http://zappen.blog.nl/rtl(...)-late-night-op-rtl-4quote:RTL 4 gaat het weer proberen op de late avond. Vanaf augustus komt de zender met de dagelijkse talkshow RTL Late Night, gepresenteerd door Humberto Tan. Het nieuwe programma lijkt veel weg te gaan hebben van de klassieker Barend & Van Dorp.
Humberto Tan keert met RTL Late Night definitief terug bij RTL, waar hij al terechtkwam na de overname van Talpa/Tien. Toentertijd was er niet echt een goed plekje voor de presentator, die uiteindelijk op invalbasis al heel wat uitzendingen van RTL Boulevard draaide. Daar stopte hij vorig jaar mee omdat het niet langer viel te combineren met zijn werkzaamheden voor Eredivisie Live en BNR Nieuwsradio.
Programmadirecteur Erland Galjaard is blij dat hij eindelijk weer een speler wordt op late night. Ook is hij gelukkig Humberto Tan te hebben binnengehaald. “Hij is adrem, sympathiek en heeft bewezen een zeer brede interesse te hebben, van sport tot showbizz en van politiek tot het bedrijfsleven. Soms mag het luchtig en is er ruimte voor een vrolijke noot, en ook dan is Humberto voor ons dé man.”
RTL Late Night wordt geproduceerd door Blue Circle, dat ook RTL Boulevard, Boer Zoekt Vrouw en X Factor maakt.
http://www.rtl.nl/compone(...)talkshow_op_RTL4.xmlquote:RTL 4 komt in het najaar met een vaste late night talksow: 'RTL Late Night'. Humberto Tan ontvangt in dat programma elke werkdag tussen 22.30 en 23.30 uur gasten uit de wereld van entertainment, sport en politiek.
Erland Galjaard, programmadirecteur RTL Nederland: "RTL 4 heeft een aardige historie met late night talkshows, eerst natuurlijk met 'Barend & Van Dorp' en 'Villa BVD' en recent ook met titels zoals 'VI Oranje' en 'Wat Kiest Nederland?' rondom events. 'RTL Late Night' ligt in deze lijn, eveneens met een eigen aanpak en eigen perspectief. En met Humberto Tan als gastheer. Hij is adrem, sympathiek en heeft bewezen een zeer brede interesse te hebben, van sport tot showbizz en van politiek tot het bedrijfsleven. Soms mag het luchtig en is er ruimte voor een vrolijke noot, en ook dan is Humberto voor ons dé man."
'RTL Late Night' komt live vanuit de binnenstad van Amsterdam en wordt geproduceerd door Blue Circle.
Is dat een gewoonte bij Dinand?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
Heeft Dinand al op tafel zitten poepen?
Aan zijn zang te horen wel ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat een gewoonte bij Dinand?
Heb je weer wat te doen, Karina.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
Humberto Tan tot en met 6 juni op de buis
Humberto Tan gaat behoorlijk lang door met zijn talkshow RTL Late Night. Dat kondigde hij gisteren aan in Carlo & Irene: Life 4 You. RTL Late Night begon eind augustus en op de drie weken durende winterstop na is Tan onafgebroken op de buis geweest met het praatprogramma, dat hij alleen presenteert. Ook de komende maanden is hij dagelijks op tv. “We zijn er tot en met 6 juni met RTL Late Night en dan komen we eind augustus weer terug“, aldus de talkshowhost.
Als het aan Tan ligt blijft hij dit de komende jaren doen. Hij zou met RTL Late Night zelfs het komende EK willen verslaan. “Dat is in 2016. Dat is nog heel ver weg, dat is best een goed idee. Met de Vrienden van Amstel zaten we op een locatie, nu met de Olympische Spelen zitten we op locatie, dus het kan ook op een locatie. Dus waarom niet?”
Dit weekend was te zien hoe Tan prinses Beatrix toesprak op Nederland 1. Hij dacht er even aan om haar een kus te geven. “Ik heb er wel aan gedacht, maar ik dacht: dan is het niet spontaan. Jos Brink heeft het al gedaan, dus waarom zou ik het doen?”
De after party was ‘indrukwekkend’, aldus Tan. “Je wordt opgehaald door de hofdame en dan ga je naar prinses Beatrix toe en heb je een gesprek. Het was een heel geanimeerd en warm gesprek. Maar het is niet chic om te vertellen waarover het ging.”
Momenteel is RTL Late Night in Olympische Spelen-sferen.
Bron
Matthijs moeten ze gewoon op een trein zetten.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef maily het volgende:
Merel Westrik moest het gat van Matthijs van Nieuwkerk opvullen
Met dezelfde filmpjes zelfs..quote:Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
Dit is een soort slechte poging tot DTVDD of Zapservice. Moet wel weg dit item.
Na de reclame krijg jij Koblenko. Deal?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
De reclame is wel weer het grote nadeel.
Ik vind dat maar een matig wijf.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na de reclame krijg jij Koblenko. Deal?
Neem jij Merel zeker?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na de reclame krijg jij Koblenko. Deal?
Juist beter dan zo'n overgeplamuurde pop wat ze eerst deed.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Ze gaat er steeds slonziger uitzien ook. Kijk mij eens gewoon zijn.
Dat is het... zij is altijd zo gemaakt bezig met hoe ze over komt op tv... en als mensen dat dan in haar gezicht werpen is madam beledigdquote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Ze gaat er steeds slonziger uitzien ook. Kijk mij eens gewoon zijn.
Dit is het andere uiterste. Ze mag haar haar weleens kammen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist beter dan zo'n overgeplamuurde pop wat ze eerst deed.
Zelfde als bij DWDD, draaimolentje aan gasten met 'expertise'.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom die betweterige troela altijd zoveel zendtijd krijgt
Ze heeft politocologie gestudeerd... alleen dweept ze daar zo mee en wil ze vooral niet als domme seksbom neergezet worden... maar ze gaat dan wel weer naakt op de cover van een blaadje staan... het is een soort Jekyll en Hydequote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef maily het volgende:
Ze weet er wel veel van .... daar sta ik toch van te kijken
Miss Chernobyl is er niets bij.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft politocologie gestudeerd... alleen dweept ze daar zo mee en wil ze vooral niet als domme seksbom neergezet worden... maar ze gaat dan wel weer naakt op de cover van een blaadje staan... het is een soort Jekyll en Hyde
Aha dat had ik niet achter haar gezochtquote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft politocologie gestudeerd... alleen dweept ze daar zo mee en wil ze vooral niet als domme seksbom neergezet worden...
Ze is ook geboren in de Oekraine.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Aha dat had ik niet achter haar gezocht
Dnepropetrovsk maniacs ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is ook geboren in de Oekraine.
Misschien scheelt dat iets.
Victoria kan alles.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koblenko kan wel even president worden.
Dat wist ik wel hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is ook geboren in de Oekraine.
Misschien scheelt dat iets.
Jahaquote:Op maandag 3 februari 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan snap je haar gedrevenheid toch ook wel iets beter?
Dat wel. Maar Theo is ook echt zo'n sukkel die daar wel van onder de indruk is.quote:
Intelligent sluit al dat andere toch niet uit.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat negatief. Ik vind haar wel leuk eigenlijk. Heel intelligent volgens mij.
Dat blijkt, een normaal mens houdt het geen 24 uur met Victoria vol.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wel. Maar Theo is ook echt zo'n sukkel die daar wel van onder de indruk is.
Theo speelde ook alles.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wel. Maar Theo is ook echt zo'n sukkel die daar wel van onder de indruk is.
P&W is over.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:06 schreef tralalala het volgende:
Die gasten bij P&Wdaarom zit iedereen hier
Nee okay, maar als je daadwerkelijk intelligent bent en ergens veel van weet, is het moeilijk om niet betweterig over te komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Intelligent sluit al dat andere toch niet uit.
Idd. Tan hoeft niet eens zijn best te doen, P&W falen zo hard dat iedereen wegloopt.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:06 schreef tralalala het volgende:
Ik blijf hier gewoon.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:06 schreef tralalala het volgende:
Checkquote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ze bij hem op schoot zitten
Jij hebt gewonnenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij Kokhalsman ook al bijna.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vroeger liep ze altijd in strakke shirtjes, die tijd is ook over.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Geef die griet gewoon nooit meer airtime in een programma... altijd hetzelfde hysterische gezeik
Mag ik je nummer danquote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu wil ik ook ChatOn gebruiken. Dat gaat in FullHD
Marianne heeft wel strakke shirtjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroeger liep ze altijd in strakke shirtjes, die tijd is ook over.
Hij gaat over. Ik weet nog wel wat dikke roddelsquote:Op maandag 3 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bel me nu ff, dan gaan we over de andere users roddelen.
Je hebt niet echt gebeld volgens mijquote:Op maandag 3 februari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat over. Ik weet nog wel wat dikke roddels
Jawel joh, je nam niet opquote:Op maandag 3 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt niet echt gebeld volgens mij
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat over. Ik weet nog wel wat dikke roddels
Die was toch al uit vanwege Merel?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
Jezus wat een lekker wijf.
Even mijn broek uittrekken.
Wel een kutbrommer.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:14 schreef Martinello het volgende:
Zou Marianne ook zo'n motortje op haar fiets hebben?
Ik post al 69000 posts lang zonder broek.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had mijn broek al stiekem uit omdat Johannes hier ging posten.
Jij ook al! Ik ben hem achtervolgd vanuit andere topicsquote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik post al 69000 posts lang zonder broek.
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem jij je pener zo?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle dames komen op Humberto af.
Ik noem hem Mike de Boerquote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem jij je pener zo?
Ik noem hem Jeroen Pauw.
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dus die van jou hangt er altijd slapjes bij
Poeh tachtiger jaren inderdaad denk ik? 1988 - 1994 dus.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wanneer was dat op TV? Volgens mij was ik toen drie ofzo
Oh, dus 2.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh tachtiger jaren inderdaad denk ik? 1988 - 1994 dus.
Ik heb 24 uur gezien, man, wat een wijf.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Victoria, Merel, je hebt alles al gemist.
Hoogtepunten uit 24 uur met. Je had genoten.
Victoria plast ook nog door de muren heen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb 24 uur gezien, man, wat een wijf.
Ik niet, en aan de hand van de hoogtepunten heb ik één conclusie: te sjanant voor woorden.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb 24 uur gezien, man, wat een wijf.
Wow ik denk nog dat ik me kan herinneren dat ik het keek, of eigenlijk met mijn oudere broers en zus meekeek... Maar toen was ik nog wel heel jongquote:Op maandag 3 februari 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh tachtiger jaren inderdaad denk ik? 1988 - 1994 dus.
Hier ook vage herinneringen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Wow ik denk nog dat ik me kan herinneren dat ik het keek, of eigenlijk met mijn oudere broers en zus meekeek... Maar toen was ik nog wel heel jongOf het waren herhalingen.
Ik kan me niet herinneren dat het ooit herhaald is. Dus ik denk dat je het de eerste keer hebt gezien. Heeft blijkbaar wel indruk gemaakt danquote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Wow ik denk nog dat ik me kan herinneren dat ik het keek, of eigenlijk met mijn oudere broers en zus meekeek... Maar toen was ik nog wel heel jongOf het waren herhalingen.
Ik keek voor zuster Ingrid.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen verhaallijnen herinneren, alleen acteurs en de intro.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit herhaald is. Dus ik denk dat je het de eerste keer hebt gezien. Heeft blijkbaar wel indruk gemaakt dan
Sabrina Starke is goed hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Muziek , ik zap even naar 1, met jullie welnemen.
Vind ik ook. Helemaal in mijn straatje ook dit soort muziek. Lekker nummer.quote:
Ja marcod3j is idd meer van hood bitches uit Almeloeeequote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen Christelijke rap, dus afgekeurd.
van Glee?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het origineel van dit lied lekkerder ....
Irene Moors was vroeger heel aantrekkelijk. Nog steeds wel eigenlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voor Judith de Bruijn!
Eens wel, misschien ook omdat het best laag gezongen is.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook. Helemaal in mijn straatje ook dit soort muziek. Lekker nummer.
Al vind ik haar nu eigenlijk niet zo goed zingen.
Hier heb je d'rquote:Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Irene Moors was vroeger heel aantrekkelijk. Nog steeds wel eigenlijk.
Ik hoor graag iemand die verstaanbaar zingt. Dat lukt haar niet.quote:
Voor de zondag:quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Net als met Vrouwenvleugel, dat was 93-95
Genieten van Ruud terzijde van Avro Sportpanoramaquote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor de zondag:
Nederland 1: Ook Dat Nog! om 20:20![]()
RTL5: Sport aan Tafel 21:30
Helemaal niet, dat was belachelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja marcod3j is idd meer van hood bitches uit Almeloeee
Maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genieten van Ruud terzijde van Avro Sportpanorama
Nee je vond de tekst goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was belachelijk.
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk? Die is onderhand ook al 80 of zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pensioneren op de Bahama's.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk? Die is onderhand ook al 80 of zo.
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee je vond de tekst goed.
*per sequote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.
Dus bijbelse teksten zijn niet per se goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.
NOS.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Ambro over, dat is zijn rol.quote:
Ok.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Ambro over, dat is zijn rol.
Ik kom moeilijk door Klaagliederen heen inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus bijbelse teksten zijn niet per se goed.
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er nog een leuke chick vandaag?
Net 10 seconde afgelopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh Lauren, is die al geweest?
Ik ben niet zo'n Flodder fan eigenlijk.quote:
Elke gek heeft zijn gebrekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Flodder fan eigenlijk.
Ik denk niet dat hij dat kent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Grifte het volgende:
Zou Jort Kelder een begaafde Beffie-gebruiker zijn?
Gaat Babette zingen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zitten Angela Schijf en Babette van Veen daar in het publiek
Johnny de Mol, Angela Schijf, Saar Koningsberger en Babette van Veenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Uitsupporters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:58:20Echt waanzinnig Japans gegeten bij Asia Alexandrium in Rotterdam. http://t.co/BoCM6ywjoj reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitsupporters.
Al hebben ze het showtje naar het schijnt zonder verplichte combi-maatregeling mogen bezoeken.
Ze mochten alleen neutraal of in Roda clubkleuren op de tribune zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitsupporters.
Al hebben ze het showtje naar het schijnt zonder verplichte combi-maatregeling mogen bezoeken.
Heb je ook de sexy zwembad foto van dat wijf?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:58:20Echt waanzinnig Japans gegeten bij Asia Alexandrium in Rotterdam. http://t.co/BoCM6ywjoj reageer retweet
So wot?
Nee, wel van een tweezitsbank.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook de sexy zwembad foto van dat wijf?
Ik doe het zelf wel weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, wel van een tweezitsbank.
[ afbeelding ]
Ik sta soms ook uren te gieren voor de spiegel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef tralalala het volgende:
Oh god, ze ziet zichzelf, wat grappig hihihihi
Zal ik Lenie 't Hart bellen of doe jij het?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel weer.
[ afbeelding ]
Had ik net het broekie weer aan...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het zelf wel. Ik ben gek op zeehondjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Zal ik Lenie 't Hart bellen of doe jij het?
Ik had ook wel wat willen toevoegen aan dat pierenbad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had ik net het broekie weer aan...
Die is wel goed nat he, seauuuuu
Omdat deze held bij deze foto niet mag ontbreken:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het filmpje zelf is ook nog eens pure art.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Art Garfunkel bij het Jennifer filmpje met het rode scherm door de andere Art.
Ik snap mijn eigen grap nu pas.
johannesceptionquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Art Garfunkel bij het Jennifer filmpje met het rode scherm door de andere Art.
Ik snap mijn eigen grap nu pas.
Zelfs een beetje arthouse, alhoewel ik niet van house houd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
En het filmpje zelf is ook nog eens pure art.
Cut him Leroy!!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Hi my name is johnny and we are from holland.
Knoxville?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Hi my name is johnny and we are from holland.
En wat wil je dat ik doe?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Voetjes van de vloer jongens.
Shake dat ass Alors
Handjes in de lucht Mani
[ afbeelding ]
Een bom erop.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Shake dat ass Alors
Handjes in de lucht Mani
[ afbeelding ]
Emile Schelvis, of 'de koning van de lach' zoals hij ook wel wordt genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Shake dat ass Alors
Handjes in de lucht Mani
[ afbeelding ]
Ze weet niet eens wie het is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ouwe Cor heeft je DWDD grap trouwens nog steeds niet in de gaten
Gelet op mijn tweede zin, het broekie weer uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat wil je dat ik doe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |