Stond ik laatst onder de douche, met een paraplu. Raadt eens wat... Had ik geen handdoek bij me.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit te denken over flauwe moppen. maar ik weet ff niks..
Wat is het verschil tussen een accu en een bouwsteiger?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit te denken over flauwe moppen. maar ik weet ff niks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een accu en een bouwsteiger?hoe kun je zien dat er een dom blondje achter je pc heeft gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een accu en een bouwsteiger?Het ging niet perse om feiten hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo Ernie!quote:
ik zit gewoon achter de pc hoor?quote:
quote:
Hi Spaansesloffenvrouwtjequote:
slaap lekker in je vogelnestquote:
Truste Pinoquote:
Sokkenvrouwtje momenteel, ik heb het warmquote:
Slaap lekkerquote:
en dat was het laatste wat ze van Flipje zagenquote:
Aleen maar sokken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sokkenvrouwtje momenteel, ik heb het warm
[..]
Slaap lekker
Nee, maar de rest is te shabby om er woorden aan vuil te makenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar de rest is te shabby om er woorden aan vuil te maken
Altijd al toch ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef Qunix het volgende:
Video redactie is trouwens nu bij Stenders?
ja, erg he? dat ze deze but draaienquote:
ja, vind je het gek? Ernie speelt ook trompet!quote:
ik wist het ook alleen maar omdat ik logisch nadacht. het nummer zelf kende ik niet....en nu Rob zegt dat het van CSI is herken ik het wel...quote:
Dacht dat het toch redelijk bekend was ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist het ook alleen maar omdat ik logisch nadacht. het nummer zelf kende ik niet....en nu Rob zegt dat het van CSI is herken ik het wel...
En je wil de 15e nog mee?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist het ook alleen maar omdat ik logisch nadacht. het nummer zelf kende ik niet....en nu Rob zegt dat het van CSI is herken ik het wel...
kan best, maar mijn muzikale opvoeding was rukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef ddx het volgende:
[..]
Dacht dat het toch redelijk bekend was ?
volgens mij heb ik de vorige keer best wat dingen goed gehad. toch?quote:
Dat weet ik toch allemaal niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij heb ik de vorige keer best wat dingen goed gehad. toch?
nee, je was te onder de indruk van SC natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet meer
Die was er niet eens bijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, je was te onder de indruk van SC natuurlijk
bij het eten wel! en daarna kon je niet meer helder denken door die adonis!quote:
Shhhh.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij het eten wel! en daarna kon je niet meer helder denken door die adonis!
lekkere plaat inderdaadquote:
Ik vind het maar herriequote:
ja, ik heeft een week gemistquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:50 schreef ddx het volgende:
[..]
Vorige week bij demo had Jelmer direct raak
quote:
quote:
Slaap lekker Rockjenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
slaap lekker mensen. ik schuif morgen rond Timur weer even aan.
luv ya all
Zo, jij bent er vroeg bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:34 schreef minthy het volgende:
Mogguh!
Niet heel verstandig ook, dat spul valt gewoon keihard onder de opiumwet
Broer en schoonzus verhuizen vandaag, rond een uur of 8 beginnen met de eerste lading wegbrengenquote:
Tof.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Broer en schoonzus verhuizen vandaag, rond een uur of 8 beginnen met de eerste lading wegbrengen
Nee, het is de bedoeling dat ik vanavond aan de bar ga hangenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof.
Dat wordt vanavond afgebrand op de bank?
Hangende minthyquote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat ik vanavond aan de bar ga hangen![]()
Morgen ga ik op de bank hangen
Maaar wel met shopper!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:37 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen
zo maar eens boodschappen doen. 2x3min door de regen lopen
Paraplu > knopquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:37 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen
zo maar eens boodschappen doen. 2x3min door de regen lopen
ik heb geen paraplu. ondingen.quote:
jep, die heeft de schoodbapjes lekker drooggehoudenquote:
Ik heb idd genoten van de croissantjes als ontbijt.quote:
goedemorgen zonnestraaltjequote:
Het regent hierquote:
hier niet meerquote:
naakt door het huis rennenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens bedenken wat ik deze middag ga doen. Geen gezeur van ouders of huisgenoten. Heerlijkheid
Tevens Loveshack
Na twee uur zijn 50.000 kaarten van de 55.000 kaarten verkocht. Het gaat volgens mij minder snel dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:03 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN LOWLANDS WAT EEN LOWLANDS!!11
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Na twee uur zijn 50.000 kaarten van de 55.000 kaarten verkocht. Het gaat volgens mij minder snel dan vorig jaar.
JA, MAAR HET IS WEL LOWLANDS YOLO!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Festivals genoeg, en die prijs he.
lowlands is zo 2013, tegenwoordig gaan we naar de Megafestatie!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
JA, MAAR HET IS WEL LOWLANDS YOLO!!
Inderdaad, ik denk ook dat dat een reden is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Goed geradenquote:
ja, generatiewisseling.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Na twee uur zijn 50.000 kaarten van de 55.000 kaarten verkocht. Het gaat volgens mij minder snel dan vorig jaar.
prijs valt nog alles mee voor een festival van een dergelijk formaatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
dat wel, maar tis wel veel geld, zeker met de bijkomende kosten als eten en drinken. mijn broertje gaat bijvoorbeeld ook niet terwijl hij de afgelopen jaren wel is gegaan. 't is voor hem gewoon te duur en andere prioriteitenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, generatiewisseling.
[..]
prijs valt nog alles mee voor een festival van een dergelijk formaat
#CANTHANDLEMYSWAGquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
JA, MAAR HET IS WEL LOWLANDS YOLO!!
tja tis gewoon een keuze waar je ej geld aan uitgeeft qua vrije tijd. Er zijn mensen die gaan naar musicals andere op het strand liggen bakken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wel, maar tis wel veel geld, zeker met de bijkomende kosten als eten en drinken. mijn broertje gaat bijvoorbeeld ook niet terwijl hij de afgelopen jaren wel is gegaan. 't is voor hem gewoon te duur en andere prioriteiten
QFTquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja tis gewoon een keuze waar je ej geld aan uitgeeft qua vrije tijd. Er zijn mensen die gaan naar musicals andere op het strand liggen bakken.
Verder kan je het zo duur maken als je zelf wil. Bij ons in de groep waren er die 50 euro uitgaven aan eten en drinken en er waren er die 300 euro kwijt waren. Maar een festival bezoeken kost geld.
Festival is leuker. En dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef mijn geld liever uit op de lapjesmarkt dan aan een festival. En laat het ook nog eens goedkoper zijn.
Nee. Van de lapjes die ik koop heb ik nog veel meer plezier van.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Festival is leuker. En dat weet ik zeker
Lekker gekquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Glee is wel ietsjes beter.
smaken verschillenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Festival is leuker. En dat weet ik zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 1 weekend festivallen, heb ik een nieuwe naaimachine.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smaken verschillen
voor het bedrag dat mensen uitgeven aan een weekend lowlands heb ik een jaar lang Videoland Unlimited en Netflix. heb ik meer plezier van
edit: excl internetabo dan, maar dat heb ik (en bijna iedereen) toch al.
ik ook...van polishmailorderbrides.tkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor 1 weekend festivallen, heb ik een nieuwe naaimachine.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook...van polishmailorderbrides.tk
Indiaantje?quote:
dan is ie gewurgd door "Esmee"...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat hij morgen niet opneemt
Cee in een Pocahontasjurkjequote:
Zullen we naar Winnetou?quote:
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
wehehehehequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef Pandaplint het volgende:
Kees bezoekt een indianenreservaat.
Hij vraagt een man die voor z'n wigwam zit: "Bent u voor 100% indiaan?"
"Nee" zegt de man, "Slechts voor 85%"
"Hoe kan dat ?", vraagt Kees zich verbouwereerd af
"Ik heb een houten been!"
Ja hoe verzinnen ze het elke keer weer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
oh god...hebben T en R weer een raar spelletje?
staat me wel iets van bij ja....maar t blijft een dom spelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Pandaplint het volgende:
Vorig jaar deden ze dit toch ook al?
kinky hoor!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij eens douchen en aankleden.
De hele dag in je pyjama hangen was niet echt een goed plan.
owja! hee, dat kan mooi ffquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef Cee het volgende:
Oh ja, ik moet ook nog een Zeroes lijstje maken.
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef Cee het volgende:
Oh ja, ik moet ook nog een Zeroes lijstje maken.
Omdat je recalcitrant bent en er geen wil maken of omdat je er al een hebt gemaakt en ik het lijstje heb gemist?quote:
tisser?quote:
Allebei niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat je recalcitrant bent en er geen wil maken of omdat je er al een hebt gemaakt en ik het lijstje heb gemist?
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is volgens mij wel bekend dat ik nooit lijstjes maak.
Oh ik had de memo gemist, het spijt me voor de belediging en ik zal het notuleren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allebei niet.
Ik doe het gewoon niet, heeft niks met recalcitrant of niet willen te maken. Is volgens mij wel bekend dat ik nooit lijstjes maak.
Algemeen bekend jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is volgens mij wel bekend dat ik nooit lijstjes maak.
Dat doe ik tijdens niet-zeroesweken ook wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
gaan de niet-lijstjesmakers dan tijdens de zeroesweek wel constant roepen dat het kutplaten zijn en dat ze andere platen willen horen? just wondering
Radio 2. Of het oude Veronica.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze doen nooit een eighties weekDat waren pas muziektijden.
Ze hebben dat een aantal jaar geleden gedaan, toen ze begonnen met die themaweken. Was best leuk maar het paste net niet in de doelgroep volgens mij, dus vandaar dat ze wel '90s doen, en sinds een tijdje ook zeroes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
nja, ik ben toch meer een ninetieskindquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
nja, dat heb ik ook wel. en dan ga ik afwegingen maken. bovendien mag je er nu 50 invullen. en ik ben nu bij de H ofzo en ik heb al een paar platen die twijfelgevallen zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
Met zulke lijstjes zit ik altijd al bij de letter E of F aan het maximale aantal platen wat je mag opgeven. Daarom begin ik er ook maar niet eens aan.
Dit ook. Of dat je net je lijstje verstuurt en bedenkt dat je een keigoede plaat mistquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
Met zulke lijstjes zit ik altijd al bij de letter E of F aan het maximale aantal platen wat je mag opgeven. Daarom begin ik er ook maar niet eens aan.
En omdat er geen Toto in staat natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ook. Of dat je net je lijstje verstuurt en bedenkt dat je een keigoede plaat mist.
Is volgens mij wel algemeen bekend.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Cee het volgende:
[..]
En omdat er geen Toto in staat natuurlijk.
Je vergeet Alt-J xdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Cee het volgende:
[..]
En omdat er geen Toto in staat natuurlijk.
Dat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is toch geen nieuws maar schaamteloze reclame
Niet meer gehoord, wat was er?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is toch geen nieuws maar schaamteloze reclame
"WIE MAAKT ME LOS! Voor het eerst zijn de Lowlandskaarten niet binnen 2uur uitverkocht!"quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"WIE MAAKT ME LOS! Voor het eerst zijn de Lowlandskaarten niet binnen 2uur uitverkocht!"
/BJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Als je vast blijft plakken aan de douchebak moet je je zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Korter douchen dan je mannelijke huisgenootWat doen mensen toch allemaal onder de douche?
Z'n slang moet gewassen worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Korter douchen dan je mannelijke huisgenootWat doen mensen toch allemaal onder de douche?
Hij heeft al een relatie met een andere vrouwelijk huisgenoot.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Z'n slang moet gewassen worden.
Misschien gaat dat sneller als jij het doet?
Goddamnit zeg. Een festival waarvan de line-up amper bekend is is, in tegenstelling tot vorig jaar, 6 maanden van tevoren nog niet als een idioot uitverkocht en dat is opmerkelijk nieuws.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"WIE MAAKT ME LOS! Voor het eerst zijn de Lowlandskaarten niet binnen 2uur uitverkocht!"
/BJ
En er zelfs de 'nieuws'uitzending mee openenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Goddamnit zeg. Een festival waarvan de line-up amper bekend is is, in tegenstelling tot vorig jaar, 6 maanden van tevoren nog niet als een idioot uitverkocht en dat is opmerkelijk nieuws.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |