Ja, waar is die gast, behalve dat ie geloofde, dat aandelen meer waarde hadden dan BTCquote:
Misschien wel leuk voor in de OP. Een klein php script maken dat hij elke x een andere refferal pakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weetje wat helpt, allemaal elkaars Cryptsy refferal aanmelden, maken we er een "Cryptsy Poins gangbang-event" van.
Slecht planquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien wel leuk voor in de OP. Een klein php script maken dat hij elke x een andere refferal pakt.
Dat ligt eraan wat voor werk je wilt gaan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Loont het om te leren hoe je moet programmeren? Kan het handig zijn voor je cv?
Loont voor jezelf, niet voor CVquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Loont het om te leren hoe je moet programmeren? Kan het handig zijn voor je cv?
En dezequote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor werk je wilt gaan doen natuurlijk.
Ik studeer nu talen, wil later misschien bij een exportbedrijf gaan werken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor werk je wilt gaan doen natuurlijk.
In dat geval:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik studeer nu talen, wil later misschien bij een exportbedrijf gaan werken.
quote:
Talenknobbel en programmeren: Grijp je kansquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik studeer nu talen, wil later misschien bij een exportbedrijf gaan werken.
Welke computertaal zou je aanraden om mee te beginnen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Talenknobbel en programmeren: Grijp je kans
Haha dat zou lachen zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien wel leuk voor in de OP. Een klein php script maken dat hij elke x een andere refferal pakt.
Maakt het dan nog uit of je je munten op coinmarket.io of coinedup hebt staan? Of is de koers bij beide gelijkquote:
Python.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Welke computertaal zou je aanraden om mee te beginnen?
Dan neem je een wallet waar je niet de hele blockchain hoeft te downloadenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik vind dat ik weinig space op mijn laptop SSD over heb.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik vind dat ik weinig space op mijn laptop SSD over heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |