Klopt, ik heb nog nooit een pareltje geopend.quote:
Link?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog nooit een pareltje geopend.
Mja, één keer, maar dat topic stierf ook een pijnlijk dood toen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
Nja ik ben tegenwoordig toch selectief. Ga de helft van de FOK!kers er ook uitpleuren van de week.
Oh shit, was jij daar ook? Ik weet echt niet eens meer wie daar allemaal waren. Was ook behoorlijk vaag toen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Denk eens aan studenten huizen in vorm van containers.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:05 schreef Rezania het volgende:
Ik ga mijn lijst binnenkort ook weer even 'zuiveren', heb in een dronken bui de hele FB-groep van mijn studie toegevoegd, de helft ken ik niet.
ik kan je nog wel verhalen vertellen maar laten we dat niet op fok zetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh shit, was jij daar ook? Ik weet echt niet eens meer wie daar allemaal waren. Was ook behoorlijk vaag toen.
Zolang je mij nog behoudt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:05 schreef Rezania het volgende:
Ik ga mijn lijst binnenkort ook weer even 'zuiveren', heb in een dronken bui de hele FB-groep van mijn studie toegevoegd, de helft ken ik niet.
Gewoon het gros die ik nooit spreek enzo. Die staan toch maar een beetje voor spek en bonen in die lijst. Daarbij wil ik het privé wat meer gaan scheiden van de foks.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Vorige week ja. Was je toen zo ver heen?
Oké, rip ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewoon het gros die ik nooit spreek enzo. Die staan toch maar een beetje voor spek en bonen in die lijst. Daarbij wil ik het privé wat meer gaan scheiden van de foks.
Wat? Kan ik met niet herinneren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb je toen volgens mij meerdere malen in deze SC verkondigd.
Wtf lul jij?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:09 schreef FL_Freak het volgende:
rez stop eens met naakt foto's sturen
Dit. Opschepperij met die grote pen0r van hem altijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:09 schreef FL_Freak het volgende:
rez stop eens met naakt foto's sturen
het is maar wat je groot noemtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit. Opschepperij met die grote pen0r van hem altijd.
Jawel. Ik kan best veel hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:13 schreef FL_Freak het volgende:
Dan hebben jullie nooit veel gezopen dus
Ik ben speciaal. :Squote:
Jongen, dat was na een cantus ja. Weet je wat het doel is van een cantus? Zuipen en zingen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:13 schreef FL_Freak het volgende:
Dan hebben jullie nooit veel gezopen dus
hoeveel danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan best veel hebben.
omgquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:15 schreef Rezania het volgende:
Haha, eerste keer dat ik ging drinken was met FOK!kers, struikelde na twee biertjes over een barkruk.![]()
quote:
Jep. Dat zeg je nu. Wacht maar tot je echt eens goed gaat zuipen en je achteraf de longen uit je lijf kotst. Dan is het een ander verhaal. Die vijf biertjes stellen niks voor natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |