Stijgt naar ongeveer 1700 denk. Niet te gek, gewoon beetje up.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:06 schreef TimKuik het volgende:
Ik denk dat we dit weekend een kleine stijging zien in de waarde van BTC maar denk niet dat het erg noemenswaardig gaat zijn.
Nooit gedaan, naar had de domme massa moeten volgenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:03 schreef roislecxe het volgende:
Wie gelooft er nu nog in de crash van China
Als BTC volgende week 10000 dollar zou zijn. Zouden al die altcoins dan allemaal stijgen of juist niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:06 schreef TimKuik het volgende:
Ik denk dat we dit weekend een kleine stijging zien in de waarde van BTC maar denk niet dat het erg noemenswaardig gaat zijn.
Toen het een week voor tijd nog omhoog ging geloofde ik het ook niet meer. Maar heb desondanks nog wel braaf laag het een en ander kunnen kopenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit gedaan, naar had de domme massa moeten volgen
Nopquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als BTC volgende week 10000 dollar zou zijn. Zouden al die altcoins dan allemaal stijgen of juist niet?
Die gaan allemaal kapoetttt dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als BTC volgende week 10000 dollar zou zijn. Zouden al die altcoins dan allemaal stijgen of juist niet?
Wel in waarde. Want BTC markt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit. Multipools gebruiken alleen markets met API's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |