Ik heb je filmpje nogmaals naar Jennifer gestuurd, ik hoop ditmaal wel bericht terug te krijgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat vind ik behoorlijk sneu
Jennifer lacht om 2013 denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb je filmpje nogmaals naar Jennifer gestuurd, ik hoop ditmaal wel bericht terug te krijgen.
Alles om de TS te zijn hequote:
Ik had Dr. Mingele als TT in gedachten. Allemaal even lachen mensen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Alles om de TS te zijn heStel je voor dat iemand anders wél een goed idee heeft.
deze mobiele lapo had geen probleem met de kaap. Deze keer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Alles om de TS te zijn heStel je voor dat iemand anders wél een goed idee heeft.
Het bewijs dat God bestaat.quote:
Surinamer noch Antilliaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:29 schreef Kenju het volgende:
Waarom heeft hij amper een accent? Die hebben allochtonen toch altijd? Tozzz enzo....
Nee, omdat je geen leuke TT kan bedenken. Je zuigt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
klagen op wie er een topic opent in een livetopic
Hij is ook zwart inderdaad...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie hem meer als de Humberto Tan van de toekomst.
Laten we hopen dat jij het volgende slachtoffer bent.quote:
Nee, maar heb haar net gegoogled. Ken haar alleen van dat tiet-gifje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je maakt een grapje?
Hahaha dat manische wijf neemt zelf deel aan dat programma en gaat zwaar over de rooie, daarna ineens supervrolijk.. beetje freaky eigenlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef tralalala het volgende:
Koblenko pestenGa dingen jatten bij PSV ofzo
Haar kont is nog beter!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar heb haar net gegoogled. Ken haar alleen van dat tiet-gifje.
jammer dat ik deze doodsbedreiging niet kan reporten vanaf mijn mobielquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat jij het volgende slachtoffer bent.
Grapje man, laat gaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef superniger het volgende:
[..]
jammer dat ik deze doodsbedreiging niet kan reporten vanaf mijn mobiel
Niks mis mee zo te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Haar kont is nog beter!
[ afbeelding ]
Zat er wel aan te denken jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die heeft de spartacus dvd box er weer bij gepakt.
Blijft leuk iddquote:
Goud van Oud.quote:
Haha wou em net posten.. toenstraks hadden we al een blunder van Balkenende, deze is beterquote:
Toedeloe Johannesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot maandag vriendjes en vriendinnetjes
quote:
Groetjes, johannes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
doeiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, laten we een schrijver uitnodigen inderdaad ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Waarom nodigen ze deze pipo uit, wat is de aanleiding?
Jij bent door de beveiliging toch al eens de studio uitgezet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ik heb ook een hobby. Waarom nodigen ze mij niet uit?
Die docu die die ander heeft gemaakt. Zal wel binnenkort worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Waarom nodigen ze deze pipo uit, wat is de aanleiding?
Ik dacht dat alles de schuld was van de PvdA.quote:
Ditquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef superniger het volgende:
Amanda is lekker dus is ze onschuldig.
Dat moet in de wet worden vastgelegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef superniger het volgende:
Amanda is lekker dus is ze onschuldig.
Ik kijk graag naar Fox. Onpartijdige intellectuele journalisten. En ze vertellen altijd de waarheid.quote:
VI viel tegen helaasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar zal ik mee beginnen, VI of 24u met...
Hij is een neger, iets minder strafquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom heeft die Ivoriaan maar 16 jaar gekregen? Wat was zijn rol bij de moord?
Ik lees nu op wiki dat hij in de eerste instantie 30 jaar had gekregen maar dat dat later verminderd werd naar 16.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij is een neger, iets minder straf
24 uur met VI.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar zal ik mee beginnen, VI of 24u met...
Lostquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent de Lost expert, ik de VI expert en dat is de taakverdeling hier.
quote:GASTEN VAN VANAVOND
Martin Koolhoven
Over topregisseur Woody Allen die vanwege mogelijk misbruik onder vuur ligt
Ronald Plasterk
Over de 120 miljard euro die corruptie Europa jaarlijks kost
Ronald de Boer (niet die van Frank)
Is op zoek naar het spookschip Lyubov Orlova
quote:Esther de Lange
Europarlementariër en CDA-lijsttrekker over de corruptie in Europa
quote:
Gewoon opvulling dus.quote:Het gaat om cruiseship van 1.565 ton, de Lyubov Orlova. Het spookschip is vorig jaar losgeslagen toen het vanuit Canada naar de Dominaanse Republiek werd gesleept. De Canadese overheid had het schip in beslaggenomen, nadat de eigenaar een schuld van 250.000 niet langer kon betalen. De Canadezen wilden de schuld inlossen door het schip te verkopen aan een schroothandel in de Caraïben. Maar daar kwam het schip dus nooit aan.
De Canadese autoriteiten besloten geen zoekactie te organiseren toen het schip op drift raakte op de Atlantische Oceaan.
Signaal
Er wordt gespeculeerd dat de Lyubov Orlova simpelweg is gezonken. De reddingsboten van het schip waren ontworpen om een signaal te verzenden vanaf het moment dat ze contact maken met het zeewater. In maart van vorig jaar werden twee signalen opgepikt. Het is echter de vraag of die authentiek zijn.
Pim de Rhoodes, een Belgische bergingjager, speurt naar de Lyubov Orlova voor de Britse kust. Volgens hem moet het schip nog ergens ronddobberen. "Er zullen een hoop ratten op het schip zitten die elkaar zullen gaan opeten als het voedsel aan boord op is. Als ik aan boord kom, zal ik de boel moeten volspuiten met gif."
Waakzaam
Het hoofd van de Ierse kustwacht, Chris Reynolds, verwacht ook dat het schip nog niet is vergaan. "Er zijn de afgelopen maanden flinke stormen geweest, maar het vergt heel wat om een groot schip te laten zinken", zegt hij. "We moeten waakzaam blijven."
het gaat ze alleen nog om de centenquote:
You don't say . jpgquote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef alors het volgende:
Iedereen is hier TV / [RTL4] RTL Late Night #6 Dinand :') :r
Maar wél stiekem kijken of er nog wat gebeurt.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was net zo mooi, dit lege topic.
Dat hebben we net gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hier hebben wij in Katwijk een heel mooi woord voor: schijtshow.
Ik vind dat we collectief moeten overstappen naar Oemberto. want dit slaat helemaal nergens op. Laat dit topicje maar doodbloeden.
Wat is er gebeurt?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met schaamrood op de kaken post ik hier weer.
Witteman moet een sterkere bril.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef Grunge. het volgende:
Dank voor het vertalen, Witteman. Goede uitspraak ook..
We keken naar Humberto want daar waren de drie mooiste vrouwen van Nederland.quote:
Welke Marianne? Thieme?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We keken naar Humberto want daar waren de drie mooiste vrouwen van Nederland.
In volgorde: Victoria, Merel en Marianne.
Ja dat heb ik ook nog even gekeken, niet dat er veel boeiends uit kwam, wat dat betreft, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We keken naar Humberto want daar waren de drie mooiste vrouwen van Nederland.
In volgorde: Victoria, Merel en Marianne.
Ik was online aan het shoppen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet Johannes gewoon achtervolgen dan weet je alles.
Soms heb je gewoon behoefte aan een Oost Duitse kogelstootster.quote:
Doe eens normaal joh. Friezin.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Marcod3j is zo iemand die op verjaardagen na 5 minuten een grap nog eens gaat uitleggen.
Oh, laat maar, daarom stond ze ook als laatste natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Echt? Die is toch niet mooi
. Thieme wel.
Alsof jij je flessen sherry niet bij thuisbezorgd besteld.quote:
Nieuwe schoenveters, handschoenen en een sjaal.quote:
Ten eerste drink ik geen sherry en ten tweede ga ik gewoon naar de AHquote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof jij je flessen sherry niet bij thuisbezorgd besteld.
drankdozijn.nl?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen die presteren zijn tegenwoordig in trek.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Echt? Die is toch niet mooi
. Thieme wel.
Hoe ging die grap ook al weer van Bassie over vrouwen en sparen?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast wel iets over een gleuf in een spaarvarken in hebben gezeten.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe ging die grap ook al weer van Bassie over vrouwen en sparen?
Ben jij nou een echte fan? Maar in essentie juist.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast wel iets over een gleuf in een spaarvarken in hebben gezeten.
Hij heeft haar helemaal uit elkaar getrokken HAHA! Er kwam alleen nog maar schuim uit!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij is ze aangeraakt, niet gepenetreerd of zo. Dus daar zie je dan inderdaad geen sporen van, natuurlijk. In die open brief ging het over strelen.
Een vader mag zijn kind niet strelen inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij is ze aangeraakt, niet gepenetreerd of zo. Dus daar zie je dan inderdaad geen sporen van, natuurlijk. In die open brief ging het over strelen.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft haar helemaal uit elkaar getrokken HAHA! Er kwam alleen nog maar schuim uit!
Ze is 20 jaar geleden geswaffeld. Zal wel verjaard zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef Grunge. het volgende:
Lekker kutjewrijven met je dochter, ja tog?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een vader mag zijn kind niet strelen inderdaad.
Daar zat flink Schot in.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft haar helemaal uit elkaar getrokken HAHA! Er kwam alleen nog maar schuim uit!
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker kutjewrijven met je dochter, ja tog?
Hoe vertel jij het verhaal Tepelstreeltje dan zonder even voor te doen waar het zit?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het voordoen bij mama.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe vertel jij het verhaal Tepelstreeltje dan zonder even voor te doen waar het zit?
Hij zat er vooral voor het 1e onderwerpquote:Op maandag 3 februari 2014 23:56 schreef Zipportal het volgende:
2 minuten heeft Plasmerk het woord gehad.
Overbodig om te zeggen, maar je begrijpt dat dit niet gewoon strelen was.quote:
Begin van deze flopshow gemist.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:56 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hij zat er vooral voor het 1e onderwerp
Schenk net whisky in.quote:
Toen hij die tweets probeerde voor te lezen dacht ik dat hij een beroerte kreeg.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef marcodej het volgende:
Heerlijk, die enthousiaste 'Tot morgen!" van Witteman. Die heeft er echt zin in.
De titel sowieso.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt deze tune je bekend voor?
Eerlijk zeggen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen hij die tweets probeerde voor te lezen dacht ik dat hij een beroerte kreeg.
Doe het zelf, ik ben geen clown.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link hem eens aan een TV programma.
Hint: het is niet Adieu God.
Okay man is goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we maar iets vaker verhuizen dan? Weer eens iets anders.
Nu kan ik rustig slapen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef de antwoorden voor een ieder:
het was van Knevel en van den Brink.
Maar nu ik heb weer het gevoel alsof je me niet helemaal serieus neemt.quote:
Ik neem je altijd serieus. Dat weet je toch, laatst kon je een week niet lopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar nu ik heb weer het gevoel alsof je me niet helemaal serieus neemt.
Zo hee, dat is jammer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knevel en zijn compagnon hebben wel de vette rap weg geknipt.
Ga je lekker een bruine trui breien?quote:
Even Jetro Willems uit de selectie zetten!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je lekker een bruine trui breien?
Het is weer briljant maar niet heus.quote:Wim Hof
Iceman beklom met 26 mannen en vrouwen met ontbloot bovenlijf de Kilimanjaro
Wubbo Ockels
Ondersteunt de 'methode Hof' en gaat volgende week met hem naar Polen
Rena Netjes
Kwam vandaag terug uit Egypte nadat ze mogelijk op een terreurlijst was gehaald
Brenno de Winter
Over de onthullingen in De Snowden Files
Vind het eigenlijk wel een interessante tafel....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is weer briljant maar niet heus.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef arjan1112 het volgende:
Mark word zwaar voor lul gezet door die tutu dude, ik zou ff regelen dat die tutu volgende keer niet mee mag.
Netjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Haar gezicht is een beetje uit zijn verband gerukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |