je broer is zeker zonne luiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
Vandaag de hele dag pallets gesorteerd. Echt moe nu. @woensel #hardeleventje
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
Vandaag de hele dag pallets gesorteerd. Echt moe nu. @woensel #hardeleventje
* d4v1d kijkt snel om zich heen of die nog een drank ziet staanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die smakeloze bende.Dan liever Monster.
Drinception
Iemand anders moet nu verder gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
* d4v1d kijkt snel om zich heen of die nog een drank ziet staan
Start een topicquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand anders moet nu verder gaanKrijg je een unieke reeks
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:59 schreef d4v1d het volgende:
Had is trouwens best moeilijk om in een hand dat blikje te houden, en dan met je andere hand je tablet vasthouden en dan nog op het fotoknopje drukken
Omdat wij elkaar nog nooit IRL hebben gemeet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom zijn wij eigenlijk geen fb vriendjes?
quote:
dropbox camera uploadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik doe het ook best omslachtig.
![]()
Ik maak een foto, en mail hem dan naar m'n pc, dan crop ik 'm en upload hij automagisch naar imgur.
gelogen dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat wij elkaar nog nooit IRL hebben gemeet?
Klopt, ik heb nog nooit een pareltje geopend.quote:
Link?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog nooit een pareltje geopend.
Mja, één keer, maar dat topic stierf ook een pijnlijk dood toen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
Nja ik ben tegenwoordig toch selectief. Ga de helft van de FOK!kers er ook uitpleuren van de week.
Oh shit, was jij daar ook? Ik weet echt niet eens meer wie daar allemaal waren. Was ook behoorlijk vaag toen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Denk eens aan studenten huizen in vorm van containers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |