Hongkongquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat ze blijkbaar China gaan verlaten. Had volgens mij nog veel meer potentie in gezeten qua mogelijkheden van het land en de taal
Oprotten mafketel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten toch niet mee te kijken. Hopelijk zijn jullie bereid mijn afwezigheid te vergeven. Het zit namelijk zo.
Niet alleen heb ik alle voorgaande afleveringen gemist maar ook heb ik morgen vroeg een tentamen dus ietwat extra leren kan geen kwaad.
Nogmaals mijn excuses en hopelijk tot gauw
Gekke pandabeer ben je ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er vertrouwen uit haalt dat ik vandaag een 7 heb gehaald
Echt?quote:
Hoe staat t met je huisje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja hoor, ben nog druk klussen
Huh?quote:
Haaiquote:
Wij wetenquote:
Ben jij nog bijgekomen van je record en twee weken amper slapen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al bekomen van de Top 2000 stress?
Hoi.quote:
Ja hoor, absoluutquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben jij nog bijgekomen van je record en twee weken amper slapen?
Schieten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opdraachten van vandaag
Leuk, maar niet hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef marcodej het volgende:
Ik zit aan een kapsalon, maar na drie happen zit ik al vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |