SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik ben allang blij dat Bojan niet in de TT staat
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja, want niveautje JL.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben allang blij dat Bojan niet in de TT staatAFCA
Topklassequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of Moisander nog weggaat. In principe kan Denswil zijn positie gewoon overnemen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel fan van Moisander en Denswil vind ik nog niet goed genoeg om die plek over te nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben benieuwd of Moisander nog weggaat. In principe kan Denswil zijn positie gewoon overnemen.![]()
Moisander kan geweldige passes gevenen is sowieso goed bezig
Nee die graag nog even in Amsterdam"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Sinds Veltman in de basis staat, voetbalt Moisander een stuk beter mee. Iets minder pussy doen en gewoon blijven of verkopen voor 100 miljoen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Goed dat Hoesen weg is voor dat half jaar. Had hier toch niets te zoeken voor dat half jaar. Met Bojan, De Jong en Siggy heb je zat opties.![]()
Dat is zo. De kans dat Bojan nog een seizoen gehuurd wordt acht ik niet zo groot, dus Hoesen krijgt zijn tijd nog wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef CaasS het volgende:
Goed dat Hoesen weg is voor dat half jaar. Had hier toch niets te zoeken voor dat half jaar. Met Bojan, De Jong en Siggy heb je zat opties.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Nikolai Laursen(zit bij Soren Lerby) waar Ajax interesse in heeft kan zondag als 15 jarige debuteren voor Brondby.![]()
Tegen AZ wel in Ajax shirt en met sjaal komen hequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
SiggyWat een werk verzet die man in een wedstrijd. Jammer dat hij niet kan voetballen
AFCA
Ik moet wel. Die Den Haag tatoeages verbergen zichzelf niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tegen AZ wel in Ajax shirt en met sjaal komen he![]()
Godverdekanjer.twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 30-01-2014 om 21:35:21Update Hoesen: PAOK en #Ajax hebben uiteindelijk toch optie tot koop in de zomer afgesproken. Net bevestigd door zaakwaarnemer Ploegsma reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Godverdekanjer.twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 30-01-2014 om 21:35:21Update Hoesen: PAOK en #Ajax hebben uiteindelijk toch optie tot koop in de zomer afgesproken. Net bevestigd door zaakwaarnemer Ploegsma reageer retweet
![]()
![]()
Leuk voor Hoesenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Is Enoh uiteindelijk uitgeleend in plaats van verkocht?![]()
![]()
Zoiets. Zal wel een truuk zijn om de transfer in het volgende boekjaar te krijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk voor Hoesen![]()
Is Enoh uiteindelijk uitgeleend in plaats van verkocht?![]()
Jammer inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik zal echt nooit kunnen bevatten waar Hoesen zijn krediet bij de achterban vandaan komt. Ook Sigthorsson stelt teleur, maar Hoesen? Kom op zeg
En Sigthorsson gaat er heus wel uit zodra De Jong weer fit is/Bojan zich in die rol blijft ontwikkelen![]()
Hoesen heeft ook geen goede aannames, iets waar siggy op wordt afgerekend, maar bij hoesen kijken ze de andere kant op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal echt nooit kunnen bevatten waar Hoesen zijn krediet bij de achterban vandaan komt. Ook Sigthorsson stelt teleur, maar Hoesen? Kom op zeg
En Sigthorsson gaat er heus wel uit zodra De Jong weer fit is/Bojan zich in die rol blijft ontwikkelenAFCA
Punt is alleen dat De Jong altijd zal spelen. Óf hij staat in de spits en staat dus Bojan in de weg, die vanaf rechts mag kutten en Schöne dus op de bank zit, of vanaf links en dan zit Fischer op de bank, of Klaassen/Serero moet opgeofferd worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
En Sigthorsson gaat er heus wel uit zodra De Jong weer fit is/Bojan zich in die rol blijft ontwikkelen![]()
Hoesen staat overal behalve in de spits en is te traag om vervolgens nog bij te sluiten. Dat werkt prima als hij nog fit is en de verdediger van een Den Haag uitgeput is, maar als basis gewoon precies niks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoesen heeft ook geen goede aannames, iets waar siggy op wordt afgerekend, maar bij hoesen kijken ze de andere kant op.![]()
En waar zie jij Hoesen precies in dit plaatje, of ben jij de eerste Jong Ajax hooligan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Punt is alleen dat De Jong altijd zal spelen. Óf hij staat in de spits en staat dus Bojan in de weg, die vanaf rechts mag kutten en Schöne dus op de bank zit, of vanaf links en dan zit Fischer op de bank, of Klaassen/Serero moet opgeofferd worden.![]()
Kapot gemaakt door die nietsnut van een Sigthorsson en het eindeloze krediet dat die nietsnut gegund wordt![]()
![]()
![]()
Zie jij al voor je hoe Siggi die bal tegen Barca erin had getrapt nadat hij er voor had gevochten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
En Sigthorsson gaat er heus wel uit zodra De Jong weer fit is/Bojan zich in die rol blijft ontwikkelen
Nee? Ik ook niet.
Hoesen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapot gemaakt door die nietsnut van een Sigthorsson en het eindeloze krediet dat die nietsnut gegund wordt
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Of het eindeloze krediet dat de Boer hem geeft![]()
![]()
Wat onderbouw jij je posts toch weer geweldigquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal de schuld van Sigthorsson![]()
![]()
Roep je alweer bijna om het ontslag van De Boer, of?![]()
Het mag duidelijk zijn dat Sigi gewoon nog minuten gaat blijven maken deze tweede seizoenshelft. Ik heb alleen liever dat Hoesen die minuten gegund wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waar zie jij Hoesen precies in dit plaatje, of ben jij de eerste Jong Ajax hooligan?.
![]()
Denk je soms dat die IJslander vrijwillig gaat oprotten ?:') Er is er maar 1 die hem opstelt hequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapot gemaakt door die nietsnut van een Sigthorsson en het eindeloze krediet dat die nietsnut gegund wordt![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk je soms dat die IJslander vrijwillig gaat oprotten ?:') Er is er maar 1 die hem opstelt hequote:en het eindeloze krediet dat die nietsnut gegund wordt![]()
![]()
Uh, nee? Alleen blijft het onbegrijpelijk dat een technisch & mentaal veel betere speler geen minuten worden gegund ten koste van een houthakker waarvan de voetbalkwaliteiten nog slechter zijn dan Jhon van Beukering. Te triest gewoon, de wedstrijden die Siggy heeft gespeeld waren pure armoede. De halven speelden dan veel slechter dan met een voetballende spits. Als Hoesen in de spits stond, verliep dat veel beter. Het hele team speelt gewoon klote als die houthakker speelt, met Hoesen gaat het gewoon formidabelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat onderbouw jij je posts toch weer geweldig
Roep je alweer bijna om het ontslag van De Boer, of?
Sigthorsson![]()
![]()
![]()
![]()
Als Hoesen significant beter was dan Sigthorsson waren die minuten hem ook gegund hoor. Maar Hoesen heeft ook niet echt een hele goede indruk gemaakt op Frank de Boer, wat ik niet onbegrijpelijk vind. Het is nou ook niet zo dat Hoesen speelt zoals Kluivert in zijn beste jaren, hij heeft ook veel matige wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Sigi gewoon nog minuten gaat blijven maken deze tweede seizoenshelft. Ik heb alleen liever dat Hoesen die minuten gegund worden.
Daarom is het onbegrijpelijk dat zo'n onbenul wel het krediet krijgt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Tyron het volgende:
Al is Hoesen > Siggy natuurlijk wel waar, tenminste met het voetbal dat wij spelen.![]()
Aha, los van mijn eerder gegeven mening over Hoesen. Daarom ziet De Boer het niet in hem zitten en heeft enkel Paok interesse in hemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee? Alleen blijft het onbegrijpelijk dat een technisch & mentaal veel betere speler geen minuten worden gegund ten koste van een houthakker waarvan de voetbalkwaliteiten nog slechter zijn dan Jhon van Beukering. Te triest gewoon, de wedstrijden die Siggy heeft gespeeld waren pure armoede. De halven speelden dan veel slechter dan met een voetballende spits. Als Hoesen in de spits stond, verliep dat veel beter. Het hele team speelt gewoon klote als die houthakker speelt, met Hoesen gaat het gewoon formidabel
Sigthorsson![]()
![]()
![]()
Wat een onzinredenatie. Hoesen heeft bijtijds speeltijd gehad en in die speeltijd werden er wel uitstekende resultaten afgeleverd. Er werd in die wedstrijden wel meer gescoord dan met Siggy in de spits (muv GAE 6-0).quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, los van mijn eerder gegeven mening over Hoesen. Daarom ziet De Boer het niet in hem zitten en heeft enkel Paok interesse in hem![]()
Frank maakt nooit fouten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, los van mijn eerder gegeven mening over Hoesen. Daarom ziet De Boer het niet in hem zitten en heeft enkel Paok interesse in hem![]()
Dit is geen fout. Dit is zijn visie. Een speler maanden negeren is geen fout maar een afweging.quote:![]()
"e:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal de schuld van Sigthorsson![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
het eindeloze krediet dat de Boer hem geeft![]()
![]()
![]()
![]()
een verkeerde afweging = een foutquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is geen fout. Dit is zijn visie. Een speler maanden negeren is geen fout maar een afweging.![]()
Dan is het toch maar tijd voor de witte zakdoekjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
een verkeerde afweging = een fout![]()
Het is niet de schuld van Sigthorsson, wat kan hij er aan doen dat hij opgesteld wordt?quote:
Frank de Boer zegt: Kolbein, morgen sta je spits.
Sigthorsson: Nee, liever niet, laat Danny maar spelen.
Ik geloof niet dat zo een antwoord wenselijk zou zijn.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het toch maar tijd voor de witte zakdoekjes.![]()
![]()
Dit is de zoveelste verkeerde afweging..
Cillessen v Vermeer
Blind v Poulsen (op CVM)
Anita v Janssen
Je zou denken dat hij niet tegen zijn ongelijk kan..![]()
Ik geloof niet dat we GODVERDOMME FRANK moeten schreeuwen als Sigi een kans mist. Of GODVERDOMME VAN GAAL als Van Persie een kans mist op het WK.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Sigthorsson, wat kan hij er aan doen dat hij opgesteld wordt?
Frank de Boer zegt: Kolbein, morgen sta je spits.
Sigthorsson: Nee, liever niet, laat Danny maar spelen.
Ik geloof niet dat zo een antwoord wenselijk zou zijn.![]()
En volgend seizoen??
Krkic: wordt die nog een seizoen gehuurd?
De Jong: zal wel weggaan
Hoesen: hebben ze dus geen vertrouwen in
Sightorsson: zal wel een contractverlenging krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen v Vermeer
Blind v Poulsen (op CVM)
Anita v Janssen
Je zou denken dat hij niet tegen zijn ongelijk kan..We zijn er bijnaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roep je alweer bijna om het ontslag van De Boer, of?![]()
![]()
HAHAHAH
Supertalent gaat naar Griekenland
Sorry ik troll niet graag maar dit mag wel na al het geschreeuw van jullie Ajacieden over jullie supertalent
PAOK![]()
![]()
Jij probeert me dat aan te praten, ja..quote:![]()
Lees maar wat je wil lezen. Dit is gewoon zijn grootste kwaal in zijn verder smetteloze trainersfiche. De eigenwijsheid/koppigheid/hoe u het wilt noemen.![]()
Gewoon een talentje, zoals Ajax er velen van heeft. Niet veel meer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAH
Sorry ik troll niet graag maar dit mag wel na al het geschreeuw van jullie Ajacieden over jullie supertalent
PAOK
Waarom heeft iedereen zo'n mooie UI?★★★![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAH
PAOK![]()
![]()
Glittertjes zijn in, voor meer info DM LR of Johannes..quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon een talentje, zoals Ajax er velen van heeft. Niet veel meer.
Waarom heeft iedereen zo'n mooie UI?
Verder is dit sneu nieuws voor GGMM en Jordiii, die zijn ajax fan af denk ik nu.![]()
GeDM'd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Glittertjes zijn in, voor meer info DM LR of Johannes..
Verder is dit sneu nieuws voor GGMM en Jordiii, die zijn ajax fan af denk ik nu.
Ik vind het ook jammer, maar geen ramp.
Alle vertrouwen in Frank.
★★★![]()
Goede troll, dat kan ik niet ontkennenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAH
PAOK
Dat doen we ook niet, maar Ajax moet op den duur wel vooruit qua voetbal zoals Ajaxvoetbal gespeeld moet worden..quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef Tyron het volgende:
Mensen die hier doen alsof we zonder Hoesen niet kampioen worden
Je overdrijft het enorm.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen v Vermeer
Blind v Poulsen (op CVM)
Anita v Janssen
Je zou denken dat hij niet tegen zijn ongelijk kan... Destijds hadden we geen LB, wat een bullshit is dit. En toen ik zei blind op CVM, voor mijn maduro praatje, lachtte mensen me uit
!!!!!!!!!!!!!
AFCA
Dit is natuurlijk enkel als je puur kijkt naar het poppetje op de juiste positie. Cillessen was natuurlijk altijd al de beoogde opvolger van Vermeer. Alleen ging Vermeer niet weg. Een club als Ajax heeft ook financiële belangen en Vermeer op de bank zetten is niet goed voor zijn marktwaarde.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen v Vermeer
Blind v Poulsen (op CVM)
Anita v Janssen
Je zou denken dat hij niet tegen zijn ongelijk kan..
Blind speelde voornamelijk op linksback omdat daar niet echt alternatieven waren en daarom dus niet als CVM.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is spier, je kan veel over Kolbein zeggen maar hij is goed afgetraind.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen kan hij die kracht totaal niet gebruiken in zijn voordeel..quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is spier, je kan veel over Kolbein zeggen maar hij is goed afgetraind.![]()
Ik zie het probleem met optie tot koop niet echt. Wanneer Hoesen het goed gaat doen, komt Ajax echt wel terug. Met garanties op speeltijd en evt een contractverlenging met meer salaris dan hapt hij wel toe. Liever Ajax dan PAOK, maar dat lijkt me duidelijk.
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Frankie het wel ziet zitten in Bojan, die zal dan wel nog een seizoen gehuurd worden of zelfs gekocht. Miljoentje of 5 schat ik, een struikelblok zou zijn salaris kunnen zijn. Hij verdient naar verluidt bij Barca 3 miljoen per jaar.![]()
Na de verhuurperiode is hij transfervrij toch?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Bojan? Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Na de verhuurperiode is hij transfervrij toch?![]()
Nou, nog beter. Gratis binnenhalenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Na de verhuurperiode is hij transfervrij toch?
Edit: Bronnen op internet zeggen dat Bojan een contract heeft tot zomer 2015. Gelimiteerde afkoopsom 100 miljoen![]()
Ja maar Ajax heeft een optie voor volgend seizoen. Daarna dus transfervrij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, nog beter. Gratis binnenhalen
Edit: Bronnen op internet zeggen dat Bojan een contract heeft tot zomer 2015. Gelimiteerde afkoopsom 100 miljoen![]()
Zelfmoord voor Hoesen zn carriere die optie tot koop"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Hoezo? Bij Ajax wel denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Stiggie het volgende:
Zelfmoord voor Hoesen zn carriere die optie tot koop![]()
Bij PAOK ga je niet meer waard worden los van dat het voetbal daar ook niet van hoog niveau is"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Met alle respect er wordt hier gedaan alsof de topscorer allertijden weg gaat, zo goed is hij toch echt niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Stiggie het volgende:
Bij PAOK ga je niet meer waard worden los van dat het voetbal daar ook niet van hoog niveau is![]()
het is eerder de gedachte dat Sigthorsson er nog wedstrijden in Ajax 1 bij gaat krijgen. Ik denk dat iedereen het er over eens is dat Bojan en Siem beter zijn in de spitsquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met alle respect er wordt hier gedaan alsof de topscorer allertijden weg gaat, zo goed is hij toch echt niet.![]()
En het allemaal benauwde 2-1 zeges wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het is eerder de gedachte dat Sigthorsson er nog wedstrijden in Ajax 1 bij gaat krijgen![]()
![]()
echt hequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met alle respect er wordt hier gedaan alsof de topscorer allertijden weg gaat, zo goed is hij toch echt niet.![]()
Hopelijk zondag Bojan al...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
zodra de jong helemaal fit is speelt die voor siggy![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan, Hoesen of Siggy het is allemaal matig
Bojan creëert in de spits, beweegt veel, voetballend 10^6 beter dan Sigthorsson die inspiratieloos over het veld sjokt.
![]()
Ik snap best dat Hoesen niet zo goed is als mensen beweren, maar het gaat vooral om het feit dat die kneus Sigthorsson zoveel krediet krijgt en Hoesen niet![]()
Bojan & Siem zijn gewoon de beste opties voor de spits"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Poe poe wat hebben we tot nu toe genoten van de vele fantastische acties van Bojanquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bojan creëert in de spits, beweegt veel, voetballend 10^6 beter dan Sigthorsson die inspiratieloos over het veld sjokt.
Het maakt vrij weinig uit wie daar staat ze zijn toch niet goed genoeg uiteindelijk.![]()
Jouw redenaties zijn op basis van zijn prestaties op de flanken. Dan moest hij met Sigthorsson samenspelen en die kan al helemaal niet aanspeelbaar zijn en goed combineren. Je zag tegen Feyenoord dat het al 10x beter ging.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poe poe wat hebben we tot nu toe genoten van de vele fantastische acties van Bojan
Het maakt vrij weinig uit wie daar staat ze zijn toch niet goed genoeg uiteindelijk.
Al zal jij dat vast niet toe willen geven.![]()
Zoveel kans heeft Bojan ook weer niet gehad in de spits.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poe poe wat hebben we tot nu toe genoten van de vele fantastische acties van Bojan
Het maakt vrij weinig uit wie daar staat ze zijn toch niet goed genoeg uiteindelijk.
Siggy deed het aanvankelijk prima bij Ajax. Sinds zijn blessure lijkt de scherpte echter weg. Zo'n kans als afgelopen zondag in het begin moet er gewoon in.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het maakt mij vrij weinig uit wie er in de spits staat ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten maar ze zijn uiteindelijk allemaal niet goed genoeg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw redenaties zijn op basis van zijn prestaties op de flanken. Dan moest hij met Sigthorsson samenspelen en die kan al helemaal niet aanspeelbaar zijn en goed combineren. Je zag tegen Feyenoord dat het al 10x beter ging.
Al zal jij dat vast niet toe willen geven.![]()
die kans tegen GAE welquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Dat doelpunt van Siggy tegen PSV had Hoesen niet gemaakt![]()
De Jong is goed genoeg voor de spits.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het maakt mij vrij weinig uit wie er in de spits staat ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten maar ze zijn uiteindelijk allemaal niet goed genoeg.![]()
De vloek van Kluivertquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het maakt mij vrij weinig uit wie er in de spits staat ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten maar ze zijn uiteindelijk allemaal niet goed genoeg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die moet dan ook gewoon altijd spelen mits fitquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong is goed genoeg voor de spits.![]()
Beetje simpel om de, voor jou pijnlijke, waarheid zo te ontlopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het maakt mij vrij weinig uit wie er in de spits staat ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten maar ze zijn uiteindelijk allemaal niet goed genoeg.![]()
Hij werd wel in zijn gezicht geschopt dat scheelt ook wel ietsquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou je wel zeggen maar zo trefzeker was hij ook niet![]()
Dat wel maar niet met zijn mee voetballende kwaliteitenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben na Kluivert nog wel goede spitsen gehad![]()
De pijnlijke waarheid is dat ze er allemaal vrij weinig van kunnen. Van mij mag Bojan best spelen tot De Jong fit is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje simpel om de, voor jou pijnlijke, waarheid zo te ontlopen![]()
Zekerquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Smoofie het volgende:
Arveladze. Vond dat altijd wel een mooie speler.
![]()
Dat was echt een baas jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Smoofie het volgende:
Arveladze. Vond dat altijd wel een mooie speler.
Arveladze, Mido, Zlaten , Huntelaar en Suarez . Niet uit de eigen jeugdquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben na Kluivert nog wel goede spitsen gehadRED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer dat ze Derk weg hebben gedaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De pijnlijke waarheid is dat ze er allemaal vrij weinig van kunnen. Van mij mag Bojan best spelen tot De Jong fit is.★★★![]()
Je overdrijft het gewoon hoe slecht hij is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De pijnlijke waarheid is dat ze er allemaal vrij weinig van kunnen. Van mij mag Bojan best spelen tot De Jong fit is.![]()
En dit is dus een moderatorquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer dat ze Derk weg hebben gedaan.![]()
![]()
![]()
Pantelic niet te vergeten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arveladze, Mido, Zlaten , Huntelaar en Suarez . Niet uit de eigen jeugd★★★![]()
dat heb jij goed gezien!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit is dus een moderator![]()
![]()
![]()
Boerrigter - Sigthorsson - Ebecilioquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer dat ze Derk weg hebben gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit is dus een moderator![]()
Ik meen het.
Geweldige speler.★★★![]()
We hebben de laatste jaren gezien hoe goed hij is inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overdrijft het gewoon hoe slecht hij is.![]()
Wat boeit ons die malloot van een Peter R. de Vries?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef stoeltafel het volgende:
Wie o wie
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed![]()
Boerrigter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef stoeltafel het volgende:
Wie o wie
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed![]()
Ook geen wonderboy hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zou Ajax even helemaal veranderen![]()
Ik denk serieus dat Ajax met Pantelic nog beter zal draaien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zou Ajax even helemaal veranderen
Nu niet meer trouwens.★★★![]()
In combinatie met Klaassen was het goud geweestquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Ajax met Pantelic nog beter zal draaien.
Nu niet meer trouwens.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoesen ook, zijn hattrick was met Hoesen voor hem.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In combinatie met Klaassen was het goud geweest![]()
Tja en nu mag Hoesen opboksen tegen clublegende Salpingidisquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoesen ook, zijn hattrick was met Hoesen voor hem.RED ONS HENNIEGOD![]()
![]()
![]()
![]()
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Omdat Danny al onderweg was naar Griekenlandquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom Daley en Jens
Waarom...![]()
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Danny had Jens simpel geklaardquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat Danny al onderweg was naar GriekenlandRED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer, die optie tot koop, maar goed dat hij structureel minuten gaat maken. Al kan die optie nog prima zijn, optie gewoon hoog stellen (15m+)Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Dat wordt van tevoren bepaaldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Al kan die optie nog prima zijn, optie gewoon hoog stellen (15m+)![]()
Klopt, maar de hoogte word nergens benoemd, dus kan best zijn dat deze hoog ligt.quote:Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Wel waar, 2,5 miljoen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Klopt, maar de hoogte word nergens benoemd![]()
Echt? Link?quote:Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
quote:http://www.telegraaf.nl/t(...)lfeest_vieren__.htmlquote:Hoesen wil titelfeest vieren
Van onze Telesportredactie
"Mijn doel is nog steeds om bij Ajax te slagen", zegt Danny Hoesen, die de rest van het seizoen door de Amsterdammers aan PAOK Saloniki wordt verhuurd. "Na de zomer kan mijn toekomst er heel anders uitzien."
"Siem de Jong heeft aangegeven dat hij wil vertrekken en Bojan Krkic wordt maar tot het einde van het seizoen gehuurd", weet Hoesen. "Als ik dan zorg dat ik in de tussentijd veel speelminuten in de benen heb en mijn doelpuntjes meepik, kom ik toch anders binnen.”
Tenzij de Grieken de optie lichten. Van die 2,5 miljoen euro voor Ajax gaat in dat geval dertig procent (750 duizend euro) naar Fulham, dat dit doorverkooppercentage bedong.
Als de Amsterdammers voor de vierde keer op rij kampioen worden, voelt dat volgens de Limburger ook als zijn titel. "Dan hoop ik dat ik het feestje mag meevieren, want ik heb toch veertien wedstrijden gespeeld.”![]()
Verschillende berichten, ene keer wel, andere keer geen optie tot koop
Ik hoop het niet want als de Jong dan ook weggaat heb je alleen Sigthorsson en Bojan![]()
Hmm, veelste weinig. Heeft ie uiteindelijk meer gekost dan hij op kan leveren...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Geen idee wat hij gekost heeftquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, veelste weinig. Heeft ie uiteindelijk meer gekost dan hij op kan leveren...![]()
Blijft toch een beetje vreemd, in principe zou Paok de optie moeten willen lichten anders betekent het dat hij ook daar niet echt voldeed, dan kan alleen hij zeggen dat hij liever bij Ajax wil blijven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)lfeest_vieren__.html![]()
Bojan is na dit seizoen ook weer weg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Verschillende berichten, ene keer wel, andere keer geen optie tot koop
Ik hoop het niet want als de Jong dan ook weggaat heb je alleen Sigthorsson en Bojan![]()
Ik vind het ook gewoon oprecht jammer, die jongen deed altijd zijn best, speelde vaak redelijk tot goed, was 10 keer balvaster dan stuntelaar Siggy en maakte toch ook zijn goals.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch een beetje vreemd, in principe zou Paok de optie moeten willen lichten anders betekent het dat hij ook daar niet echt voldeed, dan kan alleen hij zeggen dat hij liever bij Ajax wil blijven.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kan Ajax die optie niet eenzijdig lichten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bojan is na dit seizoen ook weer weg.![]()
Waarom zouden ze dat doen, is hij beter dan Hoesen dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan Ajax die optie niet eenzijdig lichten?
Ik heb er echt nog niets van gezien, voor zijn laatste blessure leek hij een beetje een opleving te hebben maar ik vind het nu echt niets bijzonders. Geen drama, maar ook weer niet iemand die je niet kan missen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ze hebben een optie voor nog een jaar ja, maar dan moet ajax dat wel willen. hij is toch nogal duurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan Ajax die optie niet eenzijdig lichten?![]()
Klopt. Maar ik heb hem ook nog niet 2x op een rij in de spits zien spelen omdat Siggi een soort beschermeling is van Frank is. Soms lijkt het wel of Frank in een andere wereld leeft want ik zie het niet bij Siggiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen, is hij beter dan Hoesen dan?
Ik heb er echt nog niets van gezien, voor zijn laatste blessure leek hij een beetje een opleving te hebben maar ik vind het nu echt niets bijzonders. Geen drama, maar ook weer niet iemand die je niet kan missen.![]()
![]()
Nee, maar je ziet hem toch wel gewoon voetballen? Ik ben er niet zo van onder de indruk, zijn acties mislukken heel vaak omdat hij er met een "Messi kan het ook zo" instelling in gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb hem ook nog niet 2x op een rij in de spits zien spelen omdat Siggi een soort beschermeling is van Frank is. Soms lijkt het wel of Frank in een andere wereld leeft want ik zie het niet bij SiggiA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dan moet Hoesen ook al een persoonlijk contract hebben getekend toch? Anders kan PAOK wel de optie willen lichten, maar als Hoesen en Ajax na dit seizoen met elkaar verder willen dan heeft PAOK niks te zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)lfeest_vieren__.html![]()
Klopt, het moet allemaal beter maar ik zie ook dat hij kwaliteiten heeft om als spits te kunnen slagen. De afgelopen keren zag je het ook als Bojan in de spits stond liep het spel gewoon veel soepeler bij Ajax plus dat als je hem inspeelt je de bal niet 20 meter terug krijgt doordat Siggi er geen reet van kan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet hem toch wel gewoon voetballen? Ik ben er niet zo van onder de indruk, zijn acties mislukken heel vaak omdat hij er met een "Messi kan het ook zo" instelling in gaat.![]()
Ja, ik denk wel dat je er meer aan hebt dan aan Siggy, maar dat geldt ook voor Hoesen en die kost nietsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, het moet allemaal beter maar ik zie ook dat hij kwaliteiten heeft om als spits te kunnen slagen. De afgelopen keren zag je het ook als Bojan in de spits stond liep het spel gewoon veel soepeler bij Ajax plus dat als je hem inspeelt je de bal niet 20 meter terug krijgt doordat Siggi er geen reet van kan..
Oh well, Frank heeft nu wel bewezen toch vaak gelijk te hebben, dus we zien het wel aan allemaal, maar van mij hoeven spelers niet altijd zo snel weg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja,klopt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan moet Hoesen ook al een persoonlijk contract hebben getekend toch? Anders kan PAOK wel de optie willen lichten, maar als Hoesen en Ajax na dit seizoen met elkaar verder willen dan heeft PAOK niks te zeggen.![]()
quote:En zondag gewoon 0-4 pakkie krijgen waarna jullie weer schuimbekkend vanaf de dijk/snelweg stenen gaan gooien vanuit de bosjes
![]()
![]()
Ik hoop vooral op een enorme show met DJ en vuurwerk vooraf!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]En zondag gewoon 0-4 pakkie krijgen waarna jullie weer schuimbekkend vanaf de dijk/snelweg stenen gaan gooien
Na 20 min was het 0-3 voor Ajax, iets minder vrolijke stemming.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
heerlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een enorme show met DJ en vuurwerk vooraf!
Na 20 min was het 0-3 voor Ajax, iets minder vrolijke stemming.
![]()
Dat maakt zulke wedstrijden zo leuk als je dan wint ( hoewel we vaak verliezen
)
![]()
Idd laatste keer dat jullie wonnen bij ons in de competitie was 2008quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heerlijk![]()
Dat maakt zulke wedstrijden zo leuk als je dan wint ( hoewel we vaak verliezen
)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ach ja, wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd laatste keer dat jullie wonnen bij ons in de competitie was 2008A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Alsof ik denk dat we dat ooit wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen?
We hebben nu vier spitsen. De Jong zal waarschijnlijk weggaan deze zomer, Sigi's contract loopt volgend jaar af dus verlengen of opzouten, Hoesen is natuurlijk een kans dat die niet terugkomt, en als Bojan niet nog een jaar blijft hebben we volgend jaar dus geen spits. Daarom zouden ze dat doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen, is hij beter dan Hoesen dan?
Ik heb er echt nog niets van gezien, voor zijn laatste blessure leek hij een beetje een opleving te hebben maar ik vind het nu echt niets bijzonders. Geen drama, maar ook weer niet iemand die je niet kan missen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:51 schreef Paul het volgende:
Het gaat de Utrechtsupporters alleen om Utrecht-Ajax![]()
![]()
Laten we hopen dat we met alle gemak van de wereld winnen van Utrecht, anders hebben we weer heel lang dat gezeik. En dan is Paul ook eens stil.![]()
En ik wil in maart kampioen zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:58 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen dat we met alle gemak van de wereld winnen van Utrecht, anders hebben we weer heel lang dat gezeik. En dan is Paul ook eens stil.![]()
Op Paultjuhhh in gaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen?![]()
![]()
paul als die klote sirene er weer is, kan jij aub deze ff inslikken
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:17 schreef badboynova het volgende:
paul als die klote sirene er weer is, kan jij aub deze ff inslikken![]()
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hugo staat dan ook niet zo goed in het klassementquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: