Verdomme je hebt gelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:11 schreef V2 het volgende:
[..]
Diesel onder de draad! Hoe lang nog!
...
Wacht, ik haal dingen door elkaar nu geloof ik
quote:
twitter:johnmaes twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 15:05:15Totale leegloop bij NS-directie. Na Bert en Ingrid nu ook Merel van Vroonhoven weg. reageer retweet
Ach, in Portugal heb je ook de stations Coimbra en Coimbra-B. Terwijl het daar nou ook weer niet zó leeg is.quote:
De bezem wordt er flink doorgehaald zeg ...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:14 schreef James1988 het volgende:
twitter:johnmaes twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 15:05:15Totale leegloop bij NS-directie. Na Bert en Ingrid nu ook Merel van Vroonhoven weg. reageer retweet
Blijkbaar botert het niet met Timo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bezem wordt er flink doorgehaald zeg ...
Merel had toch niet weggehoeven?
dat zou betekenen dat ze al plannen had om weg te gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:35 schreef Duvel het volgende:
Oh wacht, ze wordt de baas van de AFM, terug naar het oude nest: financiën.
Heej, scherp!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat ze al plannen had om weg te gaan
Zo deed Ingrid het ook overkomen. Volgens mij is Timo lekker aan het pogrommen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat ze al plannen had om weg te gaan
Volgens mij heb ik die van de week ook op Eindhoven zien staan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:54 schreef bork het volgende:
ERMTS-testslt blokkeerde spoor 15 in Utrecht. Trein richting Eindhoven komt binnen op spoor 14. Duurt het 5 minuten om weg te komen omdat er na de 3e keer omroepen in de trein dat het de trein naar Heerlen was nog mensen eruit moesten. Het werd trouwens maar 1x omgeroepen op het perron na aankomst van de trein dat werkt dus niet.
dat was deze denk ik?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:12 schreef James1988 het volgende:
twitter:pvandervlies twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 09:49:29De dieselloc om onze #Fyra terug te slepen is gearriveerd, maar blijkt niet gekoppeld te lunnen worden. #ns #goedbezig reageer retweet
Gaat weer lekker daar. Die trein staat er inmiddels al bijna 2 uur stil
Berghuis wilde de direktie van ProRail + NS toch halveren?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo deed Ingrid het ook overkomen. Volgens mij is Timo lekker aan het pogrommen.
Te beginnen bij Prorail ja.. Das andersom.. Maar hij zal ook zelf ook graag willen blijven. Zullen we dat ook maar omdraaien?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Berghuis wilde de direktie van ProRail + NS toch halveren?.
Het liedje heeft niet geholpen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Ireyon het volgende:
Het leuke Starbucksmeisje heeft al een vriend. 't Zal eens niet natuurlijk.
(Terug van)/(Onderweg naar) Maastricht voor onderhoud denk ik.quote:Overigens reden er gisteren 3 koninklijke rijtuigen langs Ehv, weet iemand waar dat goed voor was?
'Alles kan kapot.'quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Ireyon het volgende:
Het leuke Starbucksmeisje heeft al een vriend. 't Zal eens niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |