Ja ik kan er ook niet echt bij, maarja wat doe je eraan he. Slimme keus om je collega verder te laten rijden. Energie drink heeft hier de nare bijwerking van hartkloppingen. En ik hoor weleens dat dat zo hoort maar ik vind het maar eng.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, die kwamen uiteindelijk ook veilig thuis.
Ik snap dat soort figuren niet. Als je dat 1 keer overkomt neem je toch maatregelen? Toegegeven, ik heb na een MTB tocht van 100 km ook in de auto gezeten terwijl ik helemaal leeg was. Toen was ik blij dat ik zo'n monster energy bij me had. Maar ik had eigenlijk ff pauze moeten nemen.
Laatst met mijn werk naar Brabant geweest voor een inspectie. Terug ben ik halverwege gestopt en is mijn collega verder gereden want ik was hartstikke suf.
Top!!!quote:
Ja, op zich wel fijn. Ware het niet dat ik vanmiddag naar België zou gaan in een hele dikke huurauto en die nu dus moet inleveren en mijn brik dus weer terug krijgquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niet echt bij, maarja wat doe je eraan he. Slimme keus om je collega verder te laten rijden. Energie drink heeft hier de nare bijwerking van hartkloppingen. En ik hoor weleens dat dat zo hoort maar ik vind het maar eng.
[..]
Top!!!
Haha ja dat is jammer maar liever je brik dan helemaal niets tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, op zich wel fijn. Ware het niet dat ik vanmiddag naar België zou gaan in een hele dikke huurauto en die nu dus moet inleveren en mijn brik dus weer terug krijg
Weekend dan maar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef Ynske het volgende:
Weet je nog die roaming profiles op mn werk?
account getrashed
zucht...
helaasquote:
Gaat goed daar is het niet ^^quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef Ynske het volgende:
Weet je nog die roaming profiles op mn werk?
account getrashed
zucht...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gaat goed daar is het niet ^^
Oh dan heb je iig alles nog. Scheelt weer een hoop werk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben blij dat ik alles op mn HD gegooid heb als backup
yepquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan heb je iig alles nog. Scheelt weer een hoop werk.
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep
alleen dingen als shortcuts enzo weer gaan invoeren, zucht
IT-ers met Windows ervaring die met roaming moeten gaan werken op Apple-computersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar.
Oh ja want dat is handig....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
IT-ers met Windows ervaring die met roaming moeten gaan werken op Apple-computers
Jeetje wat flauw zeg. Meteen 2 punten aftrek?! :s nouja.. alsnog een voldoende toch? Of is t bij jullie pas vanaf een 6?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef J03llV het volgende:
Nou, de literatuurpresentatie was niet geheel een succes, hij was inhoudelijk goed.. maar 10 minuten te lang.. waarvoor 2 punten aftrek en dus maar een 5.7 ;')
Dat is jammer, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef J03llV het volgende:
Nou, de literatuurpresentatie was niet geheel een succes, hij was inhoudelijk goed.. maar 10 minuten te lang.. waarvoor 2 punten aftrek en dus maar een 5.7 ;')
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minutenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje wat flauw zeg. Meteen 2 punten aftrek?! :s nouja.. alsnog een voldoende toch? Of is t bij jullie pas vanaf een 6?
Achja, is wss laatste presentatie ooitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is jammer, volgende keer beter.
Da's niet 10 minuten te lang... Da's bijna het dubbelequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minuten
[..]
Achja, is wss laatste presentatie ooitBen blij dat ik het heb gehad.. ik ben een gelukkig man
Wow dat was wel erg lang jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa, presentatie mag eigenlijk 20 minuten duren, met 5 minuten speling naar de 25 minuten. Wij hadden 35 minuten
[..]
Achja, is wss laatste presentatie ooitBen blij dat ik het heb gehad.. ik ben een gelukkig man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |