quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Achter slot en grendel hoop ik. Niet chill als je 's nachts een meisje mee neemt naar huis en ze die shit ziet staan
Psst, ik heb een aparte kamer in mn huis, speciaal voor mn gamesquote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het wel cool vindenJe moet als fanatieke gamer ook geen meisje mee naar huis nemen dat niets met gamen heeft
Nou ja ik kijk nu een voetbalprogramma en vanmiddag zat ik nog WoW te spelenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vent kijkt nu ook voetbalWās hij maar wow aan het spelen.
Scary!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik kijk nu een voetbalprogramma en vanmiddag zat ik nog WoW te spelenIk zou zo een vent kunnen zijn.
Er is een verschil tussen een vriendin hebben en een meisje meenemen uit de kroeg. En ik probeer jou helemaal niet te kak te zetten hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]Stel je niet aan.
heb al jaren een vriendin en die is bekend met mn games en toebehoren. Wat is dat voor achterlijke gedachte dat een gozer geen games mag spelen en als hij dit wel doet hij gelijk geen vriendin meer kan regelen.
Alleen al dat jij die associatie legt (al is het puur om mij te 'kak' te zetten hier) zegt eigenlijk al meer over jou mbo-gedachtegang dan over het feit dat gamers geen 'game' hebben
En andersom is zeker helemaal not done. Als je een chick meeneemt die een nerd blijkt te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:27 schreef TwyLight het volgende:
't is gewoon een feit dat als je een random chick meeneemt 's nachts je beter niet als een nerd over kan komen
Want vrouwen hebben daar miraculeus problemen mee als je ze in de kroeg op pikt en 'normaal' overkomtquote:Op maandag 3 februari 2014 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een vriendin hebben en een meisje meenemen uit de kroeg. En ik probeer jou helemaal niet te kak te zetten hoor
't is gewoon een feit dat als je een random chick meeneemt 's nachts je beter niet als een nerd over kan komen
Nee, dan moet je gelijk een bruiloft plannen enzo, gatverdammequote:Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En andersom is zeker helemaal not done. Als je een chick meeneemt die een nerd blijkt te zijn.
Uh bah trouwenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gelijk een bruiloft plannen enzo, gatverdamme
Maaaar als je je orc kon trouwen zou je het doenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh bah trouwendan zit je bij mij ook helemaal verkeerd
Chicks uit de kroeg zijn juist zaadverspilling.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Want vrouwen hebben daar miraculeus problemen mee als je ze in de kroeg op pikt en 'normaal' overkomt
Ik ken geen enkel meisje die zo oppervlakkig is dat ze dit ook maar een probleem zal vinden, en zo wel is ze het zaadverspillen al niet waard
haha dan liever een blood elf.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maaaar als je je orc kon trouwen zou je het doen![]()
quote:
Had ik ook toen ik na anderhalf jaar weer ging spelen. Maar het is eigenlijk juist veel simpeler geworden.quote:
Ja, want mannen met blond haar zijn natuurlijk aantrekkelijk, ik snap hemquote:
Mycom is ie 14.99 gratis verzendenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
MoP kost 20 USD, zal het dan 15 euries zijn?
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, want mannen met blond haar zijn natuurlijk aantrekkelijk, ik snap hem
Vind het verschrikkelijk kut gewordenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik na anderhalf jaar weer ging spelen. Maar het is eigenlijk juist veel simpeler geworden.
Bijna iedereen deed daar ook exact hetzelfde meequote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
Vind het verschrikkelijk kut geworden
Geef mij die talent tree maarbeetje mixen, dikkere dps, dit dat
Die talent tree snapte ik ook nooit ene hout van. Al had ik toen wel een groter verschil tussen PvE en PvP qua build. Nu is het bijna hetzelfde volgens mij.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind het verschrikkelijk kut geworden
Geef mij die talent tree maarbeetje mixen, dikkere dps, dit dat
Was wel wat meer creativiteit.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna iedereen deed daar ook exact hetzelfde mee
Die talent tree was juist handig, gaf meer mogelijkheden.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die talent tree snapte ik ook nooit ene hout van. Al had ik toen wel een groter verschil tussen PvE en PvP qua build. Nu is het bijna hetzelfde volgens mij.
Ik googlede gewoon net zolang totdat ik precies de goede had gevondenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna iedereen deed daar ook exact hetzelfde mee
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik googlede gewoon net zolang totdat ik precies de goede had gevonden
Mja ik heb 3 chars naar max voor de trial gebracht, nu moet ik helaas de addon wel kopen.quote:
Welnee, er waren allemaal standaard keuzes als je de meeste dps wilde doen.quote:
Alleen maar goedquote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, er waren allemaal standaard keuzes als je de meeste dps wilde doen.
Ah ja die macro's had ik ook inderdaad. Heb er nog wel een paar maar alleen hele simpele.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen maar goed
En dan maakte je zn uber macro, en losgaan ermee
Nu moet ik daadwerkelijk knopjes drukken met levelenHet lijkt wel of ik echt moeite moet doen
Ik ben er één van "vroeger was alles beter".quote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, er waren allemaal standaard keuzes als je de meeste dps wilde doen.
ik heb nog een macro nodig die automatisch de target van de tank selecteert. Deze had ik eerst wel maar kan hem nu niet meer vindenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ja die macro's had ik ook inderdaad. Heb er nog wel een paar maar alleen hele simpele.
Oh die had ik ook. Een assist macro is dat dan toch denk ik?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb nog een macro nodig die automatisch de target van de tank selecteert. Deze had ik eerst wel maar kan hem nu niet meer vinden
Och, nostalgie. Ik vind elke expansion zijn charmes hebben. Vroeger was niet beter, vroeger was anders. Oh god knows dat ik niet meer zonder aoe looting kan bijvquote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben er één van "vroeger was alles beter".
Zo mis ik TBC en WotLK tot Ulduar erg
joa dat jaquote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die had ik ook. Een assist macro is dat dan toch denk ik?
Ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Al mn pvp gear van 85 kan ik gw verkopen heh?
Heb je MOP Al ?quote:
Ja. Net maar gekocht. Waarom heeft iemand Scroll of ress gecastquote:Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je MOP Al ?
anders doe ik metj e mee
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Net maar gekocht. Waarom heeft iemand Scroll of ress gecast, meteen begin ik weer
![]()
.
2 jaar niet gespeeld. Maar blijf wel casual, gewoon PVP'er.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]Had ik maar mensen die op mn SOR ingingen
ik kan wel wat extra's gebruiken, of een char die direct high level is
Same here, alleen dan meer PVE.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar niet gespeeld. Maar blijf wel casual, gewoon PVP'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |