Zij zal ongetwijfeld ter sprake komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit het Jennifer topic?
Titel van de vorige aflevering nog wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zij zal ongetwijfeld ter sprake komen
kun jij ook zo'n gifje van jezelf maken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zij zal ongetwijfeld ter sprake komen
Nou kijk dat bedoel ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Titel van de vorige aflevering nog wel.
Wat voor gifje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun jij ook zo'n gifje van jezelf maken?
Ja, die was voor de aflevering van vorige weekquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 23 januari #3
Jennifer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie denk jij dat de mol is?
Eentje waarbij je over de grond kruipt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou kijk dat bedoel ik.
[..]
Wat voor gifje?
Dan blijf ik in deze. Mss moet je die andere dan sluiten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die was voor de aflevering van vorige week.
Nee JW is de mol. Jennifer gaat winnenquote:
Raawrrquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eentje waarbij je over de grond kruipt.
Hier verder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef essnhills het volgende:
Misschien gelijk even duidelijk maken of we nou in dit topic of in die andere verder gaan?
Jij blijft hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet misschien toch naar het andere topic?
Ik zou in deze verder gaan. Die is ook gereekst namelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef essnhills het volgende:
Misschien gelijk even duidelijk maken of we nou in dit topic of in die andere verder gaan?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou in deze verder gaan. Die is ook gereekst namelijk.
Dat krijg je met een IQ van 92quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind het nu al ingewikkeld hier met 2 topics
Jaquote:
Ik zou voor deze kiezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind het nu al ingewikkeld hier met 2 topics
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat krijg je met een IQ van 92
Goede TS ook. Mooie OP gemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit topic is gereekst. Erg goed topic.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zou Kelly zich dan wel niet voelen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beeldig inderdaadquote:
Kan je jezelf nog wel aankleden 's morgens?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik wist dat toen ik de uitslag van de test openbaar maakte, het tegen mij gebruikt zou gaan worden
RIP Beatrixquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
Oh we moeten eerst Beatrix bedanken
Voor de bloemen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
Oh we moeten eerst Beatrix bedanken
Heb ik nooit gekund.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je jezelf nog wel aankleden 's morgens?
Niet WIDM kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben weg hier. Kijk dit programma niet.
Gramulanion
Dat zei de reclamequote:
Fritsgodquote:
Kinderachtig gedrag. Niet te geloven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben weg hier. Kijk dit programma niet.
Gramulanion
Ik weet niet wat je bedoelt. Jammer dat je m'n afscheid zo interpreteert.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag. Niet te geloven.
Al bekomen van de Top 2000 stress?quote:
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten toch niet mee te kijken. Hopelijk zijn jullie bereid mijn afwezigheid te vergeven. Het zit namelijk zo.
Niet alleen heb ik alle voorgaande afleveringen gemist maar ook heb ik morgen vroeg een tentamen dus ietwat extra leren kan geen kwaad.
Nogmaals mijn excuses en hopelijk tot gauw
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten toch niet mee te kijken. Hopelijk zijn jullie bereid mijn afwezigheid te vergeven. Het zit namelijk zo.
Niet alleen heb ik alle voorgaande afleveringen gemist maar ook heb ik morgen vroeg een tentamen dus ietwat extra leren kan geen kwaad.
ok leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja zeg, wat ben je nou voor een stalker? Niet eens mijn favo programma volgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
tl;drquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat je er vertrouwen uit haalt dat ik vandaag een 7 heb gehaaldquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee man, de Filipijnen!quote:
Ja hoor, ben nog druk klussenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al bekomen van de Top 2000 stress?
Hongkongquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat ze blijkbaar China gaan verlaten. Had volgens mij nog veel meer potentie in gezeten qua mogelijkheden van het land en de taal
Oprotten mafketel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Gekke pandabeer ben je ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er vertrouwen uit haalt dat ik vandaag een 7 heb gehaald
Echt?quote:
Hoe staat t met je huisje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja hoor, ben nog druk klussen
Huh?quote:
Haaiquote:
Wij wetenquote:
Ben jij nog bijgekomen van je record en twee weken amper slapen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al bekomen van de Top 2000 stress?
Hoi.quote:
Ja hoor, absoluutquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben jij nog bijgekomen van je record en twee weken amper slapen?
Schieten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opdraachten van vandaag
Leuk, maar niet hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef marcodej het volgende:
Ik zit aan een kapsalon, maar na drie happen zit ik al vol.
je moet ook niet eten en mollen tegelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef marcodej het volgende:
Alleen homo's eten kapsalon zei Gijp. Zoiets.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef marcodej het volgende:
Nee, leg uit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg niet wie ik hoop dat vandaag de Aafvaller wordt!
Snappen jullie 'm
Paar deuren nog een keer in de lak en dan de muren de uiteindelijke kleur geven. Daarna kan de laminaat gelegd worden.. Maar veel schilderwerk aangezien ik alles aanpakquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe staat t met je huisje?
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg niet wie ik hoop dat vandaag de Aafvaller wordt!
Snappen jullie 'm
Een heilige aanwijzingquote:
Hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paar deuren nog een keer in de lak en dan de muren de uiteindelijke kleur geven. Daarna kan de laminaat gelegd worden.. Maar veel schilderwerk aangezien ik alles aanpak
Het is in ieder geval weer duidelijkquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik heb de uitleg van de opdracht weer eens gemist!
Dit jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoezo let ik nooit op tijdens de uitleg van de opdracht
quote:
Dat is haar OH-face.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jennifer wordt niet knapper als ze de xD face doet.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef Rockiejj het volgende:
1) 410 treden
2) 10000 buddha's
3) 10 foto's
4) succes.
Dat maakt meestal niets uit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schilderwerk van de deuren en kozijnen hoop ik morgen af te ronden. Van het weekend de muren, denk begin volgende week ook aangezien ik ook veel muren hebquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat nog duren?
Ah.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef Rockiejj het volgende:
1) 410 treden
2) 10000 buddha's
3) 10 foto's
4) succes.
Ze falen meestal toch wel inderdaadquote:
Weet je wel hoe een mobiel werkt xDquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
Me moeder heeft de laptop gekaapt.Nu zit ik op mobiel.
Dit klinkt trouwens alsof ik 16 ben
Mansjester is de Kelly van FOK! Haha.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wel hoe een mobiel werkt xD
Je bent 16?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
Me moeder heeft de laptop gekaapt.Nu zit ik op mobiel.
Dit klinkt trouwens alsof ik 16 ben
Mooi hoor, niets mis mee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schilderwerk van de deuren en kozijnen hoop ik morgen af te ronden. Van het weekend de muren, denk begin volgende week ook aangezien ik ook veel muren hebDoel is met mijn verjaardag halverwege februari erin te zitten
quote:
En de opdrachten zijn of wel te begrijpen uit wat ze aan het doen zijn, of ze zijn überhaupt onbegrijpbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze falen meestal toch wel inderdaad
500 euro in aaf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wordt weer 500 euro in de pot.
Verborgen hint!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Rockiejj het volgende:
"Ze had net zo goed Sugar Lee Hooper kunnen zeggen.."
Hij is goud en heeft een kaal hoofdquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Rockiejj het volgende:
"Ze had net zo goed Sugar Lee Hooper kunnen zeggen.."
Dat is idd verschrikkelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef FritsFlits het volgende:
Foto's maken met een tablet en dan ook met beschermflapword je knetter van
Heilige aanwijzing?quote:
Nee, dood.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heilige aanwijzing?Sugar Lee Hooper is de mol?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi hoor, niets mis mee.
Je hebt het flink vertraagd tijdens de top allemaal namelijk
Ligt ze wel onder de grondquote:
Ze bevindt zich wel onder de grond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heilige aanwijzing?Sugar Lee Hooper is de mol?
Kelly zit niet op de universiteit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mansjester is de Kelly van FOK! Haha.
Draaien ze daar alle nummers in de top 2000 in willekeurige volgorde?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]haha ja. Heb nu het Top2000 kanaal op staan als ik klus
Jij snapt hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze bevindt zich wel onder de grond.
Je werkt vast heel hardquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kelly zit niet op de universiteit.
Ik probeer nu mijn imago te herstellen, dat merk je wel
Jij werkt in de schoonmaakploeg?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuke grap van je Johannesquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij werkt in de schoonmaakploeg?
hahaha
Jennifer is de mol.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
Huh Jennifers beeld was daar toch, met die drie sluitingen? Waarom geen foto?
Volgens mij wel, maar ze liggen niet veel uit elkaar heb ik het idee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaien ze daar alle nummers in de top 2000 in willekeurige volgorde?
Hahahaha.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij werkt in de schoonmaakploeg?
hahaha
Dat is een heilige aanwijzing.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
Jennifer is de Mol. Of Tygo, want die had de Ipad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Dus Jennifer maakt er geen foto van?
Niet veel uit elkaar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ze liggen niet veel uit elkaar heb ik het idee.
WIDM zit in zijn boeddhistische fase.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
Als ik het goed begrijp hebben ze dus foto's van een stuk of 10 boeddha's tussen de 10.000 beelden en die moesten ze beschrijven en de andere kandidaten moeten de beschreven beelden zoeken en fotograferen?
Ik dacht al, het is te makkelijk om alleen maar de beelden op te zoeken.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef Yaku het volgende:
Ze moeten echt opschieten. Het is nogal een f*cking eind lopen.
Bijvoorbeeld willekeurig nummers 500-250 zeg maarquote:
Tygo liep achteraan met de eipet. Jennifer had hem moeten aantikken en zeggen dat hij een foto moest maken. Dat deed ze niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jennifer is de Mol. Of Tygo, want die had de Ipad.
Ik vermoed dat dit over de IQ-test gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah, dat is wel leuk om eens een urtje op te zetten. Zolang zeJan Smit maar niet draaien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld willekeurig nummers 500-250 zeg maar
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
Ik denk niet dat de mol Aaf of Sophie is
Sterkte dan.. Ik heb ook Blof gehoordquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dat is wel leuk om eens een urtje op te zetten. Zolang zeJan Smit maar niet draaien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sterkte dan.. Ik heb ook Blof gehoord
Morgen gaan ze met de vuist in mijn koker.quote:
Dit is leuke info voor de molquote:
De mol weet misschien dat er foute foto's gemaakt zijn?quote:
Ontopic graagquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit over de IQ-test gaat.
Wat was je score?
Op een Windows tabletquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is leuke info voor de molGewoon eentje 'per ongeluk' verwisselen
Nee want dan hebben ze zeker 0.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef alors het volgende:
Je moet toch juist beginnen met de foto die je niet zeker weet?
Nee, dan heb je zeker 0 euro.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef alors het volgende:
Volgens mij is het meteen schluss danquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef alors het volgende:
Maakt als ze ook de twijfel foto's laten zien dan maak het niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef alors het volgende:
Nee met diebeelden aanwijzen..quote:
Oh ik dacht dat hij op nul ging bij een foute foto. Wat een gare opdracht zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee want dan hebben ze zeker 0.
Geen idee hoe dat werkt mobielquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Overigens moet iemand met een IQ van 92 wel beter kunnen spoileren.
Ohhhhquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee met diebeelden aanwijzen..
[spoiler.][/spoiler]quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt mobielKen die code niet precies
quote:
Doet hij steeds.quote:
Spoiler is leeg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[spoiler.][/spoiler]
Zonder punt uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |