Is ook zo. En dat weet je op Pinkpop dat zulke acts op de main staan. Mja blij word ik er niet van.quote:
die zijn inderdaad meer op zijn plaats in de tent. Wel een toffe band vind ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat Chef'Special op de main staat. Had het liever andersom gezien.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oud nieuws natuurlijk maar Rolling Stones op Pinkpop. Aldus een Giel die z'n waffel niet kon houden, verwachting is dat het pas met de conference naar buiten komt of anders via stones zelf.
12 maart 2014quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef MCH het volgende:
Ik geloof het pas als het officieel aangekondigd wordt.
Precies, eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef MCH het volgende:
Ik geloof het pas als het officieel aangekondigd wordt.
Ik twijfel er al niet meer aan. al twijfelen veel mensen er wel aan, in elk geval mensen in mijn vriendenkring.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oud nieuws natuurlijk maar Rolling Stones op Pinkpop. Aldus een Giel die z'n waffel niet kon houden, verwachting is dat het pas met de conference naar buiten komt of anders via stones zelf.
Klopt. Kaartverkoop is nog wel bij satisfaction in Heerlen, Music Machine in Sittard en Bureau Pinkpop in Geleen(oud postkantoor). Daar kun je kaarten kopen, maar inderdaad niet meer de originele hard-copy tickets. Ze printen daar je kaarten meteen uit, zoals vroeger bij postkantoren. Nu weet ik niet of er een speciale voorraad is voor deze verkooppunten, maar ik hoop het wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:30 schreef Remy669 het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat ze geen papieren tickets meer hebben dit jaar? Misschien heb ik het verkeerd gezien, maar worden er dan ook geen tickets meer verkocht bij bepaalde muziekwinkels?
Als de Stones komen zal er namelijk wel een flinke run op de kaarten zijn, dus dan wil ik niet riskeren dat ik op internet in de wachtrij staan, dan ga ik liever wat eerder in de rij staan bij een winkel.
quote:'Pinkpop krijgt dit jaar vierde podium'
Pinkpop krijgt er dit jaar een vierde podium bij. Dat melden diverse media. Buro Pinkpop wil het nog niet bevestigen.
De organisatie zegt pas tijdens de presentatie van het volledige programma in Paradiso volgende week woensdag meer te willen vertellen.
Het nieuwe podium moet zou plek moeten bieden aan zo'n drie bands per festivaldag. Dan zou het gaan om kleinere, opkomende of alternatieve bandjes.
Pinkpop 2014 wordt gehouden op 7, 8 en 9 juni. Metallica, Arcade Fire, Ed Sheeran en Stromae hebben hun komst al bevestigd. Daarnaast zijn er nog geruchten over de komst van The Rolling Stones naar Landgraaf.
L1.nl
Rolling Stones komen wel.quote:
Belooft veel goeds voor de prijzen van Pinkpopkaartenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rolling Stones komen wel.
Ziggo Dome heeft laten weten dat ze het niet goedkeuren om de Stones er te laten spelen, omdat ticketprijzen dan tussen de 200-350 euro zouden kosten
Laten we het hopen..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor de prijzen van Pinkpopkaarten
Ik ben vooral benieuwd of de prijzen van de dagkaarten per dag gaan verschillen. Dat is in het verleden nooit gebeurt volgens mij, maar zou het me dit jaar iets beter voor kunnen stellen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik denk 95-100 euro voor de dagkaarten die dag dat The Stones komen.
Ik heb zelf 100 pond betaald vorig jaar om The Stones te zien in Hyde Park. (en dat was ook The Stones + paar andere bandjes)
Bevestigt door wie?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
Net de bevestiging op 3FM. The Rolling Stones komen optreden.
Smeets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |