quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
Klinkt veelbelovend, als jij dit zegtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Type motor ja, TBi staat voor Turbo Benzina injectizione 1750 is de motor inhoud. Ik heb er een paar keer mee gereden en wat een beul van een motor is dat
159 weegt net zoveel als die GTV en bijna net zoveel vermogen. Alleen wat groter en rustiger geveerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend, als jij dit zegt
knuffel. Nog steeds ziek?quote:
klink nog wat hees en verkouden. Verder wel weer wat gedaan vandaag. En tukkie op de bankquote:
Oh nice, dat zal wel goed rijden dan jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
159 weegt net zoveel als die GTV en bijna net zoveel vermogen. Alleen wat groter en rustiger geveerd.
Erg fijn
Heerlijk, ik heb de verwarming altijd hoog in de autoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klink nog wat hees en verkouden. Verder wel weer wat gedaan vandaag. En tukkie op de bank
Maar buiten is het koud...
Inmiddels wel warm in de auto nu![]()
Gewoon eens in rijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh nice, dat zal wel goed rijden dan ja
quote:
Mja inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon eens in rijden
[..]daar wil ik wel eens een hap van nemen
Staat nu ook op 24quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk, ik heb de verwarming altijd hoog in de auto
Tergooiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat nu ook op 24![]()
Ik zwaai zo ff vanuit de auto.
Onderweg naar Tergooi
Tergooi is het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tergooidaar staan ze altijd te flitsen
![]()
*zwaai terug*
Wat is daar te doen dan?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tergooi is het ziekenhuis.
Ben jij nou een inwoner van Hilversum?
Ik ben nog nooit bij het ziekenhuis geweestquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tergooi is het ziekenhuis.
Ben jij nou een inwoner van Hilversum?
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij het ziekenhuis geweestmaar dan is het vast niet leuk
Nah, mag zo weer beginnen met werken.quote:
Oh kut ik las het verkeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nah, mag zo weer beginnen met werken.
Geeft niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh kut ik las het verkeerd.
Ik dacht eindelijk weekend![]()
Sorry
Werk zequote:
LOLquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Enige leuk dingetje van de avond. Iets in je auto ontdekken. Niet wetend dat er een lampje onder de achteruitkijkspiegel zit![]()
En dan heb je de auto al 2 jaar
Zwaar levenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:18 schreef PeuRac het volgende:
Heb zin in sexen de enige scharrel welke kan, heb ik geen zin in
Wtf lolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Enige leuk dingetje van de avond. Iets in je auto ontdekken. Niet wetend dat er een lampje onder de achteruitkijkspiegel zit![]()
En dan heb je de auto al 2 jaar
Nee komen net aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOLkom je op tijd achter
![]()
Nu alweer op te terugweg dan?
Heel zwaarquote:
Sterkte, je weet waar whiskey te halen isquote:
Wat is het geworden?quote:
Sex?quote:
Ik zei leuk, niet overhypte troepquote:
quote:
Op pauze, maar morgen zie ik d'r wel weer (icm andere mensen)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel zwaar![]()
Hoe staat het met jouw dating leven dan?
Gebakken aardappelpartjes, sperziebonen en pepersteakquote:
Nee, eten. Denken dat ik zo kort bezig benquote:
Wolf of wallstreetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef PeuRac het volgende:
Wie weet er nog een leuke film voor vanavond?
The Thing originele versie niet de remake. Want dat is gewoon een verkrachting. Of hou jij niet van SF?quote:
Vluggertje, kan best. Maar dat klinkt ook goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op pauze, maar morgen zie ik d'r wel weer (icm andere mensen)
[..]
Gebakken aardappelpartjes, sperziebonen en pepersteak
[..]
Nee, eten. Denken dat ik zo kort bezig ben
Ja, had niet eens het idee dat de film zo lang duurdequote:
Waarom zou ik een vluggertje doen als ik zeeën van tijd heb?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vluggertje, kan best. Maar dat klinkt ook goed
Omdat je partner dat niet heeft? Voor de afwisseling? Omdat het kan. (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, had niet eens het idee dat de film zo lang duurde
[..]
Waarom zou ik een vluggertje doen als ik zeeën van tijd heb?
Wut wut wuuuuuutquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je partner dat niet heeft? Voor de afwisseling? Omdat het kan. (doorhalen wat niet van toepassing is)
Nevermind then.quote:
[faxie] Ik heb nog wel een lollie voor jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lollies zijn mijn redding. Ik hou van lollies.
Al gezien.quote:
SF?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Thing originele versie niet de remake. Want dat is gewoon een verkrachting. Of hou jij niet van SF?
Sience fictionquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[faxie] Ik heb nog wel een lollie voor je[ /faxie]
Ik waarschuw je pup, ik bijt m doormidden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[faxie] Ik heb nog wel een lollie voor je[ /faxie]
Vinniiee nu niet stiekem hetzelfde DMquote:
Pup? Was toch huismus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik waarschuw je pup, ik bijt m doormidden.
Nee, daar ben ik niet van.quote:
Ik ga liever dood.quote:
Nee, pup blijft pupquote:
The croods?quote:
Niks speciaals, alleen dat het een broekie is en dus een jonge pupquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hangt daar nog een leuk verhaal aan? Ik heb de tijd...
VA is net zo jong, ongeveer...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks speciaals, alleen dat het een broekie is en dus een jonge pup
Pup was al eerder de pupquote:
Ik twijfel nog of ik straks jouw club moet gaan aanmoedigen of zal gaan hopen op gelijkspel!!quote:
Vond ik ook, nu wacht ik op frozenquote:
Ook gezien, was ook wel leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vond ik ook, nu wacht ik op frozen
Natuurlijk gewoon aanmoedigenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik straks jouw club moet gaan aanmoedigen of zal gaan hopen op gelijkspel!!
Maar dat voelt zo onnatuurlijk!!quote:
Daar moet je gewoon even doorheenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat voelt zo onnatuurlijk!!
Ik wacht nog even op een beetje kwaliteit..quote:
Die zin hoor ik veel te vaak de afgelopen 2 dagenquote:
Ik heb hem in goede kwaliteit gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een beetje kwaliteit..
Ik weet nog steeds niet wie ik meer sterkte moet wensen, jou of je scharrelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zin hoor ik veel te vaak de afgelopen 2 dagen
In de bios dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem in goede kwaliteit gezien
Waar moet je door heen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zin hoor ik veel te vaak de afgelopen 2 dagen
Goede kwaliteit wel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee een download.
Dvdscreener geloof ik
Stoppen met roken.quote:
dm dan eens een linkje?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee een download.
Dvdscreener geloof ik
+1quote:
Heb er iemand op gezetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoeken via torrentz.eu
Frozen nl sub
Hmm nee, daar is ie me te dierbaar voorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik waarschuw je pup, ik bijt m doormidden.
Uit mn buurt houden dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee, daar is ie me te dierbaar voor
Kom maar brengenquote:
Hossel een datequote:
Mooi zoquote:
Hoe?quote:
Ik vroeg aan d'r of ze iets te eten wist voor komende week, haar reactie: je hebt een vrouw nodig. Smooth als ik was vroeg ik of ze voor mij kwam kokenquote:
Nah, ik heb niet zo zin in die ellenlange verhalenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi zo
En vraag je moeder voor je was, ik moet mijn zus ook weer eens oproepen..
En wat was haar reactie? Overigens is het beter om te vragen "wanneer" ze komt kopen niet "of" ze komt koken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Ik vroeg aan d'r of ze iets te eten wist voor komende week, haar reactie: je hebt een vrouw nodig. Smooth als ik was vroeg ik of ze voor mij kwam koken
Jouw probleemquote:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Binnenkortquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En wat was haar reactie? Overigens is het beter om te vragen "wanneer" ze komt kopen niet "of" ze komt koken.
nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Binnenkort
Ik laat zus de was doen op mn slaapkamer terwijl ik zelf bezig ben met iets andersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, ik heb niet zo zin in die ellenlange verhalen
Mja mijn was hangt in de eetkamer, niet in de slaapkamerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik laat zus de was doen op mn slaapkamer terwijl ik zelf bezig ben met iets anders![]()
Je moet natuurlijk wel een keer een glas drinken aanbieden en dan heel zielig kijken.. Want anders stoppen ze halverwege...,
Mijn was ligt in het washok.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja mijn was hangt in de eetkamer, niet in de slaapkamer
Die doet het vast beter dan ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi zo
En vraag je moeder voor je was, ik moet mijn zus ook weer eens oproepen..
Zus is de vorige keer 4 uur bezig geweest ofzo..quote:
Ik was het al snel zatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zus is de vorige keer 4 uur bezig geweest ofzo..
/voorraadhok/rotzooihokquote:
Ik ben het al zat voor ik eraan beginquote:
`Logisch wel, en jouw zus is er ook gewoon eng goed in ook natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het al zat voor ik eraan begin
bah.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkte, je weet waar whiskey te halen is
Mijn huis is niet te missenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bah.
Ik weet niet waar je huis woont. Ja ergens centrum
Daar 150m vandaanquote:
7/14/21/28 feb?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Tamashii het volgende:
Vinniiee doe eens meetdagtijdopties dan maken en in de op
Jij moet 23 en 24 Augustus in je agenda zetten trouwens.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet 23 en 24 Augustus in je agenda zetten trouwens.
Haha, dat heb je snel gedaan!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus
Wat is er dan?
/edit: Oh, al gevonden
Dekentje erbij?quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht, dat moet vast iets met de SCARB te maken hebben
7 en 14 kunnen wij niet. Daarna wel ❤️quote:
Ben er nog niet helemaal over uit, moet even kijken wat dat precies inhoudt/wat je ervoor terug krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
InderdaadGa je lid worden trouwens?
Dan zet ik 21/28 erin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
7 en 14 kunnen wij niet. Daarna wel ❤️
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |