Ja voor de maandag op de 3FM stage (voor Stromae verwacht ik).quote:
Typische 3FM-artiest idd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja voor de maandag op de 3FM stage (voor Stromae verwacht ik).
Geen top naam, maar best redelijk. Geen schande dat je die boekt.
Jammer genoeg niet neequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:36 schreef Jaytonism het volgende:
Stones zal wel niet meer gebeuren..
Nee hoor staan gewoon op Pinkpop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee
Maargoed, dan komen ze SOWIESO naar Ziggo Dome, en reken dan maar op 2x ook.
Dus genoeg Stones voor nederland(En als je vervoer hebt ook voor Belgie en Duitsland trouwens)
Ga daar maar niet vanuit (ook niets om blij mee te zijn als het wel zo was, de kaartjes worden dan écht vervelend duur).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee
Maargoed, dan komen ze SOWIESO naar Ziggo Dome, en reken dan maar op 2x ook.
Dus genoeg Stones voor nederland(En als je vervoer hebt ook voor Belgie en Duitsland trouwens)
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee hoor staan gewoon op Pinkpop.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Epica dat is toch beetje van die Synth Rock taferelen?
Openers heb je ook nodigquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat Chef'Special op de main staat. Had het liever andersom gezien.
Is ook zo. En dat weet je op Pinkpop dat zulke acts op de main staan. Mja blij word ik er niet van.quote:
die zijn inderdaad meer op zijn plaats in de tent. Wel een toffe band vind ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat Chef'Special op de main staat. Had het liever andersom gezien.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oud nieuws natuurlijk maar Rolling Stones op Pinkpop. Aldus een Giel die z'n waffel niet kon houden, verwachting is dat het pas met de conference naar buiten komt of anders via stones zelf.
12 maart 2014quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef MCH het volgende:
Ik geloof het pas als het officieel aangekondigd wordt.
Precies, eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef MCH het volgende:
Ik geloof het pas als het officieel aangekondigd wordt.
Ik twijfel er al niet meer aan. al twijfelen veel mensen er wel aan, in elk geval mensen in mijn vriendenkring.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oud nieuws natuurlijk maar Rolling Stones op Pinkpop. Aldus een Giel die z'n waffel niet kon houden, verwachting is dat het pas met de conference naar buiten komt of anders via stones zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |