Ik fietste ook altijd naar school. Max 2km heen, 2km terug.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
Ik begon met fietsen naar school toen ik in de derde zat, 12,5km heen, 12,5km terug.
Je bent echt gewoon een luie flikker.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik fietste ook altijd naar school. Max 2km heen, 2km terug.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent echt gewoon een luie flikker.[ afbeelding ]
Mijn baas gaat met de auto naar z'n werk, da's letterlijk twee straten van z'n huis af.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:35 schreef Rezania het volgende:
Net mijn broer eigenlijk, die gaat met de auto naar de sportschool, 2km verderop.
Ja dat zou leuk zijn als ik er verstand van hadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je hoe vet?En dan allemaal andere dingen er in stoppen om te kijken hoe het reageert en zo.
Rubber is zo fragiel als glas bij -200.
Trusten SVquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens mijn mand opzoeken.
so hardcorequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik fiets ~7 km naar school heen, ~7 terug
Ik doe het je niet na.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik fiets ~7 km naar school heen, ~7 terug
Nee, gewoon stampen, deden wij ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn als ik er verstand van had
Lambalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
Vroeger wel elke week naar oma gefietst, dat was 13.5km heen, en 13.5km terug.
Vond ik al heel wat.
Ok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
Als je een rubberen handschoen opblaast, dichtknoopt, en vervolgens in vloeibare stikstof doopt om hem daarna er weer uit te halen blaast hij zichzelf op.
Beetje heikneuterprogramma, zeker geen wetenschap zoals ze vaak beweren, maar wel vermakelijk. Vooral het 'Helemaal loesso' einde altijd.quote:
Ik fiets 1 of 2 keer in de zomer ook naar m'n oma.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
Vroeger wel elke week naar oma gefietst, dat was 13.5km heen, en 13.5km terug.
Vond ik al heel wat.
Dudequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zelfs af en toe even pauze houden, flesje drinken mee, alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |