Toen hadden de telefoons nog een draaischijfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen ik 12 was bestonden ze nog niet
een slingerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen hadden de telefoons nog een draaischijf
quote:
biebs zijn sowieso leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net naar de bieb geweest![]()
Vind dat altijd heerlijk
met een trapjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
biebs zijn sowieso leukik wil mijn eigen hebben
mja ik ook wel hoor maar als het kon pfoeh dan zou ik dat wel willen hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel vrij veel boeken, maar voor n bieb moet ik nog wel even sparen...
jaa zodat je hele hoge kasten vol kan zetten met allemaal oude antieke boekenquote:
ik lees nauwelijks, maar zo'n bibliotheek zou ik wel willenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel vrij veel boeken, maar voor n bieb moet ik nog wel even sparen...
ik zag laatst n film met die bieb erin geloof ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees nauwelijks, maar zo'n bibliotheek zou ik wel willen
[ afbeelding ]
geen idee. ze is schijnbaar ook redelijk bekend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zag laatst n film met die bieb erin geloof ik
heb je niet genoeg aan pien? Houd eens wat over voor die single heren hier!quote:
wij moeten ook weerquote:
jaaaa veel plezier!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij moeten ook weer
maar eerst mijn kleine meisje halen zo
welke??ze zijn allemaal bezet....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je niet genoeg aan pien? Houd eens wat over voor die single heren hier!
ja hoiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
welke??ze zijn allemaal bezet....
ja pfff, dan moeten ze zelf maar eens in actie komenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je niet genoeg aan pien? Houd eens wat over voor die single heren hier!
Ik kom aardig in de buurtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
biebs zijn sowieso leukik wil mijn eigen hebben
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja pfff, dan moeten ze zelf maar eens in actie komen![]()
ik heb het vaak genoeg voorgedaan inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |