Yupquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:53 schreef FredvZ het volgende:
Een TWAIN? Topic Without An Interesting Name?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:52 schreef Iemand91 het volgende:
Google Chromecast voor ¤34 bij Amazon.de als je voor verkoper "Entronics" kiest.
Dat kun je vaak met een adaptertje van Ebay nog wel omzeilen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:12 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb geen TV waar dat ding inkan. Ik heb nog een old skool beeldbuis tv'tje
Dat weer niet.quote:En geen ruimte voor een tv op m'n slaapkamer.
https://www.google.com/intl/nl/chrome/devices/chromecast/quote:
Met barcode scanner op m'n telefoon wil dat niet lukken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:59 schreef mschol het volgende:
kan je de barcode wellicht nog scannen? volgens mij kan je dan ook de product key verkrijgen..
Dat klopt, maar ik las ergens dat vanaf Vista het niet meer uitmaakt wat voor DVD je gebruikt; mag Retail zijn maar ook OEM.quote:de eerste 'code' die je hebt gevonden is je PID, 2de is de Product key wat vermoedelijk een volume licensie is van de laptop fabrikant..
dat je product key niet geaccepteerd wordt heeft vermoedelijk te maken dat je een Retail iso gebruikt hebt en geen OEM variant..
Thanks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:20 schreef mschol het volgende:
http://forums.mydigitalli(...)by-phone-quot-option daar staat wat handig spul(ook hoe je via slmgr.vbs alsnog een telefonische activatie kan doen)
Blegh, met de oude HDD geprobeerd (en dus andere installatie-id) maar geen succes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:37 schreef Iemand91 het volgende:
Thanks.![]()
Geprobeerd maar kon niet activeren. Robotstem beweert dat software misschien niet legitiem is.
Morgen dus maar even de drives omwisselen (en dus opstarten met de oude installatie) en dan die truc doen. Kijken of het dan wel werkt. En zo niet doorgaan tot ik een mens aan de telefoon heb.
Morgen kijken dan of ik een echt persoon aan de telefoon kan krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef mschol het volgende:
http://answers.microsoft.(...)b3-8bcd-b0e109bd7b95
de antwoorden daar doen vermoeden dat je voor je OEM key toch echt een oem dvd nodig hebt
al zie ik ook staan dat je , indien je vanaf Retail installeert, je via telefoon moet activeren..
Ze komen altijd in bosjes hequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef Catch22- het volgende:
Al die fucking n00bs die denken in twee weken een webdeveloper te kunnen worden
ja echt erg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze komen altijd in bosjes he
Doet dat er toe??quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_maakt_samsung.html
2013/06
shame on you
jonge dat is een eeuw geleden in interwebstijdquote:
Als je de schijf weer aan je Mac hangt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:09 schreef remlof het volgende:
Wat de neuk, ik heb een paar dagen geleden wat episodes van de serie 'Helix' naar m'n WDTV gekopieerd en vandaar af ook gekeken op m'n tv en nu wil ik wat nieuwe episodes toevoegen, is die hele 'Helix' folder op de WDTV opeens verdwenen, net als alles wat ik er na 3 februari heen heb gekopieerd vanaf m'n Mac
Het gaat om een losse hdd die met usb aan die WDTV hangt.
Watskeburt??
Heb je unieke inloggegevens gebruikt? Zo niet zou ik maar vast wat passwords gaan veranderenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Iwanius het volgende:
En opmerking van een geheel andere orde.
Ik heb geprobeerd een e-mailaccount voor iemand aan te maken die dat bij deze web based provider wil doen alleen het rare is na de aanmelding dat je niet meer in je pas gecreëerde account kan komen..![]()
Alles klopt m.b.t inloggegevens alleen gek genoeg kom je er niet meer in wat je ook doet.
Spamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:15 schreef Bart het volgende:
GC / [Exclusieve voorvertoning] Gratis kaartjes Non-Stop!
Ik mag dat.quote:
Niets mis met Amsterdam. Gezellig met wat medefokkers naar de filmquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet
Amsterdam![]()
ik wacht wel 3 dagen extra en ga dan ook 'gratis' naar die film
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Bart het volgende:
Gezellig met wat medefokkers naar de film .
Ja oke, niet alle fokkers zijn even gezellig.quote:
wel als iets van 25 euro kwijt ben aan reiskosten, voor een film die ik zowat gratis kan kijken in mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Niets mis met Amsterdam. Gezellig met wat medefokkers naar de film.
25 euro? Kruidvat heeft nu dacht ik een NS dagkaart voor 14 euroquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wel als iets van 25 euro kwijt ben aan reiskosten, voor een film die ik zowat gratis kan kijken in mijn woonplaats
neehoor. Ik ga het zeggenquote:
quote:
Kun je niet een paar uur zonder FOK!?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken of mijn tijdrovende hobby het toestaat maar misschien kom ik wel ja.
Zou wel leuk zijn, maar het treinkaartje is duurder dan dat een bioscoopkaartje kost en momenteel ben ik aan het sparen voor eindelijk die Panasonic plasmatelevisie.quote:
Oh vervelend welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn zweefvliegclub kan niet een paar uur zonder mij.
Keuzes keuzesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, maar het treinkaartje is duurder dan dat een bioscoopkaartje kost en momenteel ben ik aan het sparen voor eindelijk die Panasonic plasmatelevisie.
mijn papa werkt bij microsoft hoor!!quote:
das nog steeds duurder als bijna gratisquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:43 schreef Bart het volgende:
[..]
25 euro? Kruidvat heeft nu dacht ik een NS dagkaart voor 14 euro.
Truequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
das nog steeds duurder dan bijna gratis
Dan is het een keer in het weekend op een normale tijd, verzinnen ze nog allerlei smoesjes!quote:
Beetje jammer welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan is het een keer in het weekend op een normale tijd, verzinnen ze nog allerlei smoesjes!
Oh dán kom ik zeker!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen! (lees komt vast wel goed)
Achteraan aansluiten.quote:
Ik ben het gewoon een beetje zat na al die tijd.quote:Ontvangen jullie ook nogal eens spam van http://spamtrackers.eu/wiki/index.php/US_Pharmacy ?
Ze komen wel steeds in m'n ongewenste mail terecht, maar feit blijft dat ze terecht blijven komen.![]()
Zowel op mijn hoofdadres als tweede e-mail adres en telkens weer dezelfde mail.
Afzender blokkeren, domeinadres blokkeren; het heeft allemaal geen enkele zin.
Ik vraag me gewoon af waarom dat na 100x blokkeren nog steeds aankomt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar maak je je druk om? Het wordt afgevangen toch?
Het is Foxquote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat bedroevender is, de kwaliteit van het nieuws, of de mensen die een big deal maken van zo'n filler-scherm dat niemand leest
Pffft waar komt die plaag vandaan zeg? normaal vind ik een paar van die topics wel leuk, maar er moet nu zoveel teruggetrollt worden dat het haast niet leuk meer is en Bart het ook niet meer goed vindquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef Catch22- het volgende:
Al die fucking n00bs die denken in twee weken een webdeveloper te kunnen worden
De taal misschien maar die jarenlange ervaring mist dan nog welquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef Troel het volgende:
Twee weken? Een dag en dan heb je alles onder de knie toch
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pffft waar komt die plaag vandaan zeg? normaal vind ik een paar van die topics wel leuk, maar er moet nu zoveel teruggetrollt worden dat het haast niet leuk meer is en Bart het ook niet meer goed vind
Ik heb jarenlange ervaringquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De taal misschien maar die jarenlange ervaring mist dan nog wel
Komt er ongeveer ieder uur eentje bij op Telegramquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef Troel het volgende:
Ik merk al dat de meest interessante contacten al over zijn
ik kijk de kat even uit de boom, ik gebruik het zo weinig dat ik het zo overboord kan gooien, gewoon weer over op de SMSquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:22 schreef .Neovo. het volgende:
Aangezien iedereen het over whatsapp heeft: wat is jullie mening?
Ik blijf het wel gebruiken, aangezien de mensen die in mijn lijst staan toch niet boeit dat Facebook het nu heeft.
Daar naast heb ik wel telegram een poging gegeven.
Tja, iedereen die je nummer in zijn telefoon heeft staan, zie je natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:41 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb er nu ook een 'vreemd' iemand er tussen staan.
Ik ken haar van naam, maar verder niet. Blijkbaar had heeft ze m'n nummer.
Je hebt gewoon veel friendsquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Komt er ongeveer ieder uur eentje bij op Telegram
Huh? Welke andere app ken je die end-to-end encryption aanbiedt? Qua privacy kun je het niet veel beter krijgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je hebt gewoon veel friends![]()
Qua privacy gevoeligheid heb ik het niet zo op telegram. Alles via de ' cloud'
Ik op mijn werklaptop, geniaal dit. Waarom zijn we niet eerder overgestaptquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit met mensen te telegrammen op mijn tablet. Hoe relaxed is dat? Fuck whatsapp, al had Nelson Mandela het overgekocht!
Nederlands? Dan is het bij voorbaat als kansloos. Mensen uit het buitenland gaan natuurlijk geen Nederlandse app gebruiken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:05 schreef .Neovo. het volgende:
En anders is eBuddy misschien nog een optie. Is tenminste Nederlands
Nouja net zo kansloos als Russisch in principe, maar je moet je wel op de internationale markt richten natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nederlands? Dan is het bij voorbaat als kansloos. Mensen uit het buitenland gaan natuurlijk geen Nederlandse app gebruiken.
Daar ben ik me heel erg van bewustquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb jarenlange ervaring31 jaar, ongeacht welk onderwerp
Inderdaad. En geld hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja net zo kansloos als Russisch in principe, maar je moet je wel op de internationale markt richten natuurlijk.
En een open-source api met ondersteuning voor end-to-end encryptie aanbieden natuurlijk
Nederlands in de trend van:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nederlands? Dan is het bij voorbaat als kansloos. Mensen uit het buitenland gaan natuurlijk geen Nederlandse app gebruiken.
Het klinkt als een als een online vriendje voor aidspatiënten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Het probleem met eBuddy is dat ik het nog altijd associeer met de meest lelijke, crappy MSN-client ooit.
En dat het "eBuddy" heet. Komop.
Het verschil is alleen dat die app continu verbonden moet zijn met het netwerk net als MSN dat moest, dat is een heel ander verhaal dan messaging cliënts als WhatsApp en alternatieven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nederlands in de trend van:
- Nederlandse servers en opslag ervan (gok ik)
- Nederlandse ondersteuning.
- eBuddy is trouwens internationaal actief.
App ziet er goed uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit met mensen te telegrammen op mijn tablet. Hoe relaxed is dat? Fuck whatsapp, al had Nelson Mandela het overgekocht!
Ziet er weer beter uit jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef Dimens het volgende:
Die nieuwe layout van Youtube bevalt mij wel. Lang geleden dat een verandering positief was bij Google.
Niet verkeerd idd, maar dit kan echt niet meer, YouTubequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef Dimens het volgende:
Die nieuwe layout van Youtube bevalt mij wel. Lang geleden dat een verandering positief was bij Google.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Windows XP.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:08 schreef Iwanius het volgende:
En daarom zeg ik nog steeds: Windows XP all the way.
XPquote:Op zondag 23 februari 2014 11:08 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:08 schreef Iwanius het volgende:
ik kan mij niet herrinneren dat ik het de grond in heb gestampt, het was in alle opzichten beter t.o.v. W98/ME; ja zullen vast wel wat erger momenten zijn geweest, maar die zijn hier niet zo geweest dat ik ze heb onthoudenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:29 schreef FredvZ het volgende:
Toch grappig dat Windows XP nu de hemel in wordt geprezen terwijl het in 2001 het liefst in de grond werd gestampt.
In die tijd verkocht de winkel waar ik werkte ook computers met Windows XP en dat leverde een lading aan problemen op. Pas na SP2 werkte het wel naar te vredenheid van klanten.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:35 schreef mschol het volgende:
ik kan mij niet herrinneren dat ik het de grond in heb gestampt, het was in alle opzichten beter t.o.v. W98/ME; ja zullen vast wel wat erger momenten zijn geweest, maar die zijn hier niet zo geweest dat ik ze heb onthouden
Weet de quotes van me baas toen nog wel "Het is een Teletubbie OS! Waar denken ze in Redmond mee bezig te zijn!". Gerelateerd: http://tweakers.net/nieuw(...)-van-windows-xp.htmlquote:Op zondag 23 februari 2014 11:29 schreef FredvZ het volgende:
Toch grappig dat Windows XP nu de hemel in wordt geprezen terwijl het in 2001 het liefst in de grond werd gestampt.
gewoon een image editor dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef DjinN het volgende:
Hallo
Ik heb even een vraagje, wellicht kunnen jullie me antwoord geven.
Ik ben op zoek naar een app voor Windows 8, waarmee ik tekstballonnetjes op foto's kan zetten![]()
Suggesties?
Leuke nicknamequote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Backupje downloaden voor een klantje. Fucking 8.000.214 bestanden. Haha.
veel te langquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:04 schreef Troel het volgende:
Zo. Ik kwam er zojuist achter dat mijn website al meer dan 10 jaar actief isErg leuk om nog eens door de archieven te snuffelen en nog eens te zien wat voormalig DIG-modje Quietguy jaren geleden eens voor me gebouwd heeft enzo
Ik zit op 18.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:04 schreef Troel het volgende:
Zo. Ik kwam er zojuist achter dat mijn website al meer dan 10 jaar actief isErg leuk om nog eens door de archieven te snuffelen en nog eens te zien wat voormalig DIG-modje Quietguy jaren geleden eens voor me gebouwd heeft enzo
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:57 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat een kat of een hond in jouw UI?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:08 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben dus een Sesamstraat-noob
nee das troelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:57 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat een kat of een hond in jouw UI?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:09 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag kwam ik er achter dat het ene wit de andere niet is...
Onze kater Tommy (nee niet vernoemd naar het figuur in Sesamstraat) had wat behang gekrapt in de slaapkamer. Vandaag dacht ik dat handig te camoufleren met een likje verf.
Dus kwast in de verf, kwast op de muur, beetje heen en weer bewegen. Zag er van dicht bij mooi uit, maar van veraf zit er nu een grote RAL9001 vlek op de RAL9010 muur![]()
* FredvZ was helemaal vergeten dat in de slaapkamer andere verf zit dan in de rest van het huis.
Troel heeft eind jaren 70 meegespreeld in Sesamstraat en niet zo bijster lang, dus zo gek is het niet dat je het niet weetquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:08 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben dus een Sesamstraat-noob
Klusblundertjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:09 schreef FredvZ het volgende:
Onze kater Tommy (nee niet vernoemd naar het figuur in Sesamstraat) had wat behang gekrapt in de slaapkamer. Vandaag dacht ik dat handig te camoufleren met een likje verf.
Dus kwast in de verf, kwast op de muur, beetje heen en weer bewegen. Zag er van dicht bij mooi uit, maar van veraf zit er nu een grote RAL9001 vlek op de RAL9010 muur![]()
* FredvZ was helemaal vergeten dat in de slaapkamer andere verf zit dan in de rest van het huis.
Dat heb ik ook een keer gehad, maar deed ik het niet zelf. Moeders dacht lief te zijn bij het verhuizen en groen was groen. Nu heb ik mooie groene vlekken op mijn groene muur.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik ben in 1993 geboren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Troel heeft eind jaren 70 meegespreeld in Sesamstraat en niet zo bijster lang, dus zo gek is het niet dat je het niet weet
vrij geheugen is geheugen dat niks doetquote:Op zondag 2 maart 2014 19:11 schreef Lamabal het volgende:
Wat gebruiken jullie om je geheugen te testen?
Ik krijg steeds vaker dat mijn vrij geheugen lager en lager gaat. Soms bereikt hij zelfs 0.
Tevens heb ik al van geheugen slots verwisselt
PS: Ik heb geen cd speler
[ afbeelding ]
Ah thanks. Ik heb namelijk net een nieuwe pc en had nu al problemen. Dacht geheugen maar dat is dus niet zoquote:Op zondag 2 maart 2014 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij geheugen is geheugen dat niks doet
Je hebt ruim 5gb in cache staan, die wordt automatisch vrijgegeven indien nodig
wat voor problemen heb je?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah thanks. Ik heb namelijk net een nieuwe pc en had nu al problemen. Dacht geheugen maar dat is dus niet zo
Kampte met BSOD's. Bleek mijn wireless adapter te zijn. Nieuwe wireless PCI kaart gekocht, bleef mijn pc opeens hangen. Kon de muis nog wel bewegen maar niks reageerde meer. Na 3 minuten kwam hij terug.quote:
Dus?...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://gizmodo.com/why-ho(...)-horrible-1524469666
Hollywood schrijvers![]()
EDIT: probleem ondertussen opgelost.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:44 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik zou graag terug Firefox gebruiken (gebruik nu Chrome), maar om de één of andere reden lukt het daar niet om me in te loggen op FOK!. Naam en wachtwoord zijn zeker juist.
Ik had me ook al uitgelogd op Chrome omdat ik dacht dat het daaraan zou kunnen liggen, maar blijkbaar niet.
Huh, had meer respons verwacht; heet hangijzer namelijk op fora.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:45 schreef Iemand91 het volgende:
Welke mobiele telefoon biedt tegenwoordig de beste camera in het sub-¤400 segment?
Een vriend heeft de Nokia 920 en die heeft een uitstekende camera; maar scherm is kapot.
Repareren kan; maar dat kan wel eens een duur geintje worden (het vallen heeft nog meer veroorzaakt dan alleen barsten).
Maakt niet uit of het nou Windows Phone is of Android. iOS gaat onder ¤400 niet echt lukken tenzij je zo'n gare 5c wil of oude 4(S)...
iphone 5 heb je 2e hands wel voor dat geld. S4 misschien? LG G2quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Huh, had meer respons verwacht; heet hangijzer namelijk op fora.
En het lijkt erop dat ik eindelijk een prettige manier van Humax opnames verwerken heb gevonden.
Kan het nu precies zo verwerken zoals ik wil; inclusief eventuele ondertiteling.
"Related videos" op Youtube bedoel je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Woods het volgende:
Hebben jullie ook dat er geen video's staan naast de hoofdvideo? Kan het niet anders uitleggen.
Jupquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:46 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
"Related videos" op Youtube bedoel je?
Nee, ik heb alleen maar DVD's en bluray's in de kast staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Woods het volgende:
Hebben jullie ook dat er geen video's staan naast de hoofdvideo? Kan het niet anders uitleggen.
Mwah; geen zin in 2e-hands.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef Catch22- het volgende:
iphone 5 heb je 2e hands wel voor dat geld. S4 misschien? LG G2
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 51 00:03:34,840 --> 00:07:14,076 Since the 19th century, Haven Brothers Diner here 52 00:07:14,116 --> 00:07:18,076 has been selling these hot dogs. Well, not these hot dogs obviously. |
Ik denk als zij een eigen staat krijgen en dus verder los van Nederland komen te staan redelijk wat lui in Nederland zullen zeggen en denken: Mooi...opgelost,zijn we vanaf.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef FredvZ het volgende:
De Friezen zijn weer een stapje dichter bij hun eigen staat: NWS / Webextensie .frl voor Friesland goedgekeurd
Ik denk dat ze dat hier niet doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik denk als zij een eigen staat krijgen en dus verder los van Nederland komen te staan redelijk wat lui in Nederland zullen zeggen en denken: Mooi...opgelost,zijn we vanaf.
Precies. Veel te weinig belastingbetalers per m2 daar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik denk als zij een eigen staat krijgen en dus verder los van Nederland komen te staan redelijk wat lui in Nederland zullen zeggen en denken: Mooi...opgelost,zijn we vanaf.
Ook dat nog? Zoveel fraudeurs cq brave belastingbetalers? Geen wonder dat Hans Wiegel er woont..quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Precies. Veel te weinig belastingbetalers per m2 daar.
Wat een trieste snelheidquote:Op maandag 31 maart 2014 21:33 schreef Dimens het volgende:
Sinds vandaag 4G bij mij in de wijk.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef .Neovo. het volgende:
maar de 4G resulaten van Vodafone vallen me wel behoorlijk tegen
In den beginne kwam ik speedtests tegen die tegen de 80Mbit aanzaten.quote:
Net wat ik dacht.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Alleen KPN heeft bereik, Vodafone en T-Mobile is kansloos in het weiland.
Mooi, héquote:Op maandag 31 maart 2014 21:33 schreef Dimens het volgende:
Sinds vandaag 4G bij mij in de wijk.
[ afbeelding ]
Vanaf Wolvega --> Leeuwarden (langs het spoor) sinds deze week een constante 4G verbinding dus ik denk dat ze 2G overgeslagen hebbenquote:
30 download ja, upload geen idee.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
In den beginne kwam ik speedtests tegen die tegen de 80Mbit aanzaten.
Maargoed, waarschijnlijk heb je een 30/15 verbinding?
Ik heb nog ergens een tijdschrift liggen dat de eerste 52x cd-rom beschikbaar kwamquote:
Dat het troep was ok, maar juichen dat er weer mensen werkloos zijn?...quote:
Dat er mensen werkloos zijn, is het enige vervelende. Mja, hadden ze maar goede producten moeten maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat het troep was ok, maar juichen dat er weer mensen werkloos zijn?...
ik zou zeggen: ati videodriver of ati chipset driver die op z'n bek gaat?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Weet iemand hoe het komt (of waar het aanligt) als je pc heel af en toe zichzelf reboot en je bij terugkomst een blauwscherm krijgt met de tekst ati2dvag en iets met kringloop/loop?
1 van de oude pc's heeft sinds kort dit euvel getoond.
juist, en hoe gaat dat gecontroleerd c.q. gehandhaafd worden met de huidige wetgeving?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Meer zorgwekkend is dit: Kabinet: Nederland heeft per direct downloadverbod
Nou ja; in hoeverre kan bijvoorbeeld BREIN individuele personen vervolgen?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:09 schreef mschol het volgende:
juist, en hoe gaat dat gecontroleerd c.q. gehandhaafd worden met de huidige wetgeving?
de gerechtelijke macht en justitie hebben niet de capaciteiten om ook dat nog eens aan te pakken... ze kunnen al nauwelijks echte boeven vangen..
quote:
Achterlijk idiootquote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Meer zorgwekkend is dit: Kabinet: Nederland heeft per direct downloadverbod
volgens mij is het nu juist zo doordat er een wettelijk verbod is dat juist justitie er wat aan moet doen..quote:Op donderdag 10 april 2014 18:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou ja; in hoeverre kan bijvoorbeeld BREIN individuele personen vervolgen?
Als dat in bepaalde mate kan hoeven zij maar een aantal even flink achter de broek aan te zitten om angst in te zaaien bij de rest.
Want het gaat ook om een civielrechtelijk verbod, geen strafrechtelijk verbod.
Dus het is nu niet aan het OM gericht, er is nu aan instanties als BREIN carte blanche gegeven.
Ik ben benieuwd of Brein ook uitbetaald aan de artiesten, en acteurs.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is het nu juist zo doordat er een wettelijk verbod is dat juist justitie er wat aan moet doen..
Brein betaalt niemand uit. Dat doet Buma/Stemraquote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Brein ook uitbetaald aan de artiesten, en acteurs.
Niet perse. Er is een verschil tussen strafrecht en civiel recht. De officier van justitie handelt alleen in strafrechtelijke zaken. In civielrechtelijke zaken moet je dus eerst aangeklaagd worden door een partij die benadeeld is door jouw overtreding. De enigen die dat kunnen doen zijn dus de mediabedrijven, of hun vertegenwoordigende instanite BREIN.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is het nu juist zo doordat er een wettelijk verbod is dat juist justitie er wat aan moet doen..
Brein zegt van niet, maar het is niet uitgesloten dat hier ook Duitse toestanden ontstaan: een nummer downloaden, dat toevallig als een honey-pot online is gezet en je kan een rekening verwachten.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:56 schreef .Neovo. het volgende:
Zullen ze mij nou echt pakken als ik 1 keer per maand een paar nummers illegaal naar binnen hengel? Het kost ze meer geld om mij op te pakken dan dat ik 'schade' toe breng
In Duitsland hebben ze daar ondertussen een leuk systeem voor:quote:Op donderdag 10 april 2014 19:56 schreef .Neovo. het volgende:
Zullen ze mij nou echt pakken als ik 1 keer per maand een paar nummers illegaal naar binnen hengel? Het kost ze meer geld om mij op te pakken dan dat ik 'schade' toe breng
Leuke providers heb je daar dan... Zelfs de KPN geeft die gegevens niet zomaar vrij (en terecht)quote:Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze daar ondertussen een leuk systeem voor:
- Bedrijf zet torrent online
- Bedrijf kijkt wie dat allemaal binnen hengelt (IP)
- Bedrijf kijkt welke IP's Duits zijn
- Bedrijf stuurt verzoeken naar ISP's
- ISP stuurt gegevens terug
- Advocaat zorgt voor brief naar die lieve mensen waarin ze een schikking wordt aangeboden
- x% van de mensen hapt
De rest weet ik niet wat ze er mee doen, als je niet reageert
En jij denkt dat dit soort stasi praktijken ook bij ons straks op stapel staat?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef RobertNL het volgende:
- Advocaat zorgt voor brief naar die lieve mensen waarin ze een schikking wordt aangeboden
- x% van de mensen hapt
De weg is vrij civielrechtelijke ''vervolging'' zou nu mogelijk zijn. Er is aangegeven dat Brein niet achter downloaders aan gaat. Maar dat zou de mediabedrijven niet tegen hoeven houden om een advocatenkantoor dat te laten doen lijkt mijquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit soort stasi praktijken ook bij ons straks op stapel staat?
Het is dan ook niet voor niets dat iedere torrentclient een blacklist heeft waar iedereen direct een automatisch bijgewerkte lijst van IP's van datsoort bedrijven in zet.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
- x% van de mensen hapt
Gezien een aantal topics van in Duitsland wonende Fok!'ers doet niet iedereen datquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niets dat iedere torrentclient een blacklist heeft waar iedereen direct een automatisch bijgewerkte lijst van IP's van datsoort bedrijven in zet.
ff via de webbased console inloggengeen optie? En kan je dat niet zelf doen dan vanuit het control panel? 0_o!quote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef n8n het volgende:
Volgens mij heb ik de toegang tot m'n VPS verneukt met iptables a.k.a. ik heb somehow de firewall syntax verkeerd begrepen en nu is ssh-poort 22 afgesloten voor al het inkomende verkeer. FML. Nu moet ik heel lief gaan vragen of m'n provider m'n unmanaged VPS kan resettenkutleven
Ik had het ook, alleen dan bij KPN.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:38 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een reset van je modem kan doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 21:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had het ook, alleen dan bij KPN.
Ging van de 38,5/4 Mbit naar 50/5MbitAlleen was er geen aankondiging geweest voor een snelheidsverhoging, dus gok dat ze de cap van 40/4 er af hebben gehaald. Betaal dus ook gewoon voor 40.
Mijn buren hebben ook KPN dsl, betalen voor 8/1, krijgen 20/2
Niet gek voor een telefoonlijntje
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:38 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een reset van je modem kan doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nja, iets meer zou niet onhandig zijn. 1 netflix stream moet je niet te veel naast hebben. En ja dat is wel eens lastigquote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef .Neovo. het volgende:
wij hebben ook jaren 7mbit/0.8 mbit gehad, was wel te doen, hebben er nooit veel last van gehad.
Dat schiet niet op inderdaad. Hier best wel snel 4G. Had het hier in het noorden veel later verwachtquote:Ik heb niet de luxe over 4G, ik heb 3g met een denderende snelheid van 128kbps. 4g is me te duur voor de hoeveelheid data die je erbij krijgt. En alleen KPN heeft hier 4g dekking, Vodafone dit najaar, en T-Mobile pas eind 2015...
Wel onbeperkt 3g, dat verlicht de pijn een beetje. Want ik verstook er nog wel 3gig per maand doorheen. Niet slecht voor een prepaid kaartje
Heel logisch. Dan stap je terug naar 30/3 toch? Moet ook voldoende zijn lijkt mijquote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Wel geinig dat we deze verhoging nu al hebben; maar gebeurd wel vaker bij Ziggo dat je de snelheid kunt halen voordat de verhoging officieel in gaat.
Maar goed; grote kans dat we een tandje terugschakelen; deze snelheid hebben wij écht niet nodig en het scheelt toch weer ¤120 p/jaar...
Jup. Vast voldoende, en anders kunnen we zo weer omhoog.quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef RobertNL het volgende:
Heel logisch. Dan stap je terug naar 30/3 toch? Moet ook voldoende zijn lijkt mij.
Tsja, ik gebruikte geen netflix toen, het was meestal YouTube en dat ging wel.quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nja, iets meer zou niet onhandig zijn. 1 netflix stream moet je niet te veel naast hebben. En ja dat is wel eens lastig.
[..]
Dat schiet niet op inderdaad. Hier best wel snel 4G. Had het hier in het noorden veel later verwacht. Heb nog een 4GB F&F abo, dus blijf vooralsnog nog wel even zitten want de prijzen zijn nu inderdaad aardig hoger. Of je moet een KPN alles in 1 en een ander mobiel abo hebben lopen (dubbele MB's / min en bij 2e abo 5 of 10 euro korting).
KPN belde laatst of wij niet interactieve TV etc bij hun willen gaan afnemen, vraag mij af hoe ze dat bij ons willen gaan aanbieden zodat wij daarnaast ook nog een beetje normaal kunnen internetten als de TV aan staat (ik denk niet dat dat mogelijk is namelijk).
[..]
Heel logisch. Dan stap je terug naar 30/3 toch? Moet ook voldoende zijn lijkt mij.
Die heb ik dus niet omdat ik dacht meh ik doe lekker alles met de terminalquote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ff via de webbased console inloggengeen optie? En kan je dat niet zelf doen dan vanuit het control panel? 0_o!
Doelde op het controlpanel van je VPSboerquote:Op maandag 28 april 2014 10:28 schreef n8n het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet omdat ik dacht meh ik doe lekker alles met de terminal
Oh verrek je hebt gelijk, volledig overheen gelezen. Is een vSphere client, stond dat het alleen voor Windows was dus dacht het is een terminal alternatiefquote:Op maandag 28 april 2014 12:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doelde op het controlpanel van je VPSboer.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Oh verrek je hebt gelijk, volledig overheen gelezen. Is een vSphere client, stond dat het alleen voor Windows was dus dacht het is een terminal alternatief
yay ben weer binnen
quote:
Iemand had een natte droomquote:We omschreven de Surface Pro 2 als een tablet met de prestaties van een volwaardige Ultrabook. Microsoft heeft de machine namelijk uitgerust met de Intel Core i5-4200U processor, 4 GB of 8 GB werkgeheugen en een SSD met een capaciteit van 64 GB, 128 GB, 256 GB of 512 GB. Het 10,6 inch IPS-scherm heeft een resolutie van 1920x1080 beeldpunten en is standaard gekalibreerd voor een betere kleurnauwkeurigheid.
Volgens een Chinese website zou de Surface Pro 3 voorzien kunnen worden van een Intel Core i7 Skylake processor met geďntegreerde Iris Pro grafische chip, 16 GB LPDDR4-geheugen, 1 TB aan PCI-Express flashopslag en Thunderbolt 2. De processor zou gebakken zijn volgens het 14nm procedé, een TDP hebben van 25 watt, een kloksnelheid van 1,8 GHz en een Turbo van 2,3 GHz hebben. Het 16 GB geheugen zou bestaan uit vier modules van 4 GB.
Het scherm heeft nu een diagonaal van 12,9 inch, maakt gebruik van IPS-technologie en heeft een resolutie van 2560x1440 pixels. Qua aansluitingen vinden we USB 3.0, HDMI en een SDXC-kaartslot terug. Verder is voorzien in 802.11 a/b/g/n/ac, 4G LTE, MicroSIM en Bluetooth 4.0. De accu zou een capaciteit hebben van 10900 mAh wat voldoende zou zijn voor een werkduur van gemiddeld zo'n 12 uur.
Volgens de bron zou Microsoft de Surface Pro 3 in juni of juli willen lanceren. Wat van deze gegevens klopt weten we niet, de tijd zal het ons leren.
Ik haal zelfs meer dan de aangeboden snelheid. 48mbit, terwijl het 40mb moet wezen. DSL ftwquote:Op maandag 5 mei 2014 19:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)etsnelheid-niet.html
Ik haal met gemak 95% van mijn Ziggo Ai1+ snelheid.
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:31 schreef QuietGuy het volgende:
Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
[ afbeelding ]
Iemand die iets drinken wil?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
CUL / [CUL Slow Chat] Breakin' Beard
http://webwereld.nl/overh(...)-worstelt-met-jargon
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.
Digibeten
quote:"Maak bijvoorbeeld van vendor lock-in klantverslaving. Dat dekt de lading wel."
Hipsters merkverslaving??quote:Op zondag 11 mei 2014 19:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee. Dan zou het eerder "merkverslaving" moeten heten.
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef Jump het volgende:
Ooh, we zijn ondertussen het tien jarig bestaan van deze Slowchat gepasseerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Bart het volgende:
Grafiek 1 maken
Roken
Broodje eten
Koffie drinken
Grafiek 2 maken
Appel eten
Rondje lopen
Kletsen met collega's
Grafiek 3 maken
Concluderen dat grafiek niet goed is
Nadenken
Roken
Pauzeren
Koffie halen voor de afdeling
Grafiek 3 opnieuw maken
Klopt, ik ken wel de basics van Excel, maar als ik weer iets specifieks moet hebben zit ik ook wel even te rommelen en googlen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Excel kan echt wel een bitch zijn als je niet precies uit je hoofd weet welke functies je nodig hebt en hoe die werken.
klinkt als dooie hardware..quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef Dimens het volgende:
Het is weer zover hoor, Random bluescreens, vastlopende programma's etc op mijn PC en na de afgelopen blue screen is zelfs de bios corrupt geraakt.![]()
Binnenkort onderdelen te koop.
Eerder een driverprobleem. Heb er in het verleden wel vaker last van gehad en dan werkt een nieuwe installatie van Windows wel.quote:
Dit is misschien een betere verwoording.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:08 schreef mschol het volgende:
ik heb een haat/liefde verhouding met computers, software en alles wat er mee te maken heeft
windows 8 heeft gewoon ingebouwde scan software,?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is misschien een betere verwoording.
Hebben op de vaste PC HP Solution Center staan; prima programmaatje waarmee je snel even kunt scannen e.d. Werkt prima.
Maar af en toe crasht het programma en start het niet. (gok vanwege W8/W8.1).
Dus deďnstalleren en herďnstalleren, kwestie van paar minuten dus in theorie.
Was &^%* uiteindelijk 3 kwartier verder toen alles weer werkte. Trage (de)intstallatie van HP software, traag afsluiten en opstarten van PC (moest bij het (de)installeren).
Dus samengevat:
- HP software werkt prima als het werkt; anders is het ronduit k*t.
Iemand toevallig een tip voor simpel, gratis programaatje waarmee je snel Solution Center mee kunt vervangen?
- De nieuwe PC was vrij snel toen we 'm net hadden (jaartje geleden gekocht), zal vooral aan W8 liggen. Ondanks dat er een normale harde schijf inzit. Maar ding is nu echt traag aan het worden; ook na opschonen.
Daar gaat dus ooit ook een SSD in; gelukkig is het een AiO waar je wél zelf hardware kunt vervangen.
Hmm, blijkbaar ("Windows faxen en scannen"). Morgen maar eens naar kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef mschol het volgende:
windows 8 heeft gewoon ingebouwde scan software,?
Nou ja; Solution Center werkt snel en goed; maar dan moeten we niet dit gezeik hebben.quote:die software van HP lekker links laten liggen en vervolgens de printerdrivers van windows update gebruiken...
als je niet hele excotische eisen hebt moet dat voldoende zijn?
HP werkt ook niet in je voordeel voor watbetreft snelheid helaas..
Goed spul inderdaad al is het alleen maar om de herrie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Gisteravond _eindelijk_ een SSD in mijn desktop gezet. Wat een verademing zeg.
wat ik mij nog steeds afvraag: een nieuwe HDD is vrij stil (soms hoor je hem eens)quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
ik was dat gekraak spuugzat idd, maar vooral het wachten wat erbij hoort.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om gelijk maar Ubuntu 14.04 erop te gooien. Works like a charm.
Ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:08 schreef mschol het volgende:
ik heb een haat/liefde verhouding met computers, software en alles wat er mee te maken heeft
omdat de schijf slijtquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik mij nog steeds afvraag: een nieuwe HDD is vrij stil (soms hoor je hem eens)
maar als hij 2 jaar oud is, wel helemaal geformatteerd e.d. maakt dat ding een pokke herrie, hoe kan dat?
klinkt plausibel, maar toch vind ik dat vreemd..quote:
Heb je ^^ nog wat van gehoord ondertussen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:04 schreef mschol het volgende:
ziggo![]()
Wij hadden aan ziggo gevraagd om te regelen dat de coax aansluiting omgelegd kon worden.
Dus gewoon binnenshuis het aansluitpunt verplaatsen (Dit is echt meerdere malen duidelijk aangegeven), zodoende wij op een goede plek de kabel aansluiting hebben zitten en een modem/router kwijt kunnen (nu zit die aansluiting onder de grond waar het direct met een versterker gesplitst wordt voor televisie/radio)
Binnenshuis kan gewoon in de kruipruimte een kabel worden gelegd naar het gewenste aansluitpunt
Zou je zeggen dat dat geen echt probleem is, krijgen we vandaag te horen dat BAM Infratechniek Telecom ergens in juni komt, incl aanvraag opbreek vergunning
Aangezien er ook geen offerte of wat dan ook is geweest moeten we morgen even bellen, aangezien ze, als ze daadwerkelijk de groene kabel gaan verhuizen, o.a. door een granieten vloer heen moeten en dat vast niet gratis is
en ziggo heeft ook wel naar andere partijen doorverwezen, maar die melden dat zij dat niet doen en dat ziggo dat moet doen... (kastje - muur situatie)
de bam zelf heeft gebeld en die persoon begreep wel wat er moest gebeuren: volgende week woensdag tussen 12:00 en 14:00 komen ze even langs om het, binnenshuis, te verleggenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je ^^ nog wat van gehoord ondertussen?
Hah dat is wel fijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
de bam zelf heeft gebeld en die persoon begreep wel wat er moest gebeuren: volgende week woensdag tussen 12:00 en 14:00 komen ze even langs om het, binnenshuis, te verleggen(ze wilde de volgende dag al om 9:00 komen, maar dat kwam ons even niet uit)
Het suckt nog steeds. Of beter gezegd: weer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef FredvZ het volgende:
Uit elkaar gaan als je samen woont suckt hard trouwens.
Nieuwe vriendin, weer uit? Of zelfde vriendin weer aan, en weer uit? Hoe dan ook: sterkte...quote:Op maandag 19 mei 2014 15:53 schreef FredvZ het volgende:
Een repost vanuit #263:
[..]
Het suckt nog steeds. Of beter gezegd: weer.
Of nog steeds samenwonen met vriendin van toen terwijl je uit elkaar bent... (zou pas lang zijn)quote:Op maandag 19 mei 2014 16:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin, weer uit? Of zelfde vriendin weer aan, en weer uit? Hoe dan ook: sterkte...
Dank je.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:25 schreef Bart het volgende:
Nieuwe vriendin, weer uit? Of zelfde vriendin weer aan, en weer uit? Hoe dan ook: sterkte...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien staat er ergens een straatkast, dan kun je sneller internet krijgen. Anders heb geluk als je 10mbit kunt halen. M'n opa en oma zitten er ook 3km vanaf, halen net 10mbit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
TV, Internet en eventuele telefonie uitzoeken is niet leuk als er geen kabel ligt en
het blijkbaar zo'n 3KM van de centrale zit.![]()
Zit je vast aan
- Digitenne (; wat er straks misschien niet eens meer is),
- IPTV over ADSL (, met dramatische internetsnelheden, zeker bij 2 tv's)
- CanalDigitaal (apparatuur/kabels/kosten).
Heb ik wel gelezen ja; maar ik heb het niet zo op Digitenne.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:06 schreef RobertNL het volgende:
3km en ip tv kan je gewoonweg vergeten.
Kpn wil digitenne contract toch verlengen?
En was een IPTV signaal niet zo'n 4Mb/s? Ja; dan hou je inderdaad geen bal over.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:20 schreef RobertNL het volgende:
Wij zitten er hier 2.5 vanaf en houden 6 over. Ach binnen nu en 2 weken hebben we ziggo.
Punt is dat je voor ¤17.95 p/maand een zooi zenders hebt en de decoder, schotel, stuk coax (voor tussen schotel en decoder) in bruikleen hebt. Komen nog wel ¤99(!) activatiekosten bij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
True, schotel is tegenwoordig niet goedkoop, maar is wel erg stabiel mits het goed uitgericht wordt.
Maar een schotel geeft je wel een zwik onafhankelijkheid en krijg je over het algemeen meer kanaal waar (hoeveelheid dus) dan wanneer je aan de kabel bent gebonden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
True, schotel is tegenwoordig niet goedkoop,
Digitenne?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:33 schreef .Neovo. het volgende:
Honderden kanalen waarvan veel geen zak aan is... En geen uitzending gemist of andere interactieve mogelijkheden. Da's wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |