Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
Tyron had jij de laatste post net?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rtlvoetbal.
Sierd,.wat een held!!
Anti RTL 4 en 5..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rtlvoetbal.
Sierd,.wat een held!!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef ReplaR het volgende:
Kga het toch maar eens vragen:
Wie is dit nu eigenlijk?
[ afbeelding ]
Te laat. Je bent geroyeerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helden van de velden, ik ga kijken.
Oops. Editquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is Martin Gaus of Dion Graus.
Je had kunnen zeggen, laten we dat eens op een zaterdag doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik was uit eten met mijn ouders omdat ik mijn bachelor heb gehaald
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vrouw van Johan Derksen geloof ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef ReplaR het volgende:
Kga het toch maar eens vragen:
Wie is dit nu eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed bezig, jongen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gefeliciteerd pikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ow dacht van Danny van FOKquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef IMVHI het volgende:
[..]
De vrouw van Johan Derksen geloof ik.
Gefeli.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wiljan Vloet en Dirk Kuyt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen de Witte Chinees en Loui hopelijk
God, ja. Die missen nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen de Witte Chinees en Loui hopelijk
Op de filmpje na welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef watheet het volgende:
zijn ze al de hele avond zo serieus over voetbal bezig?
quote:
Idd op zijn verjaardag nog wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb het nog nooit zo erg meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef tong80 het volgende:
Een beffie
Bij de BBC wordt fuck al weggepiept.
De laatste keer dat dat was noemden ze het Sport aan Tafel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ooit was dit een serieus voetbalprogramma
Straks komen ze Ruud ook binnen rijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste keer dat dat was noemden ze het Sport aan Tafel.
Of desnoods over beffiesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we het weer over boekjes hebben?
Wat deze baas zegt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest met die ******hond.
Beste uitspraak in VI sinds tijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Evertjan het volgende:
deze hont moet je net zo opvoeden als je echtgenoot![]()
Kosten nog moeite gespaard jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:34 schreef modderfokker. het volgende:
Er is echt een hoop werk in deze aflevering gestoken
Hopelijkquote:
Dat doen ze elke afleveringquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:34 schreef modderfokker. het volgende:
Deze aflevering zal ik niet zo snel vergetenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:34 schreef modderfokker. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Zeker met Martin Gausquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef modderfokker. het volgende:
Zo mooi dat dit ook gewoon uitgezonden kan worden, en dat er waarschijnlijk ook weer 800.000 mensen gekeken hebben.
wordtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef modderfokker. het volgende:
Als je dit programma zou bedenken dan wordt je uitgelachen door alle zenderbazen
Vanaf volgende week hebben ze item Dierenvriendenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
de broer van Bassie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nog beter dan Adriaan van Dis inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |