quote:'Pinkpop krijgt dit jaar vierde podium'
Pinkpop krijgt er dit jaar een vierde podium bij. Dat melden diverse media. Buro Pinkpop wil het nog niet bevestigen.
De organisatie zegt pas tijdens de presentatie van het volledige programma in Paradiso volgende week woensdag meer te willen vertellen.
Het nieuwe podium moet zou plek moeten bieden aan zo'n drie bands per festivaldag. Dan zou het gaan om kleinere, opkomende of alternatieve bandjes.
Pinkpop 2014 wordt gehouden op 7, 8 en 9 juni. Metallica, Arcade Fire, Ed Sheeran en Stromae hebben hun komst al bevestigd. Daarnaast zijn er nog geruchten over de komst van The Rolling Stones naar Landgraaf.
L1.nl
Rolling Stones komen wel.quote:
Belooft veel goeds voor de prijzen van Pinkpopkaartenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rolling Stones komen wel.
Ziggo Dome heeft laten weten dat ze het niet goedkeuren om de Stones er te laten spelen, omdat ticketprijzen dan tussen de 200-350 euro zouden kosten
Laten we het hopen..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Belooft veel goeds voor de prijzen van Pinkpopkaarten
Ik ben vooral benieuwd of de prijzen van de dagkaarten per dag gaan verschillen. Dat is in het verleden nooit gebeurt volgens mij, maar zou het me dit jaar iets beter voor kunnen stellen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik denk 95-100 euro voor de dagkaarten die dag dat The Stones komen.
Ik heb zelf 100 pond betaald vorig jaar om The Stones te zien in Hyde Park. (en dat was ook The Stones + paar andere bandjes)
Bevestigt door wie?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
Net de bevestiging op 3FM. The Rolling Stones komen optreden.
Smeets.quote:
Dat mensen in zo'n slechte imitatie trappen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Het radiofragment:
http://www.3fm.nl/gemist/(...)n-pharell-op-pinkpop
Zo slechtquote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Het radiofragment:
http://www.3fm.nl/gemist/(...)n-pharell-op-pinkpop
Nope.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb geen idee hoe die beste man klinkt. Maar het is 'm dus niet?
Ah. Jammer.quote:
Elke stagiaire wil z'n scoop in de Twitter-journalistiek.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ns-pinkpop-2014.html
The Rolling Stones treden op tijdens Pinkpop 2014
Dat laat Pinkpop-organisator Jan Smeets zondag weten tegenover 3FM. "Ik kan bevestigen dat The Rolling Stones en Mick Jagger op Pinkpop 2014 staan," aldus Smeets
"Ik kan verder melden dat Pharrell Williams op de zondag van Pinkpop staat. De rest van de namen volgt woensdag in de uitzending van Giel Beelen."
Eerder werd al bekend dat onder anderen Metallica, Bastille, Stromae, Arcade Fire, Editors en Chef'Special op het muziekfestival in Landgraaf te zien zullen zijn.
Vooral omdat het er... niet echt een grap was. Tenenkrommende imitatie van iemand die niet weet hoe een Limburger klinkt, slecht acteerwerk van de radiojongen, en de 'grap' zelf was best plausibel, wat elke vorm van humor wegneemt. Had d'r wat typische Smeets-clichés doorheen gegooid en wat bizarre namen genoemd om het over de top te maken, en er was misschien nog wat te gniffelen geweest.quote:
Kaiser Chiefs staan op Paaspop. Die verwacht ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef remco1993 het volgende:
Ik verwacht dat Kaiser Chiefs en Kasabian er ook wel staan. Hebben allebei binnenkort nieuwe albums uit, en staan allebei op Rock am Ring/im Park, dus zijn rond Pinkpop in de buurt...
Die lui hebben 1 albumpje uit waar 2 redelijke (vergelijkbare) nummertjes op staan. Hoe gaan ze dat uur vullen?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef Mike009000 het volgende:
Acht iemand het aannemelijk dat Milky Chance op pinkpop staat?
Kaiser Chiefs is uitgerangeerd. Is heden ten dage b of zelfs c-garnituur.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef remco1993 het volgende:
Ik verwacht dat Kaiser Chiefs en Kasabian er ook wel staan. Hebben allebei binnenkort nieuwe albums uit, en staan allebei op Rock am Ring/im Park, dus zijn rond Pinkpop in de buurt...
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Rolling Stones kan niet lachen om grap 3FM
Het management van de Rolling Stones kan de nep-aankondiging dat de band naar Pinkpop komt niet waarderen. Dat zegt Pinkpopbaas Jan Smeets.
Zondagavond was op radiozender 3FM iemand te horen die voor Jan Smeets moest doorgaan. Hij bevestigde in het programma Barend en Wijnand de komst van de Rolling Stones naar Landgraaf. De echte Jan Smeets ontkent.
Slechte grap
"Ik moet dit aan het management van de band uitleggen en ik weet niet of die dit leuk vinden", zegt Smeets. "Ik weet dat het management dit soort grappen doorgaans niet kan waarderen." De baas van Pinkpop noemt het een slechte grap.
Perspresentatie
De mogelijke komst van de Rolling Stones naar Pinkpop hangt al een hele tijd in de lucht, maar de band heeft nog altijd niet bevestigd. Komende woensdag is de jaarlijkse perspresentatie van het festival. Dan wordt het complete programma gepresenteerd.
L1.nl"
Wat zal Jan blij zijn met de Avondploeg Barend en Wijnand.
Rolling Stones komen dus gewoon niet. En Jan gaat dit als excuus gebruikenquote:
Dit zal officieel de reden misschien zijn maar de reden zal gewoon zijn dat de Rolling Stones geen zin hebben om hun tour eerder beginnen. Zeker als ze al eens in Nederland zullen staan voor een apart concert. Dat Jan dit euveltje met twee handen gaat aanpakken om de schuld door te schuiven is weer typisch Jan. Alweer heeft hij zijn mond voorbij gepraat dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:38 schreef Braddie het volgende:
Als de Stones niet naar Pinkpop komen hierdoor worden ze vriendelijk bedankt
Ik hoop nog steeds op een Gelredome of een Arena (ondanks dat de Arena qua geluid kut schijnt te zijn)
Jan Smeetsquote:Op maandag 10 maart 2014 11:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit zal officieel de reden misschien zijn maar de reden zal gewoon zijn dat de Rolling Stones geen zin hebben om hun tour eerder beginnen. Zeker als ze al eens in Nederland zullen staan voor een apart concert. Dat Jan dit euveltje met twee handen gaat aanpakken om de schuld door te schuiven is weer typisch Jan. Alweer heeft hij zijn mond voorbij gepraat dan.
Of het doorgaat of niet hangt echt niet af van een grap op de radio van twee DJ's.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:38 schreef Braddie het volgende:
Als de Stones niet naar Pinkpop komen hierdoor worden ze vriendelijk bedankt
Ik hoop nog steeds op een Gelredome of een Arena (ondanks dat de Arena qua geluid kut schijnt te zijn)
Goffertpark zou ook nog kunnen, of Malieveld ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jan Smeets
Mja... Iets als het Ziggo Dome is te klein, of naja... Heeft laten weten dat de ticketprijzen 200-350 euro zouden gaan kosten, dus dan hou je alleen de Gelredome en Arena over, toch? (ja, en de kuip, maar dat zal toch niet gebeuren)
Het is voor henzelf gewoon makkelijk geldverdienen. Met liefde voor muziek van hun kant heeft het niet veel te maken met dit soort prijzen.quote:(Bizar dat James Brown in een HMH 9 jaar geleden slechts 39 euro was, en The Rolling Stones nu gewoon voor het Ziggo Dome 350 euro vragen)
Zelfs Prince, wat ook geen beroerde artiest is, en in mijn ogen een toffere/strakkere show neerzet dan de Stones, vroeg voor Paradiso 100 euro.. Dus de Stones blazen wel erg hoog van de toren vind ik.
Twee? Eén zelfs.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Of het doorgaat of niet hangt echt niet af van een grap op de radio van twee DJ's.
[..]
Ah, ik las iets over 'Barend en Wijnand' en nam aan dat dat twee DJ's waren, maar met 3FM weet je het nooit.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, ik las iets over 'Barend en Wijnand' en nam aan dat dat twee DJ's waren, maar met 3FM weet je het nooit.
Gaat niet gebeuren, maar hopen mag altijdquote:Op maandag 10 maart 2014 12:37 schreef Isidro het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat rocker Bryan Adams komt, wie weet
Ah, helderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |