Ohquote:
Monitor maakt me verlegenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, zou kunnenMaar ik weet het eigenlijk niet
![]()
Geen top 10 denk ik
Welke post?quote:
quote:[..]
Monitor maakt me verlegen
1 2 3 | <?php $message = str_ireplace('essnhills', 'essnhills O+', $message); ?> |
Die van mezelf waarin ik beweer niet in de top 10 van vandaag te staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Welke post?
[..]
[ code verwijderd ]
Ja?quote:
Oh, ik zal het hier even in de groep gooien bij de mensen met verstand van zakenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje boos op Monitor dat de nummer 1 geen hartje krijgt.
Die moesten we toch vergeten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mezelf waarin ik beweer niet in de top 10 van vandaag te staan?
Oh shitquote:
Monitorquote:
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zal het hier even in de groep gooien bij de mensen met verstand van zaken
Ohquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijn
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijn
Uiteraard.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit
Ja alles wat ik zelf heb geschreven is in mijn geheugen gebrand en dat duurt langer voordat het weg is hè?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.
Misschien helpt vastbinden wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.
Jij snapt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |