken doritos, welke zal ik nemen?Zwart, blauw, oranje, of paars?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jelly?
Ik ga zo maar fappen en slapen!quote:
Ik heb gewoon een koelkast hier!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat trouwens briljant zou zijn? In plaats van bloembakken onder je raam bierkratten. Vooral in de winter zou dat geweldig zijn.Wel een beetje tokkie, dat wel.
Paars?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Space.Het lokkertje van de wetenschap.
Terwijl er zoveel vette dingen op aarde gebeuren.
Had je maar bier.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar fappen en slapen!
Mijn buik knort, maar ik ga niet eten, ik ben sterker dan eten!
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:52 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, dan moet de elektrische kachel eruit, dan heb ik ruimte. En dan slaan de stoppen ook niet door.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:52 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, dan moet de elektrische kachel eruit, dan heb ik ruimte. En dan slaan de stoppen ook niet door.
Dat is een koelbox met een ventilator, geen koelkast.quote:
baasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je maar bier.
[ afbeelding ]
Twee biertjes op de foto, speciaal voor jou.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je maar bier.
[ afbeelding ]
Kan ook op stroom jonguhh!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een koelbox met een ventilator, geen koelkast.
Nee, wij hebben ook zo'n ding. Een ventilator is geen koelelement.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Kan ook op stroom jonguhh!
Altijd koud bier!
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je maar bier.
[ afbeelding ]
je broer is zeker zonne luiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
Vandaag de hele dag pallets gesorteerd. Echt moe nu. @woensel #hardeleventje
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
Vandaag de hele dag pallets gesorteerd. Echt moe nu. @woensel #hardeleventje
* d4v1d kijkt snel om zich heen of die nog een drank ziet staanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die smakeloze bende.Dan liever Monster.
Drinception
Iemand anders moet nu verder gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
* d4v1d kijkt snel om zich heen of die nog een drank ziet staan
Start een topicquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand anders moet nu verder gaanKrijg je een unieke reeks
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:59 schreef d4v1d het volgende:
Had is trouwens best moeilijk om in een hand dat blikje te houden, en dan met je andere hand je tablet vasthouden en dan nog op het fotoknopje drukken
Omdat wij elkaar nog nooit IRL hebben gemeet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom zijn wij eigenlijk geen fb vriendjes?
quote:
dropbox camera uploadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik doe het ook best omslachtig.
![]()
Ik maak een foto, en mail hem dan naar m'n pc, dan crop ik 'm en upload hij automagisch naar imgur.
gelogen dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat wij elkaar nog nooit IRL hebben gemeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |