Ja ik kan er ook niet echt bij, maarja wat doe je eraan he. Slimme keus om je collega verder te laten rijden. Energie drink heeft hier de nare bijwerking van hartkloppingen. En ik hoor weleens dat dat zo hoort maar ik vind het maar eng.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, die kwamen uiteindelijk ook veilig thuis.
Ik snap dat soort figuren niet. Als je dat 1 keer overkomt neem je toch maatregelen? Toegegeven, ik heb na een MTB tocht van 100 km ook in de auto gezeten terwijl ik helemaal leeg was. Toen was ik blij dat ik zo'n monster energy bij me had. Maar ik had eigenlijk ff pauze moeten nemen.
Laatst met mijn werk naar Brabant geweest voor een inspectie. Terug ben ik halverwege gestopt en is mijn collega verder gereden want ik was hartstikke suf.
Top!!!quote:
Ja, op zich wel fijn. Ware het niet dat ik vanmiddag naar België zou gaan in een hele dikke huurauto en die nu dus moet inleveren en mijn brik dus weer terug krijgquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niet echt bij, maarja wat doe je eraan he. Slimme keus om je collega verder te laten rijden. Energie drink heeft hier de nare bijwerking van hartkloppingen. En ik hoor weleens dat dat zo hoort maar ik vind het maar eng.
[..]
Top!!!
Haha ja dat is jammer maar liever je brik dan helemaal niets tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, op zich wel fijn. Ware het niet dat ik vanmiddag naar België zou gaan in een hele dikke huurauto en die nu dus moet inleveren en mijn brik dus weer terug krijg
Weekend dan maar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef Ynske het volgende:
Weet je nog die roaming profiles op mn werk?
account getrashed
zucht...
helaasquote:
Gaat goed daar is het niet ^^quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef Ynske het volgende:
Weet je nog die roaming profiles op mn werk?
account getrashed
zucht...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gaat goed daar is het niet ^^
Oh dan heb je iig alles nog. Scheelt weer een hoop werk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben blij dat ik alles op mn HD gegooid heb als backup
yepquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan heb je iig alles nog. Scheelt weer een hoop werk.
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep
alleen dingen als shortcuts enzo weer gaan invoeren, zucht
IT-ers met Windows ervaring die met roaming moeten gaan werken op Apple-computersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar.
Oh ja want dat is handig....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
IT-ers met Windows ervaring die met roaming moeten gaan werken op Apple-computers
Jeetje wat flauw zeg. Meteen 2 punten aftrek?! :s nouja.. alsnog een voldoende toch? Of is t bij jullie pas vanaf een 6?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef J03llV het volgende:
Nou, de literatuurpresentatie was niet geheel een succes, hij was inhoudelijk goed.. maar 10 minuten te lang.. waarvoor 2 punten aftrek en dus maar een 5.7 ;')
Dat is jammer, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef J03llV het volgende:
Nou, de literatuurpresentatie was niet geheel een succes, hij was inhoudelijk goed.. maar 10 minuten te lang.. waarvoor 2 punten aftrek en dus maar een 5.7 ;')
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minutenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje wat flauw zeg. Meteen 2 punten aftrek?! :s nouja.. alsnog een voldoende toch? Of is t bij jullie pas vanaf een 6?
Achja, is wss laatste presentatie ooitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is jammer, volgende keer beter.
Da's niet 10 minuten te lang... Da's bijna het dubbelequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minuten
[..]
Achja, is wss laatste presentatie ooitBen blij dat ik het heb gehad.. ik ben een gelukkig man
Wow dat was wel erg lang jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minuten
[..]
Achja, is wss laatste presentatie ooitBen blij dat ik het heb gehad.. ik ben een gelukkig man
Je mag er max 25 minuten over doen.. Maar 20 is het minimale zeg maar.. Dus 35-25 = 10..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's niet 10 minuten te lang... Da's bijna het dubbele![]()
Ik heb er ook nog steeds een hekel aan hoor, presenteren...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:49 schreef Merlijn het volgende:
Zo... dat was mijn laatste dag.. nu officieel werk(gev)e(r)loos...![]()
* get ready for the deepdive *
Laatste literatuurpresentatie ooit, heb binnenkort nog wel een mondeling maarja.. das ietsie andersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wow dat was wel erg lang ja
Je laatste presentatie ooit?ga je hierna niet verder studeren dan? Daar moet je ook vaak weer veeeel presentaties geven helaas.
Ik haat presenteren ook. Blegh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is on a roll! Workshop aankondiging is er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is on a roll! Workshop aankondiging is er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sletquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Merlijn heeft ook meteen iedereen op FB
Jij hebt geen FBquote:
Oh eentje op mijn FB is meteen helemaal Lyrisch ivm Matthew Bellamy. heb je daar meer foto's van ergens online staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de eerste aanmeldingen zijn binnen
Je zei van nietquote:
Volgens mij heb ik dat niet gezegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je zei van nietje wilt me gewoon niet spreken he...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
V
[..]
Volgens mij heb ik dat niet gezegd.
ow, wacht....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:43 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer hier het drama gehalte hoog te houden jah
Haha ja wel meerdere, google mijn naam even met Muse erbij dan kom je een heel eindquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh eentje op mijn FB is meteen helemaal Lyrisch ivm Matthew Bellamy. heb je daar meer foto's van ergens online staan?
je kunt het nog slechter maken op zijn GTST's ofzo. ben je al zwanger van haar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik probeer hier het drama gehalte hoog te houden jah![]()
Oke zal dat wel aan hem doorgeven ^^ Hij is jaloers op je dat je zo dicht bij hem mag staanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha ja wel meerdere, google mijn naam even met Muse erbij dan kom je een heel eind
* DAT * is dan weer een heel andere discussie...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
je kunt het nog slechter maken op zijn GTST's ofzo. ben je al zwanger van haar?
Dacht sluit wel mooi aan zo ^^ Maar balen voor je joh dat ze je niet op FB wil hebben. Hoe ging dat liedje ook alweer. You blocked me on facebook, now you're gonna die?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* DAT * is dan weer een heel andere discussie...
Wat denk je wel wie ik ben ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dacht sluit wel mooi aan zo ^^ Maar balen voor je joh dat ze je niet op FB wil hebben. Hoe ging dat liedje ook alweer. You blocked me on facebook, now you're gonna die?
Oh damn bestaat daar echt een plaatje van..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat denk je wel wie ik ben ?
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh damn bestaat daar echt een plaatje van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:54 schreef Merlijn het volgende:
Ondertussen in mijn Feestboek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:54 schreef Merlijn het volgende:
Ondertussen in mijn Feestboek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k kan t niet zien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Hehe kwam net iemand op Facebook tegen die wel een toepasselijke achternaam heeft en dan als foto ook iets gebruikt wat er wel bijpast.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:30 schreef Merlijn het volgende:
Bijna weeekend! Oh wacht![]()
* thuisbezorgt opstart *
Neem just east met de volgende code voor 20% korting. GOOGLE20quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:30 schreef Merlijn het volgende:
Bijna weeekend! Oh wacht![]()
* thuisbezorgt opstart *
Komtienumeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Neem just east met de volgende code voor 20% korting. GOOGLE20
1x vergeten werkt prima om het af te leren...quote:
regen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zou vanavond naar de kuip gaan naar Feyenoord Vitesse maar dat heb ik maar afgezegd vanwege de liters regen die weer gaan vallen en harde wind. Dan heb ik daar echt geen zin in, hoe mooi de tegenstander ook is. Ik ga wel lekker warm op de bank kijken.
http://buienradar.nl/quote:
Alleen zijn nou juist de duurdere body's uitgesloten. Als je een middenmoter wil is het prima actie, dat wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:21 schreef Iwanius het volgende:
Even terugkomend op de reacties van die BTW vrije dagen bij de Media Markt en de reacties dat er voor fotografen niet veel valt te behalen. Er zit wel wat in als je praat over het toebehoren maar over de hele linie genomen zijn er voor de fotografen in spe best leuke prijsdalingen i.v.g. met de BTW.
Ik heb het dan over alle merken body's waar gemiddeld genomen zo een 200-300 euro prijsverschil in zit. Kun je lang over zeuren maar is toch maar weer 200-300 euro wat je uitspaart. Geef toe moet je wel het duurste apparaat nemen. Maar goed, dat het gezegd is.
Je wilt nu kudos omdat je 6 uur gewerkt hebt? Mijn werkdag is standaard 9,5 uurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef Susteren het volgende:
Vandaag 6 uur lang achter elkaar productfoto's gemaakt, dat is een persoonlijk record! #thuglife
Zeker, hoeveel krijg ik er?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:28 schreef freud het volgende:
[..]
Je wilt nu kudos omdat je 6 uur gewerkt hebt?
Vier. Geen 1 of 2. Drie is bijna genoeg, maar nog te weinig. Vijf is fout, want het is geen vier. Zes is niet eens een overweging, en zeven is zelfs pure waanzin. Vier dus.quote:
Dr. Doolittle 2, met Lisa Kudo (Phoebie uit Friends)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef freud het volgende:
[..]
Vier. Geen 1 of 2. Drie is bijna genoeg, maar nog te weinig. Vijf is fout, want het is geen vier. Zes is niet eens een overweging, en zeven is zelfs pure waanzin. Vier dus.
Bonus- kudo voor degene die de filmreferentie post.
Holy hand grenadequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef freud het volgende:
[..]
Vier. Geen 1 of 2. Drie is bijna genoeg, maar nog te weinig. Vijf is fout, want het is geen vier. Zes is niet eens een overweging, en zeven is zelfs pure waanzin. Vier dus.
Bonus- kudo voor degene die de filmreferentie post.
Helden:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Holy hand grenade
Monty Python and the Holy Grail
Kudo's voor de cultuurkenner!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Holy hand grenade
Monty Python and the Holy Grail
One does not simply take a 'short' nap...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga het er op wagen. Klein tukje kunnen doen.
Ik wel had mijn wekker gezet haha.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef freud het volgende:
[..]
One does not simply take a 'short' nap...
Das wel heel kort!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wel had mijn wekker gezet haha.
Have fun en doe voorzichtig!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dow enorm voorzichtig!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zoo, das snel. Zeker voor een workshop van 50 Euro.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de workshop is volbadumtsjing
Vrij goedkoop hoor voor het aantal uurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoo, das snel. Zeker voor een workshop van 50 Euro.
Hoe veel is vol? 20 mensen? Toch netjes! Gefeliquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrij goedkoop hoor voor het aantal uur
Ik weet niet hoe lang het was?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrij goedkoop hoor voor het aantal uur
1730-0100quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het was?
Ohw, nette tijd.quote:
Nee begin met zes, eventueel paar extra bij nog maar niet meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hoe veel is vol? 20 mensen? Toch netjes! Gefeli
Keurig prijsje voor een bijna privéles.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee begin met zes, eventueel paar extra bij nog maar niet meer.
Lekker, op het kanaal is het koud. En het lijkt alsof ik een avond goed heb gefeest zoals iedereen over die boot looptquote:
Zelf heb ik niet één hoofdonderwerp. Er is zoveel leuks te fotograferen...!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef Dactylus het volgende:
He, een fotograventopic. Ik fotografeer ook, hoofdonderwerp zijn vrachtwagens.. Ik neem aan dat ik daar tot nog toe de enige van ben hier? En zo ja, was is jullie hoofdonderwerp(als je er al een hebt)?
Komt goed. Als ik wat kom spammen merk je het wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zelf heb ik niet één hoofdonderwerp. Er is zoveel leuks te fotograferen...!
Maar! Laat hier op FOT gerust wat vrachtwagen-foto's zien!
Goed bezig! Ik ben nog stijf van gisterenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:10 schreef Ynske het volgende:
Les 5 van Evy in de regen en net tegenwind gedaan vandaag
Brrr blij dat ik binnen zitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:58 schreef freud het volgende:
Net workshop avondfotografie gegeven, was lekker fris
Avond en nachtfotografie!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:58 schreef freud het volgende:
Hoe was de open dag? Ben ik vroeger ook eens geweest, maar dan in Utrecht. Dat was toen voor alle richtingen, ik kan me niet herinneren dat ik de afdeling fotografie heb gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:09 schreef xuryah het volgende:
Ik heb er weer een leuk avondje op zitten.
Morgen ga ik naar de opendag van de Kunstacademie. Kijken bij opleiding Photography. Toch interessant om eventjes naar te kijken
En in de ochtend eventjes naar Delft, kijken voor een nieuwe gezamenlijke auto. Altijd wel leuk!
Misschien nog iets voor mij een volgende keer. Concertfotografie was het toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de workshop is volbadumtsjing
Oh, avondfotografie, ook een van mijn favoriete onderwerpen! Heb wel iets met donker en lichtjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:58 schreef freud het volgende:
Pittig! Succes!quote:Op zondag 2 februari 2014 10:39 schreef J03llV het volgende:
Goedemorgen, tentamen natuurkunde leren it is vandaag..
Lekker slepen met statieven zeker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:58 schreef freud het volgende:
Ja het was wel interessant. Veel apparatuur, lampen, etc.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:46 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Hoe was de open dag? Ben ik vroeger ook eens geweest, maar dan in Utrecht. Dat was toen voor alle richtingen, ik kan me niet herinneren dat ik de afdeling fotografie heb gezien.
Kunst...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja het was wel interessant. Veel apparatuur, lampen, etc.
Maar kunstacademie is gewoon niks voor mij. Heb al eerder op kunstacademie lessen gevolgd, maar het is té apart voor mij. Niet gewoon mooie/bijzondere portretten schieten, maar hele vreemde houdingen en rare dingen erbij enzo. Dingen waarvan je denkt "Wtf, waarom doe je dat zo?". Zó creatief ben ik nietHelaas....
Zij wel, ik nietquote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lekker slepen met statieven zeker?
Ja. Net als Dadaïsmequote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kunst...Dat heb je of dat heb je niet. Net zoiets als een pindakaasvloer... Lazer toch op, dat is geen kunst, dat is verspilling.
Kansloos gedoe allemaal...quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef freud het volgende:
Heb me altijd afgevraagd waarom echte kunst gesponsord moet worden. Als het zo goed is, waarom moet er dan geld bij? Subsidievretende excuusprutsers
Ik dus ook. Net als met bijvoorbeeld fotografie, de echte toppers komen er echt wel hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef freud het volgende:
Heb me altijd afgevraagd waarom echte kunst gesponsord moet worden. Als het zo goed is, waarom moet er dan geld bij? Subsidievretende excuusprutsers
Omdat kunst niet alleen maar goed is als de massa het mooi vindt natuurlijk. Blij toe, anders werd er alleen maar SBS6-tv gemaakt, en hing er alleen maar HDR/instagrammeuk in een galerie.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef freud het volgende:
De horror..quote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Omdat kunst niet alleen maar goed is als de massa het mooi vindt natuurlijk. Blij toe, anders werd er alleen maar SBS6-tv gemaakt, en hing er alleen maar HDR/instagrammeuk in een galerie.
Als dat betekent dat je geen pindakaasvloeren en dergelijke meer krijgt, kan ik het alleen maar toejuichen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Omdat kunst niet alleen maar goed is als de massa het mooi vindt natuurlijk. Blij toe, anders werd er alleen maar SBS6-tv gemaakt, en hing er alleen maar HDR/instagrammeuk in een galerie.
Kom op, die quadcopter van een dooie kat was toch geniaalquote:Op zondag 2 februari 2014 17:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je geen pindakaasvloeren en dergelijke meer krijgt, kan ik het alleen maar toejuichen.
Dat is toch geen kunst? Dat is gewoon geniaal.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kom op, die quadcopter van een dooie kat was toch geniaal
Misschien ook even het voorschrift opstellen over hoe een foto er exact uit moet zien. De rest kan in de vullisbakquote:Op zondag 2 februari 2014 17:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je geen pindakaasvloeren en dergelijke meer krijgt, kan ik het alleen maar toejuichen.
Ik heb er geen verdriet over dat het gemaakt is, het steekt me nog steeds dat daarvoor subsidie gegeven wordt, terwijl aan de andere kant mensen haast een moord doen voor een boterham met pindakaas bij de voedselbank.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Misschien ook even het voorschrift opstellen over hoe een foto er exact uit moet zien. De rest kan in de vullisbak
Mensen die nog steeds verdriet hebben over een kunstwerk dat ze alleen uit de krant kennen
Hoeveel subsidie is er voor die pindakaasvloer gegeven eigenlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 18:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb er geen verdriet over dat het gemaakt is, het steekt me nog steeds dat daarvoor subsidie gegeven wordt, terwijl aan de andere kant mensen haast een moord doen voor een boterham met pindakaas bij de voedselbank.
Categorie open deur. Als je toch wel je geld krijgt, waarom zou je dan moeilijk doen.quote:
Een duidelijke reden ze af te schaffen dusquote:Op zondag 2 februari 2014 18:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Categorie open deur. Als je toch wel je geld krijgt, waarom zou je dan moeilijk doen.
Wat is het maatschappelijk nut van kunst als niemand het iets vindt? Als ik een studie doe met skills waar geen vraag naar is, hebben die mensen dan recht op meer geld dan iemand die werkeloos is geworden in bijvoorbeeld de bouw? Waarom hebben 'kunstenaars' recht op geld?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe krijgen al die kunstenaren al die subsidies eigenlijk waar de media van zwakker Nederland het altijd zo druk over hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:56 schreef freud het volgende:
[..]
Wat is het maatschappelijk nut van kunst als niemand het iets vindt? Als ik een studie doe met skills waar geen vraag naar is, hebben die mensen dan recht op meer geld dan iemand die werkeloos is geworden in bijvoorbeeld de bouw? Waarom hebben 'kunstenaars' recht op geld?
Je wilt de subsidies voor kunstenaars nóg een keer afschaffenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een duidelijke reden ze af te schaffen dus
"Ik vind het niet mooi, dus niemand vindt het mooi"? Echt?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:56 schreef freud het volgende:
[..]
Wat is het maatschappelijk nut van kunst als niemand het iets vindt?
...
"Niemand behalve ik vind het mooi, dus de rest moet er ook aan meebetalen."quote:Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
"Ik vind het niet mooi, dus niemand vindt het mooi"? Echt?
Over die fb post: die boi daaro heeft je gepickpocket, even dat je het weet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb gister en vandaag 24 uur fotograferend in Amsterdam doorgebracht voor een 24 uurs straatfotografie project. Nu heb ik spierpijn
[ afbeelding ]
Afschaffen van de WWIK was een mooie stap ja. Nu de subsidiepotjes nog bij toko's als OCW en lokale gemeenten. Hier werd een kunstenares betaald door de gemeente om lukraak breiwerkjes in bomen en hekken te hangenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoe krijgen al die kunstenaren al die subsidies eigenlijk waar de media van zwakker Nederland het altijd zo druk over hebben.
De BKR waarbij de overheid al je productie opkocht als niemand anders het wilde hebben is al een eeuwigheid geleden afgeschaft en recht op meer dan bijstand heeft een kunstenaar niet waarbij hij zich ook nog eens beschikbaar voor de arbeidsmarkt moet houden
Het door onze 'liberalen' aangemoedigde geschuimbek over die kunstsubsidies is leuk voor de onderbuik, maar inmiddels al jaren achterhaald. Kunst is geen vetpot tenzij je een goeie commerciant bent en dan gaat het helemaal zonder subsidies.
Ja want kunst is nutteloos, allemaal afschaffen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef freud het volgende:
[..]
Afschaffen van de WWIK was een mooie stap ja. Nu de subsidiepotjes nog bij toko's als OCW en lokale gemeenten. Hier werd een kunstenares betaald door de gemeente om lukraak breiwerkjes in bomen en hekken te hangen
Op naar een kunstvrij Nederlandquote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef freud het volgende:
[..]
Afschaffen van de WWIK was een mooie stap ja. Nu de subsidiepotjes nog bij toko's als OCW en lokale gemeenten. Hier werd een kunstenares betaald door de gemeente om lukraak breiwerkjes in bomen en hekken te hangen
quote:
't Ruikt wellicht wat scherpquote:
Victorinox maakt al decennia lang vanalles hoor. Prachtige horloges ook!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Luchtjes van een messenfabrikant?
What is the world coming too...
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
*PATS HIER MET JE NIEUWE NIET FOTOGEAR*
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja want kunst is nutteloos, allemaal afschaffen.
Dat laatste beetje, dat kleine beetje artistiek denken moeten we juist aansporen.
Congratz!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wooow wat een aanmeldingen, echt heel erg awesome.
Kun je beter naar de Fotovakschool gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja het was wel interessant. Veel apparatuur, lampen, etc.
Maar kunstacademie is gewoon niks voor mij. Heb al eerder op kunstacademie lessen gevolgd, maar het is té apart voor mij. Niet gewoon mooie/bijzondere portretten schieten, maar hele vreemde houdingen en rare dingen erbij enzo. Dingen waarvan je denkt "Wtf, waarom doe je dat zo?". Zó creatief ben ik nietHelaas....
Ja, maar dat is helaas niet te betalen. 7.500 euro per jaarquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Fotovakschool gaan.
Wow, dan is het wel een beetje duurder geworden!quote:Op maandag 3 februari 2014 01:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja, maar dat is helaas niet te betalen. 7.500 euro per jaaren dat keer 2.
Was dat zoiets als 'elk uur een nieuwe opdracht'?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb gister en vandaag 24 uur fotograferend in Amsterdam doorgebracht voor een 24 uurs straatfotografie project. Nu heb ik spierpijn
[ afbeelding ]
Alweer terug van de UK?quote:
* neemt u plaats op de bank en vertelt mij uw zorgenquote:
waren t maar zorgen. Die kun je aan de kant zetten.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* neemt u plaats op de bank en vertelt mij uw zorgen
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
waren t maar zorgen. Die kun je aan de kant zetten.
K heb weinig lucht, pijn in mn longen met inademen, piepend en snakkend naar lucht slaapt lastig
Wil je dat ding dan ook niet sjtuk maken...quote:Op maandag 3 februari 2014 09:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de auto weer een dagje bij de garage, fantastisch weer gelukkig dus lekker op het strand wandelen dan maar
Nee, heb 24 uur in Amsterdam op straat doorgebracht en alles gefotografeerd wat ik tegenkwam. 2 uur in de bios geweest en daar ook iets goors gefotografeerd trouwensquote:Op maandag 3 februari 2014 06:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Was dat zoiets als 'elk uur een nieuwe opdracht'?
Je moet ook niet op het toilet fotograferen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, heb 24 uur in Amsterdam op straat doorgebracht en alles gefotografeerd wat ik tegenkwam. 2 uur in de bios geweest en daar ook iets goors gefotografeerd trouwens
Had paar maanden terug aanrijding, nu gefixt. Had even andere auto mee en m'n ouders die van mij. Begon er opeens een engine check lampje te brandenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wil je dat ding dan ook niet sjtuk maken...
Oh balen. Erg? Of nog niets gehoord?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Had paar maanden terug aanrijding, nu gefixt. Had even andere auto mee en m'n ouders die van mij. Begon er opeens een engine check lampje te branden
Gaan er nu naar kijken, denk zelf dat het vanwege de kou een cilinder is die aanloopt niet een vonk krijgt die hij moet krijgen. Dus als het motorblok uit elkaar moet wordt het een dure grap, anders valt het wel mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:30 schreef Puala het volgende:
Vanmiddag kijken bij een huisje, ben benieuwd
[..]
Oh balen. Erg? Of nog niets gehoord?
Maar is t niet dat ze het gewoon verkeerd gefixt hebben?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gaan er nu naar kijken, denk zelf dat het vanwege de kou een cilinder is die aanloopt niet een vonk krijgt die hij moet krijgen. Dus als het motorblok uit elkaar moet wordt het een dure grap, anders valt het wel mee.
Neuh ga ik niet vanuit aangezien de de radiator vervangen hebben en een nieuwe balk voor. En verder niet zoveel met de motor gedaan hebben.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar is t niet dat ze het gewoon verkeerd gefixt hebben?
2 uur in zo'n "bios", dat zal wel knaken hebben gekost! Volgens mij is de gemiddelde bezoeker daar niet veel langer dan een kwartiertje binnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, heb 24 uur in Amsterdam op straat doorgebracht en alles gefotografeerd wat ik tegenkwam. 2 uur in de bios geweest en daar ook iets goors gefotografeerd trouwens
Ik had n film mrt n goed verhaal, iets met n buurvrouw en kopje suikerquote:Op maandag 3 februari 2014 10:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
2 uur in zo'n "bios", dat zal wel knaken hebben gekost! Volgens mij is de gemiddelde bezoeker daar niet veel langer dan een kwartiertje binnen.
leuk, wat voor iets?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh balen. Erg? Of nog niets gehoord?
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen hier zit op zijn zolderkamertje zichzelf af te trekken.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:28 schreef Susteren het volgende:
Wat is dat toch met fokkers die aan het fokken zijn op het werk
Je snapt m'n vraagstelling duidelijk nietquote:Op maandag 3 februari 2014 11:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen hier zit op zijn zolderkamertje zichzelf af te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Hoor je op je werk niet te werken enzo? Ik bedoel toen ik nog voor iemand werkte mochten we nieteens muziek luisteren ofzo, laat staan fokkenquote:
Ik kan het combineren. Mijn programma staat nu te rekenen en straks ga ik weer verder.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoor je op je werk niet te werken enzo? Ik bedoel toen ik nog voor iemand werkte mochten we nieteens muziek luisteren ofzo, laat staan fokken
Geen muziek luisteren? Wat een slavendrijvers.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoor je op je werk niet te werken enzo? Ik bedoel toen ik nog voor iemand werkte mochten we nieteens muziek luisteren ofzo, laat staan fokken
Check, en met toestemming hierquote:Op maandag 3 februari 2014 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan het combineren. Mijn programma staat nu te rekenen en straks ga ik weer verder.
Ik denk dat jij eens moet beginnen met leren hoe het leven werkt ipv vooroordelen neer te plempen metquote:Op maandag 3 februari 2014 11:28 schreef Susteren het volgende:
Wat is dat toch met fokkers die aan het fokken zijn op het werk
Mag hier ook niet hoor. Tenminste, oordopjes wel, hard niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Geen muziek luisteren? Wat een slavendrijvers.
Daar is hij niet de enige in in dit topic hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet beginnen met leren hoe het leven werkt ipv vooroordelen neer te plempen met
Je weet niet wat wij doen, en hoe dingen in elkaar zitten.
Das waarquote:Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is hij niet de enige in in dit topic hoor.
Bij ons is de enige groep die t wel mag. Heerlijk headset op en rust aan de kop tijdens t werkquote:Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag hier ook niet hoor. Tenminste, oordopjes wel, hard niet.
Ik denk dat jij eens wat rationeler moet denken, en niet zo heetgebakerd reageren op elk bericht wat nog niet in de verste verte als een persoonlijke aanval kan worden geïnterpreteerd.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
Ik denk dat jij eens moet beginnen met leren hoe het leven werkt ipv vooroordelen neer te plempen met
Je weet niet wat wij doen, en hoe dingen in elkaar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Ik zou zonder niet kunnen werken. Gewoon zachtjes op de achtergrond de radio aan of headsetje op ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bij ons is de enige groep die t wel mag. Heerlijk headset op en rust aan de kop tijdens t werk
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat rationeler moet denken, en niet zo heetgebakerd reageren op elk bericht wat nog niet in de verste verte als een persoonlijke aanval kan worden geïnterpreteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
jij denkt te weten wat mensen allemaal wel en niet mogen doen op hun werk.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat rationeler moet denken, en niet zo heetgebakerd reageren op elk bericht wat nog niet in de verste verte als een persoonlijke aanval kan worden geïnterpreteerd.
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat rationeler moet denken, en niet zo heetgebakerd reageren op elk bericht wat nog niet in de verste verte als een persoonlijke aanval kan worden geïnterpreteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, over 10 jaar lees je dit terug en denk je, Ynske had gelijk en ik was onwetend.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Echt, over 10 jaar lees je dit terug en denk je, Ynske had gelijk en ik was onwetend.
Jawel, Kano en ik kennen Susteren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jawel, Kano en ik kennen Susteren...arme jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Meestal niets, toch?quote:
Quote mij eens het bericht waar ik dit beweer? Tevens was het eerder een vraagstelling: "wat is het toch met fokkers die aan het fokken zijn op het werk", maar je geeft er meteen je eigen draai aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kent de mensen niet, je kent de situaties niet.
Ik ken Kano ook...quote:
Kan best zijn, maar niet overal kan dat. Of is het toegestaan vanwege veiligheid of omdat je een publieke functie hebt zegmaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik zou zonder niet kunnen werken. Gewoon zachtjes op de achtergrond de radio aan of headsetje op ofzo.
Ik heb het gewoon over kantoorwerk. In de horeca werk je natuurlijk niet met oordopjes in.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar niet overal kan dat. Of is het toegestaan vanwege veiligheid of omdat je een publieke functie hebt zegmaar.
Eigenlijk mag het nergens zonder dat je werkgever een buma/stemra licentie afneemtquote:Op maandag 3 februari 2014 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar niet overal kan dat. Of is het toegestaan vanwege veiligheid of omdat je een publieke functie hebt zegmaar.
het zou je verbazen, hoe vaak dat toch nog voorkomtquote:Op maandag 3 februari 2014 11:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over kantoorwerk. In de horeca werk je natuurlijk niet met oordopjes in.Of als receptioniste met keiharde rockmuziek op de achtergrond.
Ze willen toch gelijk zijn? Mogen ze voor mij de deur openhouden. En nee, ik laat niet altijd vrouwen voorgaan. Ik ga ook niet voordringen. Soms wel, soms niet. Hangt van de situatie af.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:43 schreef Susteren het volgende:
Trouwens ben ik de enige die altijd vrouwen voor laat gaan, ongeacht leeftijd/uiterlijk? Voor mij is dat gewoon vanzelfsprekend, of het nu in de klas of bij een trein is.
Zie alleen maar tuig gewoon voor ouderen kruipen, alleen aan zichzelf denkend.
dat is toch alleen wanneer t openbare muziek op een afdeling is toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het nergens zonder dat je werkgever een buma/stemra licentie afneemt
Haal je nu dat niet door de war met een wachtmuziekje?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
het zou je verbazen, hoe vaak dat toch nog voorkomt
lol, nee was laatst bij een bedrijf langs voor een gesprek. kom je bij de balie, kun je dat mens bijna niet verstaan door de muziek die uit de radio schaltquote:Op maandag 3 februari 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haal je nu dat niet door de war met een wachtmuziekje?
Ik altijd, op school ben ik ook een van de weinigen. Wordt trouwens wel gerespecteerd, dat wel. Zou toch zeggen dat dat iets is wat je met opvoeding meekrijgt.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze willen toch gelijk zijn? Mogen ze voor mij de deur openhouden. En nee, ik laat niet altijd vrouwen voorgaan. Ik ga ook niet voordringen. Soms wel, soms niet. Hangt van de situatie af.
Ook dan kan het irritant zijn. Als collega's aan het bellen zijn en je kan je niet op het gesprek concentreren door de radio.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over kantoorwerk. In de horeca werk je natuurlijk niet met oordopjes in.Of als receptioniste met keiharde rockmuziek op de achtergrond.
Insinueer je dat ik slecht opgevoed ben?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik altijd, op school ben ik ook een van de weinigen. Wordt trouwens wel gerespecteerd, dat wel. Zou toch zeggen dat dat iets is wat je met opvoeding meekrijgt.
Nee, was een algehele opmerking. Doelde eerder op schoolgenoten.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook dan kan het irritant zijn. Als collega's aan het bellen zijn en je kan je niet op het gesprek concentreren door de radio.
[..]
Insinueer je dat ik slecht opgevoed ben?
idd, daarom hier headsetquote:Op maandag 3 februari 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook dan kan het irritant zijn. Als collega's aan het bellen zijn en je kan je niet op het gesprek concentreren door de radio.
Shoot the messenger!quote:[..]
Insinueer je dat ik slecht opgevoed ben?
Ik erger mij meer aan mensen die willen instappen terwijl ik nog uitstap. Laatst met de vouwfiets was dat makkelijk, fiets naar buiten slingeren op hoofdhoogtequote:Op maandag 3 februari 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Ook zo'n mensen die rennen en voorkruipen voor een plekje in de trein, reis dan gewoon 1e klas als je zeker wilt zijn van een plek. Zie je ze rennen of hun leven er vanaf hangt, treurig hoor.
Nou...quote:Op maandag 3 februari 2014 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch alleen wanneer t openbare muziek op een afdeling is toch?
of ook als er individueel naar bv een cd geluisterd zal worden?
Lekker tochquote:Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Anti kraak, paar deuren verder als mijn zusje zit
Ah ja, helemaal vergeten. Toppunt van asocialiteit en opdringerigheid natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik erger mij meer aan mensen die willen instappen terwijl ik nog uitstap.
Ik doe altijd wel een beetje mijn best voor een zitplek. Ga er niet voor rennen maar ook niet achteraan staan.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Ook zo'n mensen die rennen en voorkruipen voor een plekje in de trein, reis dan gewoon 1e klas als je zeker wilt zijn van een plek. Zie je ze rennen of hun leven er vanaf hangt, treurig hoor.
Makkelijk verhuizenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Anti kraak, paar deuren verder als mijn zusje zit
Ook mooi zijn die mensen die boos bij een stoel blijven staan, maar niet gaan zitten omdat er wat op staat, maar ook niets vragen en op gegeven moment geïrriteerd gaan staan doen. Vraag het gewoon, ik zie je niet als ik lig te slapen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe altijd wel een beetje mijn best voor een zitplek. Ga er niet voor rennen maar ook niet achteraan staan.
lekker, en voor hoelang zou t zijn?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, klein arbeidershuisje. Wel een grote tuin
Ja dat zekerquote:
Hmm ik laat alle opgefokte mensen meestal maar hun gang gaan. Ik bedoel, je moet hoogstens een tijdje staan: big deal.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe altijd wel een beetje mijn best voor een zitplek. Ga er niet voor rennen maar ook niet achteraan staan.
Ze hebben plannen om eind 2014 te beginnen met slopen, maar op dit moment is er nog niets over te vinden in kranten ed. En ze wilde eind vorig jaar al starten en dat jaar daarvoor ook etc. Het is van de woningbouw, dus het is maar afwachten in hoeverre ze geld hebben om veel huizen plat te gooien.quote:
Ik hoop voor je dat het een fijn plekje is. Let je wel goed op de burenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zekerGa zo rijden om de sleutel op te halen, dan kijken, terug om te tekenen als ik akkoord ga en dan gelijk al de katten enz ophalen
Ik heb er best een hekel aan vanaf Alkmaar naar Utrecht te moeten staan.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ik laat alle opgefokte mensen meestal maar hun gang gaan. Ik bedoel, je moet hoogstens een tijdje staan: big deal.
De ene kant (hoekhuizen die dicht bij elkaar staan) zijn bejaarden. De andere weet ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een fijn plekje is. Let je wel goed op de buren
Als je zo lang in de trein zit komt er sowieso wel een keer een plek vrij.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb er best een hekel aan vanaf Alkmaar naar Utrecht te moeten staan.
Ik hoef nooit echt lang in de trein, dat scheelt.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb er best een hekel aan vanaf Alkmaar naar Utrecht te moeten staan.
Je zus ook nie? Zou zonde zijn als je weer naast een stel debielen komtquote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
De ene kant (hoekhuizen die dicht bij elkaar staan) zijn bejaarden. De andere weet ik niet
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een fijn plekje is. Let je wel goed op de buren
Dan is het makkelijk praten jaquote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik hoef nooit echt lang in de trein, dat scheelt.
Zal t vanmiddag ff vragen aan drquote:Op maandag 3 februari 2014 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je zus ook nie? Zou zonde zijn als je weer naast een stel debielen komt
Ik heb een keer vanaf Amsterdam naar Utrecht, omleiding via Hilversum, moeten staan. Werd onderweg niet gestopt. Was best lang. En toen kon ik in Arnhem een uur wachten omdat de trein naar Winterswijk net weg was en 1x per uur ging. Geloof dat ik vanaf Alkmaar naar Winterswijk 5 uur en 45 minuten nodig had ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je zo lang in de trein zit komt er sowieso wel een keer een plek vrij.
toen ik vanuit Utrecht naar Leidschendam en retour reisde was t vaak plek te weinig. Maar dan koos ik er meestal voor om meteen in de gang een krukje te pakken ipv doorlopen in de hoop dat er nog een plekje was.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb een keer vanaf Amsterdam naar Utrecht, omleiding via Hilversum, moeten staan. Werd onderweg niet gestopt. Was best lang.
Dat is waar, maar je kan het waar je nu zit vast nog wel een maand uithouden. En als je straks op een plek zit waar je niet lekker zit zit je er langer aan vast. Maar je bent een #grote_meid, dus dat komt wel #goed #jatochh??quote:Op maandag 3 februari 2014 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal t vanmiddag ff vragen aan drMaar heel eerlijk, t is al snel beter dan waar ik nu zit
![]()
Das wel echt kutquote:Op maandag 3 februari 2014 11:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb een keer vanaf Amsterdam naar Utrecht, omleiding via Hilversum, moeten staan. Werd onderweg niet gestopt. Was best lang.
Ik heb 14 dagen opzegtermijnquote:Op maandag 3 februari 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan het waar je nu zit vast nog wel een maand uithouden. En als je straks op een plek zit waar je niet lekker zit zit je er langer aan vast. Maar je bent een #grote_meid, dus dat komt wel #goed #jatochh??
[..]
Das wel echt kut
Doe ik ook wel eens. Of in de dubbeldekkers meteen op de stang van de deur gaan zitten.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
toen ik vanuit Utrecht naar Leidschendam en retour reisde was t vaak plek te weinig. Maar dan koos ik er meestal voor om meteen in de gang een krukje te pakken ipv doorlopen in de hoop dat er nog een plekje was.
Maak ook foto'squote:Op maandag 3 februari 2014 12:02 schreef Puala het volgende:
Afijn, tijd om te gaan rijdenFijne middag nog tezamen
Het is erg rustig hier ja !quote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef Timmos het volgende:
Na 3 dagen offline had ik toch wel al wat extra topics verwacht
lekker tochquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus, ben ik een keer aan mijn werk is het weer niet goed
Wat voor opdrachten zoal?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
Morgen heel de dag fotos maken voor mijn werk. Wel leuk. Ze weten dat fotografie een hobby van mij is. En nu moet ik steeds vaker fotografie opdrachten op mijn werk doen.
Foto's maken is altijd goed. Amsterdam sowieso.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef xuryah het volgende:
Maarre, aangezien het zulk mooi weer is heb ik zin om naar buiten te gaan en foto's te maken.
Iemand die iets leuks weet in de buurt van Leiden?
Dacht misschien aan Amsterdamse waterleidingduinen.. maar eigenlijk niet zo'n zin om in mn eentje helemaal daar heen te gaan.
We maken verschillende online cursussen. En gebruiken daar veel fotos in. Meestal kochten ze die foto`s. Maar nu mag ik ze steeds vaker maken inplaats van kopen.quote:
postopkrikkende mod !!!quote:
quote:
echt welquote:Op maandag 3 februari 2014 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]Ja?
Helemaal niet.
Misschien toch wel.
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]Heul niet lief hoor.
Niet doen hè
quote:
joh, heb je inmiddels al wat geslapen en eens nagedacht over hulp bij slapen?quote:
Hoi Gaar. Ik ben over_hedge.quote:
jezelf warm wrijvenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit heel de dag al in een studio. Maar het is echt fucking koud hier.
Nee. Heb nu maar alle lampen (zijn er aardig wat) aangezet. Moet wel helpen denk ik.quote:
Ik heb best goed geslapen vannacht. Was alleen pas midden in de nacht thuis en wel op tijd op vandaag. Londen en Harry Potter studio's was wel weer heel leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
joh, heb je inmiddels al wat geslapen en eens nagedacht over hulp bij slapen?
Morgen ga ik weer ...quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef xuryah het volgende:
Maarre, aangezien het zulk mooi weer is heb ik zin om naar buiten te gaan en foto's te maken.
Iemand die iets leuks weet in de buurt van Leiden?
Dacht misschien aan Amsterdamse waterleidingduinen.. maar eigenlijk niet zo'n zin om in mn eentje helemaal daar heen te gaan.
9 van de 10 keer welquote:Op maandag 3 februari 2014 14:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk! Kom je er altijd vosjes tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |