Ik heb je filmpje nogmaals naar Jennifer gestuurd, ik hoop ditmaal wel bericht terug te krijgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat vind ik behoorlijk sneu
Jennifer lacht om 2013 denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb je filmpje nogmaals naar Jennifer gestuurd, ik hoop ditmaal wel bericht terug te krijgen.
Alles om de TS te zijn hequote:
Ik had Dr. Mingele als TT in gedachten. Allemaal even lachen mensen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Alles om de TS te zijn heStel je voor dat iemand anders wél een goed idee heeft.
deze mobiele lapo had geen probleem met de kaap. Deze keer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Alles om de TS te zijn heStel je voor dat iemand anders wél een goed idee heeft.
Het bewijs dat God bestaat.quote:
Surinamer noch Antilliaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:29 schreef Kenju het volgende:
Waarom heeft hij amper een accent? Die hebben allochtonen toch altijd? Tozzz enzo....
Nee, omdat je geen leuke TT kan bedenken. Je zuigt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
klagen op wie er een topic opent in een livetopic
Hij is ook zwart inderdaad...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie hem meer als de Humberto Tan van de toekomst.
Laten we hopen dat jij het volgende slachtoffer bent.quote:
Nee, maar heb haar net gegoogled. Ken haar alleen van dat tiet-gifje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je maakt een grapje?
Hahaha dat manische wijf neemt zelf deel aan dat programma en gaat zwaar over de rooie, daarna ineens supervrolijk.. beetje freaky eigenlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef tralalala het volgende:
Koblenko pestenGa dingen jatten bij PSV ofzo
Haar kont is nog beter!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar heb haar net gegoogled. Ken haar alleen van dat tiet-gifje.
jammer dat ik deze doodsbedreiging niet kan reporten vanaf mijn mobielquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat jij het volgende slachtoffer bent.
Grapje man, laat gaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef superniger het volgende:
[..]
jammer dat ik deze doodsbedreiging niet kan reporten vanaf mijn mobiel
Niks mis mee zo te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Haar kont is nog beter!
[ afbeelding ]
Zat er wel aan te denken jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die heeft de spartacus dvd box er weer bij gepakt.
Blijft leuk iddquote:
Goud van Oud.quote:
Haha wou em net posten.. toenstraks hadden we al een blunder van Balkenende, deze is beterquote:
Toedeloe Johannesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot maandag vriendjes en vriendinnetjes
quote:
Groetjes, johannes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
doeiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, laten we een schrijver uitnodigen inderdaad ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Waarom nodigen ze deze pipo uit, wat is de aanleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |