Kan je jezelf nog wel aankleden 's morgens?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik wist dat toen ik de uitslag van de test openbaar maakte, het tegen mij gebruikt zou gaan worden
RIP Beatrixquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
Oh we moeten eerst Beatrix bedanken
Voor de bloemen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
Oh we moeten eerst Beatrix bedanken
Heb ik nooit gekund.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je jezelf nog wel aankleden 's morgens?
Niet WIDM kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben weg hier. Kijk dit programma niet.
Gramulanion
Dat zei de reclamequote:
Fritsgodquote:
Kinderachtig gedrag. Niet te geloven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben weg hier. Kijk dit programma niet.
Gramulanion
Ik weet niet wat je bedoelt. Jammer dat je m'n afscheid zo interpreteert.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag. Niet te geloven.
Al bekomen van de Top 2000 stress?quote:
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten toch niet mee te kijken. Hopelijk zijn jullie bereid mijn afwezigheid te vergeven. Het zit namelijk zo.
Niet alleen heb ik alle voorgaande afleveringen gemist maar ook heb ik morgen vroeg een tentamen dus ietwat extra leren kan geen kwaad.
Nogmaals mijn excuses en hopelijk tot gauw
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten toch niet mee te kijken. Hopelijk zijn jullie bereid mijn afwezigheid te vergeven. Het zit namelijk zo.
Niet alleen heb ik alle voorgaande afleveringen gemist maar ook heb ik morgen vroeg een tentamen dus ietwat extra leren kan geen kwaad.
ok leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja zeg, wat ben je nou voor een stalker? Niet eens mijn favo programma volgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
tl;drquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat je er vertrouwen uit haalt dat ik vandaag een 7 heb gehaaldquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee man, de Filipijnen!quote:
Ja hoor, ben nog druk klussenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al bekomen van de Top 2000 stress?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |