SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik ben allang blij dat Bojan niet in de TT staat
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja, want niveautje JL.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben allang blij dat Bojan niet in de TT staatAFCA
Topklassequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of Moisander nog weggaat. In principe kan Denswil zijn positie gewoon overnemen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel fan van Moisander en Denswil vind ik nog niet goed genoeg om die plek over te nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben benieuwd of Moisander nog weggaat. In principe kan Denswil zijn positie gewoon overnemen.![]()
Moisander kan geweldige passes gevenen is sowieso goed bezig
Nee die graag nog even in Amsterdam"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Sinds Veltman in de basis staat, voetbalt Moisander een stuk beter mee. Iets minder pussy doen en gewoon blijven of verkopen voor 100 miljoen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Goed dat Hoesen weg is voor dat half jaar. Had hier toch niets te zoeken voor dat half jaar. Met Bojan, De Jong en Siggy heb je zat opties.![]()
Dat is zo. De kans dat Bojan nog een seizoen gehuurd wordt acht ik niet zo groot, dus Hoesen krijgt zijn tijd nog wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef CaasS het volgende:
Goed dat Hoesen weg is voor dat half jaar. Had hier toch niets te zoeken voor dat half jaar. Met Bojan, De Jong en Siggy heb je zat opties.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Nikolai Laursen(zit bij Soren Lerby) waar Ajax interesse in heeft kan zondag als 15 jarige debuteren voor Brondby.![]()
Tegen AZ wel in Ajax shirt en met sjaal komen hequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
SiggyWat een werk verzet die man in een wedstrijd. Jammer dat hij niet kan voetballen
AFCA
Ik moet wel. Die Den Haag tatoeages verbergen zichzelf niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tegen AZ wel in Ajax shirt en met sjaal komen he![]()
Godverdekanjer.twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 30-01-2014 om 21:35:21Update Hoesen: PAOK en #Ajax hebben uiteindelijk toch optie tot koop in de zomer afgesproken. Net bevestigd door zaakwaarnemer Ploegsma reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Godverdekanjer.twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 30-01-2014 om 21:35:21Update Hoesen: PAOK en #Ajax hebben uiteindelijk toch optie tot koop in de zomer afgesproken. Net bevestigd door zaakwaarnemer Ploegsma reageer retweet
![]()
![]()
Leuk voor Hoesenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Is Enoh uiteindelijk uitgeleend in plaats van verkocht?![]()
![]()
Zoiets. Zal wel een truuk zijn om de transfer in het volgende boekjaar te krijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk voor Hoesen![]()
Is Enoh uiteindelijk uitgeleend in plaats van verkocht?![]()
Jammer inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal echt nooit kunnen bevatten waar Hoesen zijn krediet bij de achterban vandaan komt. Ook Sigthorsson stelt teleur, maar Hoesen? Kom op zeg
En Sigthorsson gaat er heus wel uit zodra De Jong weer fit is/Bojan zich in die rol blijft ontwikkelen![]()
Hoesen heeft ook geen goede aannames, iets waar siggy op wordt afgerekend, maar bij hoesen kijken ze de andere kant op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal echt nooit kunnen bevatten waar Hoesen zijn krediet bij de achterban vandaan komt. Ook Sigthorsson stelt teleur, maar Hoesen? Kom op zeg
En Sigthorsson gaat er heus wel uit zodra De Jong weer fit is/Bojan zich in die rol blijft ontwikkelenAFCA
Punt is alleen dat De Jong altijd zal spelen. Óf hij staat in de spits en staat dus Bojan in de weg, die vanaf rechts mag kutten en Schöne dus op de bank zit, of vanaf links en dan zit Fischer op de bank, of Klaassen/Serero moet opgeofferd worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
En Sigthorsson gaat er heus wel uit zodra De Jong weer fit is/Bojan zich in die rol blijft ontwikkelen![]()
Hoesen staat overal behalve in de spits en is te traag om vervolgens nog bij te sluiten. Dat werkt prima als hij nog fit is en de verdediger van een Den Haag uitgeput is, maar als basis gewoon precies niks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoesen heeft ook geen goede aannames, iets waar siggy op wordt afgerekend, maar bij hoesen kijken ze de andere kant op.![]()
En waar zie jij Hoesen precies in dit plaatje, of ben jij de eerste Jong Ajax hooligan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Punt is alleen dat De Jong altijd zal spelen. Óf hij staat in de spits en staat dus Bojan in de weg, die vanaf rechts mag kutten en Schöne dus op de bank zit, of vanaf links en dan zit Fischer op de bank, of Klaassen/Serero moet opgeofferd worden.![]()
Kapot gemaakt door die nietsnut van een Sigthorsson en het eindeloze krediet dat die nietsnut gegund wordt![]()
![]()
![]()
Zie jij al voor je hoe Siggi die bal tegen Barca erin had getrapt nadat hij er voor had gevochten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
En Sigthorsson gaat er heus wel uit zodra De Jong weer fit is/Bojan zich in die rol blijft ontwikkelen
Nee? Ik ook niet.
Hoesen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapot gemaakt door die nietsnut van een Sigthorsson en het eindeloze krediet dat die nietsnut gegund wordt
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Of het eindeloze krediet dat de Boer hem geeft![]()
![]()
Wat onderbouw jij je posts toch weer geweldigquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal de schuld van Sigthorsson![]()
![]()
Roep je alweer bijna om het ontslag van De Boer, of?![]()
Het mag duidelijk zijn dat Sigi gewoon nog minuten gaat blijven maken deze tweede seizoenshelft. Ik heb alleen liever dat Hoesen die minuten gegund wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waar zie jij Hoesen precies in dit plaatje, of ben jij de eerste Jong Ajax hooligan?.
![]()
Denk je soms dat die IJslander vrijwillig gaat oprotten ?:') Er is er maar 1 die hem opstelt hequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapot gemaakt door die nietsnut van een Sigthorsson en het eindeloze krediet dat die nietsnut gegund wordt![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk je soms dat die IJslander vrijwillig gaat oprotten ?:') Er is er maar 1 die hem opstelt hequote:en het eindeloze krediet dat die nietsnut gegund wordt![]()
![]()
Uh, nee? Alleen blijft het onbegrijpelijk dat een technisch & mentaal veel betere speler geen minuten worden gegund ten koste van een houthakker waarvan de voetbalkwaliteiten nog slechter zijn dan Jhon van Beukering. Te triest gewoon, de wedstrijden die Siggy heeft gespeeld waren pure armoede. De halven speelden dan veel slechter dan met een voetballende spits. Als Hoesen in de spits stond, verliep dat veel beter. Het hele team speelt gewoon klote als die houthakker speelt, met Hoesen gaat het gewoon formidabelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat onderbouw jij je posts toch weer geweldig
Roep je alweer bijna om het ontslag van De Boer, of?
Sigthorsson![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: