Ja die had ik volgens mij ook van jouw. Je kan je sensitivity ook lekker afstellen met domination.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hey die informatie klinkt mij bekend in de oren ^^
Leuke game?quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:35 schreef IrCute het volgende:
Outlast in een keer uitgespeeld, had ook 500 viewers op twitch en stond op de frontpaginae-famous.
Is ie er al dan? Dacht dat ie vanmiddag pas zou komenquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:35 schreef IrCute het volgende:
Outlast in een keer uitgespeeld, had ook 500 viewers op twitch en stond op de frontpaginae-famous.
Sowieso hulde voor Ross & Bart... Ik weet nu op welke knoppen ik moet drukken en waar het precies over gaat. Niet dat het lukt, maar dat komt vast nog wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Jackson en Bart, vanavond weer?Hopelijk heb ik dan wat meer tijd
Denk het welquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Jackson en Bart, vanavond weer?Hopelijk heb ik dan wat meer tijd
Ja hoor, ik ben vanwege mijn werk maandagmorgen, vrijdagmorgen en soms nog een extra weekdag vrij. Dan kan je nog even gamen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef rene90 het volgende:
Niemand van jullie die ook weleens overdag speelt? Ik heb wisseldiensten dus zodoende dat ik soms om 11/12 al aan het gamen ben.
Zat BF4 spelers hier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:55 schreef Keltie het volgende:
Zitten hier BF4 spelers? Zoek vriendjes om mee te spelen.. (PSN: Dutchkeltie)
Benieuwd. Ziet er in ieder geval erg sfedervol uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info en eerste gameplay van The Order 1886 op 18 februari. Eindelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal gekke boys ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:55 schreef Keltie het volgende:
Zitten hier BF4 spelers? Zoek vriendjes om mee te spelen.. (PSN: Dutchkeltie)
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Mijn accuracy bij BF4 is maar 6% zie ik net.Ben niet dus niet de enige met een lage accuracy, en niet een cijfer waar je conclusies uit moet trekken. K/D is 1.21, maar is ook niet echt belangrijk.
Wat mij vaak gebeurt is dat ik eerst met een Carbine of Assault Rifle heb rondgewandeld en dus gewend ben om na 31 kogels te herladen, om daarna met een LMG te gaan lopen en alsnog ga herladen na zo'n 30 kogels, terwijl er dan nog 170 in het magazijn zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.
snelle double tap op driehoekje cancelt je reload he!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat mij vaak gebeurt is dat ik eerst met een Carbine of Assault Rifle heb rondgewandeld en dus gewend ben om na 31 kogels te herladen, om daarna met een LMG te gaan lopen en alsnog ga herladen na zo'n 30 kogels, terwijl er dan nog 170 in het magazijn zitten.
Uiteraard word ik dan afgeschoten tijdens het ellenlange herladen.
Echt? Nooit geweten, thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
snelle double tap op driehoekje cancelt je reload he!
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.
Jawel, vond het wel vermakelijk. Niet echt supereng.quote:
In de VS wassie er al gisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is ie er al dan? Dacht dat ie vanmiddag pas zou komen
Dat ligt waarschijnlijk aan je headset, zelf heb ik er geen problemen mee..quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:25 schreef jackson het volgende:
Is er een manier om je headset in te stellen dat het geluid over twee oordoppen gaat? Vind het zelf bijzonder zuur dat je alleen links herrie hebt.
Ohmy da's wel fucking awesomequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |