Ja ik kan er ook niet echt bij, maarja wat doe je eraan he. Slimme keus om je collega verder te laten rijden. Energie drink heeft hier de nare bijwerking van hartkloppingen. En ik hoor weleens dat dat zo hoort maar ik vind het maar eng.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, die kwamen uiteindelijk ook veilig thuis.
Ik snap dat soort figuren niet. Als je dat 1 keer overkomt neem je toch maatregelen? Toegegeven, ik heb na een MTB tocht van 100 km ook in de auto gezeten terwijl ik helemaal leeg was. Toen was ik blij dat ik zo'n monster energy bij me had. Maar ik had eigenlijk ff pauze moeten nemen.
Laatst met mijn werk naar Brabant geweest voor een inspectie. Terug ben ik halverwege gestopt en is mijn collega verder gereden want ik was hartstikke suf.
Top!!!quote:
Ja, op zich wel fijn. Ware het niet dat ik vanmiddag naar België zou gaan in een hele dikke huurauto en die nu dus moet inleveren en mijn brik dus weer terug krijgquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niet echt bij, maarja wat doe je eraan he. Slimme keus om je collega verder te laten rijden. Energie drink heeft hier de nare bijwerking van hartkloppingen. En ik hoor weleens dat dat zo hoort maar ik vind het maar eng.
[..]
Top!!!
Haha ja dat is jammer maar liever je brik dan helemaal niets tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, op zich wel fijn. Ware het niet dat ik vanmiddag naar België zou gaan in een hele dikke huurauto en die nu dus moet inleveren en mijn brik dus weer terug krijg
Weekend dan maar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef Ynske het volgende:
Weet je nog die roaming profiles op mn werk?
account getrashed
zucht...
helaasquote:
Gaat goed daar is het niet ^^quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef Ynske het volgende:
Weet je nog die roaming profiles op mn werk?
account getrashed
zucht...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gaat goed daar is het niet ^^
Oh dan heb je iig alles nog. Scheelt weer een hoop werk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben blij dat ik alles op mn HD gegooid heb als backup
yepquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan heb je iig alles nog. Scheelt weer een hoop werk.
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep
alleen dingen als shortcuts enzo weer gaan invoeren, zucht
IT-ers met Windows ervaring die met roaming moeten gaan werken op Apple-computersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar.
Oh ja want dat is handig....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
IT-ers met Windows ervaring die met roaming moeten gaan werken op Apple-computers
Jeetje wat flauw zeg. Meteen 2 punten aftrek?! :s nouja.. alsnog een voldoende toch? Of is t bij jullie pas vanaf een 6?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef J03llV het volgende:
Nou, de literatuurpresentatie was niet geheel een succes, hij was inhoudelijk goed.. maar 10 minuten te lang.. waarvoor 2 punten aftrek en dus maar een 5.7 ;')
Dat is jammer, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef J03llV het volgende:
Nou, de literatuurpresentatie was niet geheel een succes, hij was inhoudelijk goed.. maar 10 minuten te lang.. waarvoor 2 punten aftrek en dus maar een 5.7 ;')
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minutenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje wat flauw zeg. Meteen 2 punten aftrek?! :s nouja.. alsnog een voldoende toch? Of is t bij jullie pas vanaf een 6?
Achja, is wss laatste presentatie ooitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is jammer, volgende keer beter.
Da's niet 10 minuten te lang... Da's bijna het dubbelequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minuten
[..]
Achja, is wss laatste presentatie ooitBen blij dat ik het heb gehad.. ik ben een gelukkig man
Wow dat was wel erg lang jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minuten
[..]
Achja, is wss laatste presentatie ooitBen blij dat ik het heb gehad.. ik ben een gelukkig man
Je mag er max 25 minuten over doen.. Maar 20 is het minimale zeg maar.. Dus 35-25 = 10..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's niet 10 minuten te lang... Da's bijna het dubbele![]()
Ik heb er ook nog steeds een hekel aan hoor, presenteren...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:49 schreef Merlijn het volgende:
Zo... dat was mijn laatste dag.. nu officieel werk(gev)e(r)loos...![]()
* get ready for the deepdive *
Laatste literatuurpresentatie ooit, heb binnenkort nog wel een mondeling maarja.. das ietsie andersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wow dat was wel erg lang ja
Je laatste presentatie ooit?ga je hierna niet verder studeren dan? Daar moet je ook vaak weer veeeel presentaties geven helaas.
Ik haat presenteren ook. Blegh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is on a roll! Workshop aankondiging is er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is on a roll! Workshop aankondiging is er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sletquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Merlijn heeft ook meteen iedereen op FB
Jij hebt geen FBquote:
Oh eentje op mijn FB is meteen helemaal Lyrisch ivm Matthew Bellamy. heb je daar meer foto's van ergens online staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de eerste aanmeldingen zijn binnen
Je zei van nietquote:
Volgens mij heb ik dat niet gezegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je zei van nietje wilt me gewoon niet spreken he...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
V
[..]
Volgens mij heb ik dat niet gezegd.
ow, wacht....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:43 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer hier het drama gehalte hoog te houden jah
Haha ja wel meerdere, google mijn naam even met Muse erbij dan kom je een heel eindquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh eentje op mijn FB is meteen helemaal Lyrisch ivm Matthew Bellamy. heb je daar meer foto's van ergens online staan?
je kunt het nog slechter maken op zijn GTST's ofzo. ben je al zwanger van haar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik probeer hier het drama gehalte hoog te houden jah![]()
Oke zal dat wel aan hem doorgeven ^^ Hij is jaloers op je dat je zo dicht bij hem mag staanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha ja wel meerdere, google mijn naam even met Muse erbij dan kom je een heel eind
* DAT * is dan weer een heel andere discussie...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
je kunt het nog slechter maken op zijn GTST's ofzo. ben je al zwanger van haar?
Dacht sluit wel mooi aan zo ^^ Maar balen voor je joh dat ze je niet op FB wil hebben. Hoe ging dat liedje ook alweer. You blocked me on facebook, now you're gonna die?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* DAT * is dan weer een heel andere discussie...
Wat denk je wel wie ik ben ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dacht sluit wel mooi aan zo ^^ Maar balen voor je joh dat ze je niet op FB wil hebben. Hoe ging dat liedje ook alweer. You blocked me on facebook, now you're gonna die?
Oh damn bestaat daar echt een plaatje van..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat denk je wel wie ik ben ?
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh damn bestaat daar echt een plaatje van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:54 schreef Merlijn het volgende:
Ondertussen in mijn Feestboek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:54 schreef Merlijn het volgende:
Ondertussen in mijn Feestboek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k kan t niet zien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Hehe kwam net iemand op Facebook tegen die wel een toepasselijke achternaam heeft en dan als foto ook iets gebruikt wat er wel bijpast.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:30 schreef Merlijn het volgende:
Bijna weeekend! Oh wacht![]()
* thuisbezorgt opstart *
Neem just east met de volgende code voor 20% korting. GOOGLE20quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:30 schreef Merlijn het volgende:
Bijna weeekend! Oh wacht![]()
* thuisbezorgt opstart *
Komtienumeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Neem just east met de volgende code voor 20% korting. GOOGLE20
1x vergeten werkt prima om het af te leren...quote:
regen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zou vanavond naar de kuip gaan naar Feyenoord Vitesse maar dat heb ik maar afgezegd vanwege de liters regen die weer gaan vallen en harde wind. Dan heb ik daar echt geen zin in, hoe mooi de tegenstander ook is. Ik ga wel lekker warm op de bank kijken.
http://buienradar.nl/quote:
Alleen zijn nou juist de duurdere body's uitgesloten. Als je een middenmoter wil is het prima actie, dat wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:21 schreef Iwanius het volgende:
Even terugkomend op de reacties van die BTW vrije dagen bij de Media Markt en de reacties dat er voor fotografen niet veel valt te behalen. Er zit wel wat in als je praat over het toebehoren maar over de hele linie genomen zijn er voor de fotografen in spe best leuke prijsdalingen i.v.g. met de BTW.
Ik heb het dan over alle merken body's waar gemiddeld genomen zo een 200-300 euro prijsverschil in zit. Kun je lang over zeuren maar is toch maar weer 200-300 euro wat je uitspaart. Geef toe moet je wel het duurste apparaat nemen. Maar goed, dat het gezegd is.
Je wilt nu kudos omdat je 6 uur gewerkt hebt? Mijn werkdag is standaard 9,5 uurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef Susteren het volgende:
Vandaag 6 uur lang achter elkaar productfoto's gemaakt, dat is een persoonlijk record! #thuglife
Zeker, hoeveel krijg ik er?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:28 schreef freud het volgende:
[..]
Je wilt nu kudos omdat je 6 uur gewerkt hebt?
Vier. Geen 1 of 2. Drie is bijna genoeg, maar nog te weinig. Vijf is fout, want het is geen vier. Zes is niet eens een overweging, en zeven is zelfs pure waanzin. Vier dus.quote:
Dr. Doolittle 2, met Lisa Kudo (Phoebie uit Friends)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef freud het volgende:
[..]
Vier. Geen 1 of 2. Drie is bijna genoeg, maar nog te weinig. Vijf is fout, want het is geen vier. Zes is niet eens een overweging, en zeven is zelfs pure waanzin. Vier dus.
Bonus- kudo voor degene die de filmreferentie post.
Holy hand grenadequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef freud het volgende:
[..]
Vier. Geen 1 of 2. Drie is bijna genoeg, maar nog te weinig. Vijf is fout, want het is geen vier. Zes is niet eens een overweging, en zeven is zelfs pure waanzin. Vier dus.
Bonus- kudo voor degene die de filmreferentie post.
Helden:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Holy hand grenade
Monty Python and the Holy Grail
Kudo's voor de cultuurkenner!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Holy hand grenade
Monty Python and the Holy Grail
One does not simply take a 'short' nap...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga het er op wagen. Klein tukje kunnen doen.
Ik wel had mijn wekker gezet haha.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef freud het volgende:
[..]
One does not simply take a 'short' nap...
Das wel heel kort!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wel had mijn wekker gezet haha.
Have fun en doe voorzichtig!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dow enorm voorzichtig!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zoo, das snel. Zeker voor een workshop van 50 Euro.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de workshop is volbadumtsjing
Vrij goedkoop hoor voor het aantal uurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoo, das snel. Zeker voor een workshop van 50 Euro.
Hoe veel is vol? 20 mensen? Toch netjes! Gefeliquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrij goedkoop hoor voor het aantal uur
Ik weet niet hoe lang het was?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrij goedkoop hoor voor het aantal uur
1730-0100quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het was?
Ohw, nette tijd.quote:
Nee begin met zes, eventueel paar extra bij nog maar niet meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hoe veel is vol? 20 mensen? Toch netjes! Gefeli
Keurig prijsje voor een bijna privéles.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee begin met zes, eventueel paar extra bij nog maar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |