En super-sympathieke gast. Echt een podium-beest. Heerlijke muziekquote:Op maandag 3 februari 2014 21:29 schreef DO2 het volgende:
Erlend Oye klinkt ook niet onaardig, trouwens. Denk dat ik me daar wel 2 dagen kan vermaken.
Ja, het is heel saai, heel zoetsappig. Een soort Noorse Clean Pete....maar in zijn genre is het wel goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Kerftminister het volgende:
Kings of Convenience heb ik een keer een album van geluisterd maar dat was echt de definitie van saaiheid.
Mjah, verkeerde woord. Gewoon aardige ventquote:Op maandag 3 februari 2014 21:32 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat weet ie dan goed te verbergen:
[ afbeelding ]
Vind het wel leukquote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Kerftminister het volgende:
Kings of Convenience heb ik een keer een album van geluisterd maar dat was echt de definitie van saaiheid.
Die. En mocht het passen, dan zou Hauschka wellicht ook nog de moeite waard zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ásgeir en Moddi
Geen dank.
Moet wel zeggen dat ik volgens de algemene opinie de minste plaat had geluisterd, Declarance of Dependence ofzo, kwam er via Last.fm op.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, het is heel saai, heel zoetsappig. Een soort Noorse Clean Pete....maar in zijn genre is het wel goed.
Girls in Hawaii mag je niet missen. Geweldig album vorig jaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef DO2 het volgende:
Kan iemand me vertellen of er nog iets interessants tussenstaat op Motel Mozaique?
Ik kom niet veel verder dan Wild Beasts en Kurt Vile,.
Jajajaja.quote:
Ja, ze zingen ook op elkaars albums en Johnny Flynn's debuut album heet.. A Larum. Een anagram van Laura M. Flynn's zus zong dan weer vroeger in Mumford & Sons waar ook Laura Marling ooit in zong en uiteraard met de frontman samen was, net zoals ze met Noah and the Whale samenwerkte en ook met die frontman samen was, wat dan weer resulteerde in break-up albums van beide artiesten.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Best een toffe artiest. Heeft nog dingen gedaan met Laura Marling geloof ik (qua muziek).
Toch niet officieel nee, maar wat er achter de schermen op die wilde folktours gebeurt, wil ik niet weten.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:43 schreef Norrage het volgende:
Maar Johnny heeft het nooit met Laura gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |