quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
Klinkt veelbelovend, als jij dit zegtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Type motor ja, TBi staat voor Turbo Benzina injectizione 1750 is de motor inhoud. Ik heb er een paar keer mee gereden en wat een beul van een motor is dat
159 weegt net zoveel als die GTV en bijna net zoveel vermogen. Alleen wat groter en rustiger geveerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend, als jij dit zegt
knuffel. Nog steeds ziek?quote:
klink nog wat hees en verkouden. Verder wel weer wat gedaan vandaag. En tukkie op de bankquote:
Oh nice, dat zal wel goed rijden dan jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
159 weegt net zoveel als die GTV en bijna net zoveel vermogen. Alleen wat groter en rustiger geveerd.
Erg fijn
Heerlijk, ik heb de verwarming altijd hoog in de autoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klink nog wat hees en verkouden. Verder wel weer wat gedaan vandaag. En tukkie op de bank
Maar buiten is het koud...
Inmiddels wel warm in de auto nu![]()
Gewoon eens in rijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh nice, dat zal wel goed rijden dan ja
quote:
Mja inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon eens in rijden
[..]daar wil ik wel eens een hap van nemen
Staat nu ook op 24quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk, ik heb de verwarming altijd hoog in de auto
Tergooiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat nu ook op 24![]()
Ik zwaai zo ff vanuit de auto.
Onderweg naar Tergooi
Tergooi is het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tergooidaar staan ze altijd te flitsen
![]()
*zwaai terug*
Wat is daar te doen dan?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tergooi is het ziekenhuis.
Ben jij nou een inwoner van Hilversum?
Ik ben nog nooit bij het ziekenhuis geweestquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tergooi is het ziekenhuis.
Ben jij nou een inwoner van Hilversum?
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij het ziekenhuis geweestmaar dan is het vast niet leuk
Nah, mag zo weer beginnen met werken.quote:
Oh kut ik las het verkeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nah, mag zo weer beginnen met werken.
Geeft niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh kut ik las het verkeerd.
Ik dacht eindelijk weekend![]()
Sorry
Werk zequote:
LOLquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Enige leuk dingetje van de avond. Iets in je auto ontdekken. Niet wetend dat er een lampje onder de achteruitkijkspiegel zit![]()
En dan heb je de auto al 2 jaar
Zwaar levenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:18 schreef PeuRac het volgende:
Heb zin in sexen de enige scharrel welke kan, heb ik geen zin in
Wtf lolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Enige leuk dingetje van de avond. Iets in je auto ontdekken. Niet wetend dat er een lampje onder de achteruitkijkspiegel zit![]()
En dan heb je de auto al 2 jaar
Nee komen net aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOLkom je op tijd achter
![]()
Nu alweer op te terugweg dan?
Heel zwaarquote:
Sterkte, je weet waar whiskey te halen isquote:
Wat is het geworden?quote:
Sex?quote:
Ik zei leuk, niet overhypte troepquote:
quote:
Op pauze, maar morgen zie ik d'r wel weer (icm andere mensen)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel zwaar![]()
Hoe staat het met jouw dating leven dan?
Gebakken aardappelpartjes, sperziebonen en pepersteakquote:
Nee, eten. Denken dat ik zo kort bezig benquote:
Wolf of wallstreetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef PeuRac het volgende:
Wie weet er nog een leuke film voor vanavond?
The Thing originele versie niet de remake. Want dat is gewoon een verkrachting. Of hou jij niet van SF?quote:
Vluggertje, kan best. Maar dat klinkt ook goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op pauze, maar morgen zie ik d'r wel weer (icm andere mensen)
[..]
Gebakken aardappelpartjes, sperziebonen en pepersteak
[..]
Nee, eten. Denken dat ik zo kort bezig ben
Ja, had niet eens het idee dat de film zo lang duurdequote:
Waarom zou ik een vluggertje doen als ik zeeën van tijd heb?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vluggertje, kan best. Maar dat klinkt ook goed
Omdat je partner dat niet heeft? Voor de afwisseling? Omdat het kan. (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, had niet eens het idee dat de film zo lang duurde
[..]
Waarom zou ik een vluggertje doen als ik zeeën van tijd heb?
Wut wut wuuuuuutquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je partner dat niet heeft? Voor de afwisseling? Omdat het kan. (doorhalen wat niet van toepassing is)
Nevermind then.quote:
[faxie] Ik heb nog wel een lollie voor jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lollies zijn mijn redding. Ik hou van lollies.
Al gezien.quote:
SF?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Thing originele versie niet de remake. Want dat is gewoon een verkrachting. Of hou jij niet van SF?
Sience fictionquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[faxie] Ik heb nog wel een lollie voor je[ /faxie]
Ik waarschuw je pup, ik bijt m doormidden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[faxie] Ik heb nog wel een lollie voor je[ /faxie]
Vinniiee nu niet stiekem hetzelfde DMquote:
Pup? Was toch huismus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik waarschuw je pup, ik bijt m doormidden.
Nee, daar ben ik niet van.quote:
Ik ga liever dood.quote:
Nee, pup blijft pupquote:
The croods?quote:
Niks speciaals, alleen dat het een broekie is en dus een jonge pupquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hangt daar nog een leuk verhaal aan? Ik heb de tijd...
VA is net zo jong, ongeveer...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks speciaals, alleen dat het een broekie is en dus een jonge pup
Pup was al eerder de pupquote:
Ik twijfel nog of ik straks jouw club moet gaan aanmoedigen of zal gaan hopen op gelijkspel!!quote:
Vond ik ook, nu wacht ik op frozenquote:
Ook gezien, was ook wel leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vond ik ook, nu wacht ik op frozen
Natuurlijk gewoon aanmoedigenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik straks jouw club moet gaan aanmoedigen of zal gaan hopen op gelijkspel!!
Maar dat voelt zo onnatuurlijk!!quote:
Daar moet je gewoon even doorheenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat voelt zo onnatuurlijk!!
Ik wacht nog even op een beetje kwaliteit..quote:
Die zin hoor ik veel te vaak de afgelopen 2 dagenquote:
Ik heb hem in goede kwaliteit gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een beetje kwaliteit..
Ik weet nog steeds niet wie ik meer sterkte moet wensen, jou of je scharrelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zin hoor ik veel te vaak de afgelopen 2 dagen
In de bios dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem in goede kwaliteit gezien
Waar moet je door heen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zin hoor ik veel te vaak de afgelopen 2 dagen
Goede kwaliteit wel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee een download.
Dvdscreener geloof ik
Stoppen met roken.quote:
dm dan eens een linkje?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee een download.
Dvdscreener geloof ik
+1quote:
Heb er iemand op gezetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoeken via torrentz.eu
Frozen nl sub
Hmm nee, daar is ie me te dierbaar voorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik waarschuw je pup, ik bijt m doormidden.
Uit mn buurt houden dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee, daar is ie me te dierbaar voor
Kom maar brengenquote:
Hossel een datequote:
Mooi zoquote:
Hoe?quote:
Ik vroeg aan d'r of ze iets te eten wist voor komende week, haar reactie: je hebt een vrouw nodig. Smooth als ik was vroeg ik of ze voor mij kwam kokenquote:
Nah, ik heb niet zo zin in die ellenlange verhalenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi zo
En vraag je moeder voor je was, ik moet mijn zus ook weer eens oproepen..
En wat was haar reactie? Overigens is het beter om te vragen "wanneer" ze komt kopen niet "of" ze komt koken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Ik vroeg aan d'r of ze iets te eten wist voor komende week, haar reactie: je hebt een vrouw nodig. Smooth als ik was vroeg ik of ze voor mij kwam koken
Jouw probleemquote:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Binnenkortquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En wat was haar reactie? Overigens is het beter om te vragen "wanneer" ze komt kopen niet "of" ze komt koken.
nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Binnenkort
Ik laat zus de was doen op mn slaapkamer terwijl ik zelf bezig ben met iets andersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, ik heb niet zo zin in die ellenlange verhalen
Mja mijn was hangt in de eetkamer, niet in de slaapkamerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik laat zus de was doen op mn slaapkamer terwijl ik zelf bezig ben met iets anders![]()
Je moet natuurlijk wel een keer een glas drinken aanbieden en dan heel zielig kijken.. Want anders stoppen ze halverwege...,
Mijn was ligt in het washok.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja mijn was hangt in de eetkamer, niet in de slaapkamer
Die doet het vast beter dan ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi zo
En vraag je moeder voor je was, ik moet mijn zus ook weer eens oproepen..
Zus is de vorige keer 4 uur bezig geweest ofzo..quote:
Ik was het al snel zatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zus is de vorige keer 4 uur bezig geweest ofzo..
/voorraadhok/rotzooihokquote:
Ik ben het al zat voor ik eraan beginquote:
`Logisch wel, en jouw zus is er ook gewoon eng goed in ook natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het al zat voor ik eraan begin
bah.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkte, je weet waar whiskey te halen is
Mijn huis is niet te missenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bah.
Ik weet niet waar je huis woont. Ja ergens centrum
Daar 150m vandaanquote:
7/14/21/28 feb?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Tamashii het volgende:
Vinniiee doe eens meetdagtijdopties dan maken en in de op
Jij moet 23 en 24 Augustus in je agenda zetten trouwens.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet 23 en 24 Augustus in je agenda zetten trouwens.
Haha, dat heb je snel gedaan!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus
Wat is er dan?
/edit: Oh, al gevonden
Dekentje erbij?quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht, dat moet vast iets met de SCARB te maken hebben
7 en 14 kunnen wij niet. Daarna wel ❤️quote:
Ben er nog niet helemaal over uit, moet even kijken wat dat precies inhoudt/wat je ervoor terug krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
InderdaadGa je lid worden trouwens?
Dan zet ik 21/28 erin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
7 en 14 kunnen wij niet. Daarna wel ❤️
quote:
He boefje van me.quote:
Zo zijn die vrouwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
He boefje van me.
Ik doe geïnteresseerd in iemand haar leven, denkt men gelijk dat ik in haar broekje wil.
Mensen
Was niet de vrouw zelf. Maar een kerel die dat dacht.quote:
Ow ja jij bent natuurlijk een kaper voor de kust.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet de vrouw zelf. Maar een kerel die dat dacht.
MIsschien is hij jelly.
Klopt, de hoofd reden dat ik lid ben. Wanneer je aan de puzzelritten mee doet heb je je lidmaatschap er al uit. Zeker als je ook nog eens naar Spectacelo Sportivo gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uit, moet even kijken wat dat precies inhoudt/wat je ervoor terug krijgt.
Zag dat je als je lid bent gratis mee kunt doen aan puzzel/toerritten als ik het goed heb...
Natuurlijk. Anders bemoei je je er niet mee, lijkt me.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet de vrouw zelf. Maar een kerel die dat dacht.
MIsschien is hij jelly.
Een gezamelijke hobby hebben is kennelijk al iemand willen neuken, kennelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja jij bent natuurlijk een kaper voor de kust.
Nouja, kan ook een andere reden hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Anders bemoei je je er niet mee, lijkt me.
Zoals? Een beschermende broer wellicht?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een gezamelijke hobby hebben is kennelijk al iemand willen neuken, kennelijk.
[..]
Nouja, kan ook een andere reden hebben.
Dm.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals? Een beschermende broer wellicht?
Beetje jammer wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ja dan wacht ik even zo'n rit af, denk ik. Toch eerst maar eens ervaren hoe dat is en hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, de hoofd reden dat ik lid ben. Wanneer je aan de puzzelritten mee doet heb je je lidmaatschap er al uit. Zeker als je ook nog eens naar Spectacelo Sportivo gaat.
Ik zou ff afwachten tot je aan 1 rit hebt meegedaan. Tenzij je meteen alle ritten meedoet, dan kan je rookie of the year worden (en dat is niet heel moeilijk, alleen een navigator regelen).
Donequote:
Daar hoef je niet eens een gezamenlijke hobby voor te hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nouja, kan ook een andere reden hebben.
Volgende week zondag is er een rit rondom Utrecht. Als jij een Alfa kan regelen, dan heb ik een navigator voor je.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja dan wacht ik even zo'n rit af, denk ik. Toch eerst maar eens ervaren hoe dat is en hoe dat in zijn werk gaat.
[..]
Done
Neuken is al een gezamenlijke hobby.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een gezamenlijke hobby voor te hebben
Hmm dat gaat niet lukken ben ik bang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende week zondag is er een rit rondom Utrecht. Als jij een Alfa kan regelen, dan heb ik een navigator voor je.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een gezamenlijke hobby voor te hebben
Maar niet een die ik heb.quote:
Nou nou.quote:
Ik noteer een minpuntje Fas.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
Dit is eigenlijk best een lekker nummer.
En als ik kan regelen dat je met iemand kan meerijden? Wij hebben namelijk al iemand erbijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat gaat niet lukken ben ik bang.
Hmm dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als ik kan regelen dat je met iemand kan meerijden? Wij hebben namelijk al iemand erbij
Wil je het? Dan kijk ik even wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat zou ook kunnen natuurlijk
quote:
Ja is goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je het? Dan kijk ik even wat ik kan doen.
Doe je goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Vin, het is waarschijnlijk geregeld, mag je nog bij een leuke vrouw in de auto stappen ook![]()
Lucky bastard!
het gaat niet goed hoor.....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Vin, het is waarschijnlijk geregeld, mag je nog bij een leuke vrouw in de auto stappen ook![]()
Lucky bastard!
Waarom niet?quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja is goed
[..]
Doe je goedThanks
Genoeg vissen in de zee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niemand heb om het naar te sturen.
Voel je niks vanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaanZe is wel getrouwd, maar voor het uitzicht maakt dat niks uit.
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaanZe is wel getrouwd, maar voor het uitzicht maakt dat niks uit.
Welke opvoeding?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn hele opvoeding naar de klote...
Ja kijk dat bedoel ik.quote:
Voor mij verder weg dan voor jou.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de zee vinden.
Richting Katwijk rijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de zee vinden.
Heb je blijkbaar niet goed genoeg je best gedaan, die opvoeding was binnen 4min al naar de klote, dat terwijl de 1e auto pas na 20min bleef rijden en de 2e en 3e kut reden en de 4e nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn hele opvoeding naar de klote...
Wel als d'r man erbij isquote:
Wel neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kijk dat bedoel ik.
Arme jongen
Vinniiee mag op de achterbank?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je blijkbaar niet goed genoeg je best gedaan, die opvoeding was binnen 4min al naar de klote, dat terwijl de 1e auto pas na 20min bleef rijden en de 2e en 3e kut reden en de 4e niet
[..]
Wel als d'r man erbij is
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme Katwijk
[..]
Whehehe.
[ afbeelding ]
Ligt er aan hoe goed hij is in charmerenquote:
Ach, ik zal wel een kaartje gaan sturen dan met Valentijn.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed hij is in charmeren![]()
Ik probeer nog een Alfa te regelen, want heb een kennis die ook komt kijken, dan kunnen hij en Vin samen rijden.
Dat van mij hangt al 2 dagenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
Oh ja, was ophangen, ligt al 2u in de wasmand
Stuur gewoon naar iedereen. Succes verzekerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik zal wel een kaartje gaan sturen dan met Valentijn.
Iedereen naar elkaar zeker.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Stuur gewoon naar iedereen. Succes verzekerd.
Nee, dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Stuur gewoon naar iedereen. Succes verzekerd.
Vast wel iemand die denkt dat 'ie speciaal is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk.
Het moet wel speciaal zijn voor een lief persoon.
Geen probleem joh, zeg niet dat het lukt hequote:
hehe, dat kan bij mij ook rustig, het hangt op zolder, daar zie ik het niet eensquote:[..]
Dat van mij hangt al 2 dagen
Er is wel iemand die weet dat ik haar speciaal vind.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel iemand die denkt dat 'ie speciaal is.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik heb nooit iets gehad eigenlijk.
Is het wel leuk, als je weet dat je het krijgt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik had eens met een fokster afgesproken dat we elkaar een valentijnskaartje zouden sturen. Dat was wel leuk.
ik wel maar nooit van een onbekende ofzo altijd het vriendje van dat momentquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik heb nooit iets gehad eigenlijk.
Ja, want je weet niet wat er op staat. Ik had ook een heel epistel geschreven naar haar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het wel leuk, als je weet dat je het krijgt?
Truste.quote:
Awwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, want je weet niet wat er op staat. Ik had ook een heel epistel geschreven naar haar.wel met sarcastische ondertoon natuurlijk.
Ik weet niet waarom ik moest lachen toen ik dry vagina las.quote:
Gelukkig valt dat nog wel mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik moest lachen toen ik dry vagina las.
Hahaha, faalhaas. Je weet het niet eens meerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook iets met valentijn
2 Jaar terug wel een kaartje van Myr en whatshername (ik schaam me) gekregen
Ik ben d'r nick vergetenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, faalhaas. Je weet het niet eens meer
wehehehe bruine baasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
Broertje zat te schijten met WC deur, gang/keukendeur en keuken/woonkamerdeur open. Hele huis stinkt nu. Gatver.
Die was toen ook op de Royco meet, erg actief ook in het topic, en had een tijdje met Mur.quote:
Zo smerig dit.quote:
Zie nog af en toe een update langskomen op fb.quote:
Ow?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie nog af en toe een update langskomen op fb.
Vaak met dat lekkere buurmeisje van haar.
M'n keel doet steeds meer pijn en ik begin me echt lam te voelen. Eigenlijk wil ik naar bed, maar dan moet ik eerst langs de WC. The horror.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook.
Koud, snotterig, geirriteerde ogen
Wheheheh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n keel doet steeds meer pijn en ik begin me echt lam te voelen. Eigenlijk wil ik naar bed, maar dan moet ik eerst langs de WC. The horror.
Geen top-10 materiaal, maar toch.quote:
Krijg je van Twi met valentijn een ingepakt vissenhart?quote:
Omdat ik me kut voel of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wheheheh.
Sorry
Maar ik voel me echt geweldig
Ik ging Perceptor G1 opzoeken, maar die was niet mooi.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er mee bezig nu. Heb er gewoon nog geen tijd voor gehad
Nouja, je voelt je kut. Maar ik moest lachen omdat ik in mijn hoofd zo'n wolk gas zie hangen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik me kut voel of wat bedoel je?
Tja zoveel Perceptors zijn er niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging Perceptor G1 opzoeken, maar die was niet mooi.
Maar goed ook, heb niet nog meer vrouwafstotend spul in mijn huis nodig.
[..]
Nouja, je voelt je kut. Maar ik moest lachen omdat ik in mijn hoofd zo'n wolk gas zie hangen.
Dus het leek misschien alsof ik lachte omdat je ziek was.
O, zo. Niet alles komt meer binnen nu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging Perceptor G1 opzoeken, maar die was niet mooi.
Maar goed ook, heb niet nog meer vrouwafstotend spul in mijn huis nodig.
[..]
Nouja, je voelt je kut. Maar ik moest lachen omdat ik in mijn hoofd zo'n wolk gas zie hangen.
Dus het leek misschien alsof ik lachte omdat je ziek was.
Dan blijft mijn huis transformer vrij.quote:
Awwwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O, zo. Niet alles komt meer binnen nu.
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan blijft mijn huis transformer vrij.
[..]
Awww
Zeg ik ook niet.quote:
?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
Na twee maanden eindelijk herexamen mogen doen en dan nu ziek worden.
Eten is wel het laatste waar ik nu aan wil denken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
[..]
Het is niet de stress?
Anders gewoon even een kebabje eten.
Geen flauw idee.quote:
Ik hoor er wel eens over.quote:
Vrije dagen..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor er wel eens over.
Maar voor mij zijn het gewoon 2 vrije dagen die dan toevallig op een zaterdag en zondag vallen.
Ja, die dagen die jij ook gaat krijgen als je eenmaal zo oud ben als ik.quote:
quote:
Hallo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |