Mooi hoor, niets mis mee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schilderwerk van de deuren en kozijnen hoop ik morgen af te ronden. Van het weekend de muren, denk begin volgende week ook aangezien ik ook veel muren hebDoel is met mijn verjaardag halverwege februari erin te zitten
quote:
En de opdrachten zijn of wel te begrijpen uit wat ze aan het doen zijn, of ze zijn überhaupt onbegrijpbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze falen meestal toch wel inderdaad
500 euro in aaf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wordt weer 500 euro in de pot.
Verborgen hint!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Rockiejj het volgende:
"Ze had net zo goed Sugar Lee Hooper kunnen zeggen.."
Hij is goud en heeft een kaal hoofdquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Rockiejj het volgende:
"Ze had net zo goed Sugar Lee Hooper kunnen zeggen.."
Dat is idd verschrikkelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef FritsFlits het volgende:
Foto's maken met een tablet en dan ook met beschermflapword je knetter van
Heilige aanwijzing?quote:
Nee, dood.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heilige aanwijzing?Sugar Lee Hooper is de mol?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi hoor, niets mis mee.
Je hebt het flink vertraagd tijdens de top allemaal namelijk
Ligt ze wel onder de grondquote:
Ze bevindt zich wel onder de grond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heilige aanwijzing?Sugar Lee Hooper is de mol?
Kelly zit niet op de universiteit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mansjester is de Kelly van FOK! Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |