Vind het wel lastig hoor, gewoon loslaten is een stuk gemakkelijkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar en vind het ook goed dat je er duidelijke afspraken met zo over gemaakt hebt
Dat eerste moet ik ook zo nog doen, succesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind het wel lastig hoor, gewoon loslaten is een stuk gemakkelijker
En nu de was opvouwenEn een Grimm kijken
doeii janies have fun !quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind het wel lastig hoor, gewoon loslaten is een stuk gemakkelijker
En nu de was opvouwenEn een Grimm kijken
doe ik ondertussen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste moet ik ook zo nog doen, succes
Ik doe nog wat hw, even een beschrijving bij foto's doen zodat ik die vandaag in lever en er niet maandag voor terug hoef.quote:
goed bezig trevquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe nog wat hw, even een beschrijving bij foto's doen zodat ik die vandaag in lever en er niet maandag voor terug hoef.
Ben toch wel blij als het volgende week vrijdag is, even een weekendje rust. De mei vakantie valt wel helemaal mooi, precies tussen 2 periodes inquote:
jeejjjquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben toch wel blij als het volgende week vrijdag is, even een weekendje rust. De mei vakantie valt wel helemaal mooi, precies tussen 2 periodes indus dan geen hw
alles goed?quote:
heey man alles goed?quote:
mja wel goed beetje kalm op werkquote:
mja gaat wel zo zijn gangetje eigenlijk nog een uurtje en dan weekendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles is wat overdreven, maar wel veel
en bij jou?
laterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens richting school en daarna weekend
Bis Later Lui
doei trev succesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:13 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens richting school en daarna weekend
Bis Later Lui
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |