True. Kun je ze geen masterclass geven?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja pfff, dan moeten ze zelf maar eens in actie komen![]()
ik heb het vaak genoeg voorgedaan inmiddels
ik zou niet weten hoever ik kom heb nog wel het een en ander bij mijn ouders op zolder staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:33 schreef crv het volgende:
valt er nog wat te ......
Synologie heeft net een nieuwe firmware uit voor al hun NASsen, dus ja, ik denk het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Phenoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Synologie heeft net een nieuwe firmware uit voor al hun NASsen, dus ja, ik denk het wel.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:33 schreef crv het volgende:
valt er nog wat te ......
Ik heb net tonijnsalade gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ow das ook wel lekkerquote:
quote:
stokbrood is ook lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker met een stukje toast of een verse witte boterham
kan jij vis maken ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, vis, dat kan ik vandaag wel maken
nee die is me te taai, we hebben er 4 gehaaldquote:
Een boterham, ik heb al warm gegetenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen idee wat wij vanavond etenzo eens de supermarkt in duiken
Pa is hier, we bestellen waarschijnlijk een pizzaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen idee wat wij vanavond etenzo eens de supermarkt in duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |