Ik was erbij!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Deeltje 1
WGR / Student chauffeur in 2009
Lekkere bak zegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb die Evo nog even opgezocht:
[ afbeelding ]
Dé tering...
Die Impreza heb ik een keer gereden, privé. Een kennis van mijn ouders heeft die.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:29 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Lekkere bak zegZag gisteren toevallig de concurrent, een Subaru Impreza WRX STi. 265 paardjes, 5,5 sec 0-100, lijkt me ook niet verkeerd. Al vind ik die Evo's altijd wel een stuk mooier
Vergeet dan alleen niet dat die dingen enorm zuipen en je dus elke week weer bij de pomp staatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:36 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Die Impreza heb ik een keer gereden, privé. Een kennis van mijn ouders heeft die.
Ik heb inmiddels veel verschillende auto's gereden, maar ik denk dat dat toch wel het leukste stuk 'speelgoed' geweest is. Tegenwoordig kun je ze voor 10-15k al in een aardige staat op de kop tikken.
Als ik straks een echte baan (in het geval van geen lease-bak) heb dan weet ik het wel
Ja dikke kwijl!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hehe, die grap had je nu 128 euro gekost...
Mijn eerste post daar was iets van of je écht helemaal naar Breda moest voor de sollicitatie
Heb die Evo nog even opgezocht:
[ afbeelding ]
Dé tering...
Plezier mag wat kostenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Vergeet dan alleen niet dat die dingen enorm zuipen en je dus elke week weer bij de pomp staat
Ach ja, dat zien we tegen die tijd wel of ik dat heb,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, alleen moet je het geld ervoor over hebben he
Dat geloof ik graag, maar ik zou toch voor een andere auto gaan denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Ach ja, dat zien we tegen die tijd wel of ik dat heb,
het was meer om aan te geven dat het echt een héél erg leuke auto is
Je was toch van plan een andere auto te kopen? Als ze zoeken op kenteken ben je er dan vanzelf al vanafquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:06 schreef Marco001 het volgende:
Lol, net weer een brief gekregen over die bekeuring in Duitsland(40 te hard)
Weer in het Duits dus ik negeer hem gewoon.
Helemaal omdat er in staat dat ik nu die 345,- moet betalen. Doe ik dat niet, dan lichten ze de grenscontroleurs in en mochten die mij een keer zien rijden, gaan zij de boete alsnog innen.
Prima.Enige wat lastig zal worden is als ik in DE ga werken/wonen, maar dat zie ik dan wel weer.
Leuk voor de nieuwe eigenaar, als hij opeens wordt staande gehouden door de polizei.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:25 schreef Babananana het volgende:
[..]
Je was toch van plan een andere auto te kopen? Als ze zoeken op kenteken ben je er dan vanzelf al vanaf
Precies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:25 schreef Babananana het volgende:
[..]
Je was toch van plan een andere auto te kopen? Als ze zoeken op kenteken ben je er dan vanzelf al vanaf
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Leuk voor de nieuwe eigenaar, als hij opeens wordt staande gehouden door de polizei.
Laat je toch je kentekenbewijs zien? Niks aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Leuk voor de nieuwe eigenaar, als hij opeens wordt staande gehouden door de polizei.
Mwa, waarschijnlijk sturen ze de hele handel door naar het CJIB, die komen het geld uiteraard wel gewoon halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:06 schreef Marco001 het volgende:
Lol, net weer een brief gekregen over die bekeuring in Duitsland(40 te hard)
Weer in het Duits dus ik negeer hem gewoon.
Helemaal omdat er in staat dat ik nu die 345,- moet betalen. Doe ik dat niet, dan lichten ze de grenscontroleurs in en mochten die mij een keer zien rijden, gaan zij de boete alsnog innen.
Prima.Enige wat lastig zal worden is als ik in DE ga werken/wonen, maar dat zie ik dan wel weer.
daar staat niets over genoemd in de brief. Maar goed tis een Duitse brief, en ze weigeren het om een Nederlandse versie te sturen.. Ik denk niet dat het cjib zich er dus nog mee gaat bemoeien. En anders zie ik het dan wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:57 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Mwa, waarschijnlijk sturen ze de hele handel door naar het CJIB, die komen het geld uiteraard wel gewoon halen.
Tegenwoordig is het zo dat een Europese Lidstaat de boete gewoon naar het Nederlandse CJIB door kan sturen. Het bedrag blijft hetzelfde en het geinde bedrag mag het CJIB gewoon houden. Dit doen ze na verloop van tijd en daar kom je uiteraard minder snel onderuit
Heerlijk hè, die EUquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:57 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Mwa, waarschijnlijk sturen ze de hele handel door naar het CJIB, die komen het geld uiteraard wel gewoon halen.
Tegenwoordig is het zo dat een Europese Lidstaat de boete gewoon naar het Nederlandse CJIB door kan sturen. Het bedrag blijft hetzelfde en het geinde bedrag mag het CJIB gewoon houden. Dit doen ze na verloop van tijd en daar kom je uiteraard minder snel onderuit
Nog nooit een bekeuring gehad. Nooit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heerlijk hè, die EU
Ein Volk, Ein Reich, Ein Zentraljustiz Inkassobüro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen auto's.
Ik zag trouwens vandaag zo'n knalblauwe Subaru met spoiler en al. Stapt zo'n enorm dik wijf in.![]()
Ich auch nicht!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nog nooit een bekeuring gehad. Nooit.
Precies. 300 euro aan boetes vind ik best veel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doe liever andere dingen met dat geld.
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doe liever andere dingen met dat geld.
Elke euro is er één teveel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies. 300 euro aan boetes vind ik best veel.
Sowieso. Nochtans rijd ik privé graag te hard, maar ik zie die flitskasten altijd op tijd.quote:
Mja, ik meestal ook, maar als ik al mijn concentratie op de weg nodig heb en er ligt er één met een lasergun achter een struik, kost dat toch weer ¤275.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso. Nochtans rijd ik privé graag te hard, maar ik zie die flitskasten altijd op tijd.
Geen geld meer en wil geplastificeerde binnenhoezen kopen.
Trouwens, laatst in Arendonk voor 1,473 per liter getankt. Excellium 95, dus geen diesel. Gelijk heel m'n auto volgegooid.
En heb je de benzinelucht nog uit je bekleding gekregen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso. Nochtans rijd ik privé graag te hard, maar ik zie die flitskasten altijd op tijd.
Geen geld meer en wil geplastificeerde binnenhoezen kopen.
Trouwens, laatst in Arendonk voor 1,473 per liter getankt. Excellium 95, dus geen diesel. Gelijk heel m'n auto volgegooid.
Het autismegehalte stijgt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En heb je de benzinelucht nog uit je bekleding gekregen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:27 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dat moet constateren
Ik gniffeldequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:27 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dat moet constateren
Alsof dat nog mogelijk is op Fok!...quote:
Kun je winst maken op procederen tegen het CJIB/gemeente?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:45 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb inmiddels bijna het punt bereikt waarop ik mijn puntenrijbewijs in mag leveren voor een 'gewone'. In die jaren twee keer te hard (44 en 120euro) en één keer foutparkeren (70euro). Die laatste leverde mij naar bezwaar en beroep niet alleen mijn gelijk, en daarmee weer mijn geld op, maar ook een volledige dwangsom à 1260 euro. Sindsdien hou ik het netjes
Tip: ga solliciteren als hiker. Ik, als privéchauffeur, heb vorige week de hele week beschikbaar gestaan, en ben de hele week niet gebeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil nu ook eindelijk als privéchauffeur/hiker gaan solliciteren alleen heb ik een vraag: ik neem aan dat je als privéchauffeur relatief meer verdient, maar daarentegen ook minder werk hebt gezien niet elke dag iemand van A naar B gereden moet worden. Om 'maximaal' te verdienen, is het dan verstandiger om naar de hiker functie te solliciteren?
Ah, kijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:46 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Tip: ga solliciteren als hiker. Ik, als privéchauffeur, heb vorige week de hele week beschikbaar gestaan, en ben de hele week niet gebeld.
De vraag is natuurlijk wel hoe oud je bent, als je de leeftijd hebt dat je nog mag hikeren, dan zou ik dat doen.
Er zit verschil tussen EW en AR.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben 21 en zonder problemen aangenomen als hiker.
Werkelijk? Wat is de (ongeschreven) maximale leeftijd voor hikers bij EW dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen EW en AR.
Je merkt het snel genoeg wanneer je online een sollicitatieformulier invult.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, kijk.Ik ben net 21. Tot wanneer mag je hikeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |