Dat bedoel ik ook met "die paar Chinezen": De grote jongens/dames hebben hun kapitaal allang wat flexibeler verspreid en gooien het op buitenlandse rekeningenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ook niet voor die Chinezen. Stel je voor dat jij Chinees bent en geld genoeg hebt om serieus in het toch wel wat anarchistische BTC te zitten. Dan laat je je toch niet tegenhouden door een overheid die dingetjes gaat verbieden? Zo heel creatief hoef je niet te zijn om lekker door te kunnen traden vanuit China. Je zou je zelfs kunnen voorstellen dat er wat minder vraag naar fiat is, en dat mensen meer in crypto blijven. Dan zou zo een maatregel als die van de Chinezen zelfs als katalysator voor de cryptomarkt kunnen werken.
Ik zit er sterk aan te denken om gewoon alles te verkopen als hij nog tot 21 of zo komt. Krijg steeds minder vertrouwen in de verwachte gouden bergenquote:
Als bladeren in de herfst van de bomen vallen, zien ze er ook even uit als goud, maar snel genoeg rotten ze wegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan te denken om gewoon alles te verkopen als hij nog tot 21 of zo komt. Krijg steeds minder vertrouwen in de verwachte gouden bergen.
Daarom. Kan natuurlijk ook zijn dat een paar mensen bewust die lage sell walls inzetten om met een ander account veel goedkoop op te kopen, straks die walls laten verdwijnen en alles veel duurder verkopen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als bladeren in de herfst van de bomen vallen, zien ze er ook even uit als goud, maar snel genoeg rotten ze weg
Alsof je android wallet app de hele 14GB chain binnen haalt....die werkt ook in de cloud of met een super nodequote:
En straks zijn er te weinig miners om de transacties te verwerken. Ja de blocktijd blijft het zelfde maar die vergeten erupter van je kan echt niet 100.000 transacties per minuut verwerken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blocktime blijft gelijk, pas als er niemand minet wordt het lastig.
Alles kan, mijn glazen bol heb ik ook voor meer verkochtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom. Kan natuurlijk ook zijn dat een paar mensen bewust die lage sell walls inzetten om met een ander account veel goedkoop op te kopen, straks die walls laten verdwijnen en alles veel duurder verkopen...
Ik hoop gewoon op het scenario dat ik beschreef... maar dan mogen ze die wall vandaag of zo wel loslatenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:25 schreef edcetera het volgende:
[..]
Alles kan, mijn glazen bol heb ik ook voor meer verkocht(voor mij was ie waardeloos
)
Transaction fees zijn onvermijdelijk om het netwerk draaiende te houden. Maar nog altijd is het efficienter als bestaande digitale betalingsmethoden. BTC / andere coins worden geintegreerd vervanging door huidige achterhaalde systemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En straks zijn er te weinig miners om de transacties te verwerken. Ja de blocktijd blijft het zelfde maar die vergeten erupter van je kan echt niet 100.000 transacties per minuut verwerken.
Dus netwerk traag...of je mag de servers van CEX ofzo gebruiken tegen 0.09BTC fee.
En dan stijgt de namecoin in prijsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:31 schreef ZetaOS het volgende:
Of 5 jaar loopt het hele internet vast omdat twee mensen een nieuwe laptop hebben gekocht en 150.000.000 bitchslapbytes voor de blockchain moeten downloaden.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Transaction fees zijn onvermijdelijk om het netwerk draaiende te houden. Maar nog altijd is het efficienter als bestaande digitale betalingsmethoden.
Bitcoin is anders ook erg anno 1999 hoor. Blockchain van 14gb groot, langzaam...... voor leken onduidelijk...had ik langzaam al gezegd? zeker bij handelen, even geld naar je trader overmaken of van trader naar wallet naar andere trader. zo twee uur later.quote:BTC / andere coins worden geintegreerd vervanging van huidige achterhaalde systemen.
Je hoeft de blockchain niet te dowlooden heurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog meer Fees!? Fees voor handelen, fees bij overboeken, die bitcoin fees beginnen toch aardig op te lopen.
[..]
Bitcoin is anders ook erg anno 1999 hoor. Blockchain van 14gb groot, langzaam...... voor leken onduidelijk...had ik langzaam al gezegd? zeker bij handelen, even geld naar je trader overmaken of van trader naar wallet naar andere trader. zo twee uur later.
Nee dit systeem moet toch echt anders.
Weetje wat helpt, allemaal elkaars Cryptsy refferal aanmelden, maken we er een "Cryptsy Poins gangbang-event" van.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:39 schreef dimmak het volgende:
Godver wat werkt Cryptsy ook slecht op mijn mobiel.
Klink als centralisatie, het geen hier werd verafschuwd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je hoeft de blockchain niet te dowlooden heur. Stel dat de Appie BTC als betaling accepteert, dan hebben ze een server, die de blockchain heeft (24/7 update) en jij betaald als klant gewoon a-la-minute omdat het systeem weet of je wel of niet genoeg coins in je wallet hebt. Zo werken pintransacties/CCs ook
quote:
Ben jij een kloon van die "Whoot" ofzo, die al jaren BTC liep af te zeikenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weetje wat helpt, allemaal elkaars Cryptsy refferal aanmelden, maken we er een "Cryptsy Poins gangbang-event" van.
Denk dat je Whuzz bedoelt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van die "Whoot" ofzo, die al jaren BTC liep af te zeiken![]()
Met deze reactie val je door de mand
Het systeem en protocol blijft P2P, dat er commerciele diensten rondomheen ontwikkeld worden is logisch en noodzakelijk. Hoe is internet (TCP/email) groot geworden: Juist op deze manier!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klink als centralisatie, het geen hier werd verafschuwd.
Maar inderdaad dat is wel een oplossing. toch nog centralisatie!!
Zou tof zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:29 schreef ZetaOS het volgende:
Over 6 maanden is de Blockchain zo groot dat het p0rn (torrens) verdrukt als grootste verbruiker van data op het internet.
14BG vind je veel of weinig?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:35 schreef ZetaOS het volgende:
Bitcoin is anders ook erg anno 1999 hoor. Blockchain van 14gb groot, langzaam...... voor leken onduidelijk...had ik langzaam al gezegd? zeker bij handelen, even geld naar je trader overmaken of van trader naar wallet naar andere trader. zo twee uur later.Nee dit systeem moet toch echt anders.
Ja, waar is die gast, behalve dat ie geloofde, dat aandelen meer waarde hadden dan BTCquote:
Misschien wel leuk voor in de OP. Een klein php script maken dat hij elke x een andere refferal pakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weetje wat helpt, allemaal elkaars Cryptsy refferal aanmelden, maken we er een "Cryptsy Poins gangbang-event" van.
Slecht planquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien wel leuk voor in de OP. Een klein php script maken dat hij elke x een andere refferal pakt.
Dat ligt eraan wat voor werk je wilt gaan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Loont het om te leren hoe je moet programmeren? Kan het handig zijn voor je cv?
Loont voor jezelf, niet voor CVquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Loont het om te leren hoe je moet programmeren? Kan het handig zijn voor je cv?
En dezequote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor werk je wilt gaan doen natuurlijk.
Ik studeer nu talen, wil later misschien bij een exportbedrijf gaan werken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor werk je wilt gaan doen natuurlijk.
In dat geval:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik studeer nu talen, wil later misschien bij een exportbedrijf gaan werken.
quote:
Talenknobbel en programmeren: Grijp je kansquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik studeer nu talen, wil later misschien bij een exportbedrijf gaan werken.
Welke computertaal zou je aanraden om mee te beginnen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Talenknobbel en programmeren: Grijp je kans
Haha dat zou lachen zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien wel leuk voor in de OP. Een klein php script maken dat hij elke x een andere refferal pakt.
Maakt het dan nog uit of je je munten op coinmarket.io of coinedup hebt staan? Of is de koers bij beide gelijkquote:
Python.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Welke computertaal zou je aanraden om mee te beginnen?
Dan neem je een wallet waar je niet de hele blockchain hoeft te downloadenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik vind dat ik weinig space op mijn laptop SSD over heb.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik vind dat ik weinig space op mijn laptop SSD over heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |