Ik ben het gewoon een beetje zat na al die tijd.quote:Ontvangen jullie ook nogal eens spam van http://spamtrackers.eu/wiki/index.php/US_Pharmacy ?
Ze komen wel steeds in m'n ongewenste mail terecht, maar feit blijft dat ze terecht blijven komen.![]()
Zowel op mijn hoofdadres als tweede e-mail adres en telkens weer dezelfde mail.
Afzender blokkeren, domeinadres blokkeren; het heeft allemaal geen enkele zin.
Ik vraag me gewoon af waarom dat na 100x blokkeren nog steeds aankomt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar maak je je druk om? Het wordt afgevangen toch?
Het is Foxquote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat bedroevender is, de kwaliteit van het nieuws, of de mensen die een big deal maken van zo'n filler-scherm dat niemand leest
Pffft waar komt die plaag vandaan zeg? normaal vind ik een paar van die topics wel leuk, maar er moet nu zoveel teruggetrollt worden dat het haast niet leuk meer is en Bart het ook niet meer goed vindquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef Catch22- het volgende:
Al die fucking n00bs die denken in twee weken een webdeveloper te kunnen worden
De taal misschien maar die jarenlange ervaring mist dan nog welquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef Troel het volgende:
Twee weken? Een dag en dan heb je alles onder de knie toch
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pffft waar komt die plaag vandaan zeg? normaal vind ik een paar van die topics wel leuk, maar er moet nu zoveel teruggetrollt worden dat het haast niet leuk meer is en Bart het ook niet meer goed vind
Ik heb jarenlange ervaringquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De taal misschien maar die jarenlange ervaring mist dan nog wel
Komt er ongeveer ieder uur eentje bij op Telegramquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef Troel het volgende:
Ik merk al dat de meest interessante contacten al over zijn
ik kijk de kat even uit de boom, ik gebruik het zo weinig dat ik het zo overboord kan gooien, gewoon weer over op de SMSquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:22 schreef .Neovo. het volgende:
Aangezien iedereen het over whatsapp heeft: wat is jullie mening?
Ik blijf het wel gebruiken, aangezien de mensen die in mijn lijst staan toch niet boeit dat Facebook het nu heeft.
Daar naast heb ik wel telegram een poging gegeven.
Tja, iedereen die je nummer in zijn telefoon heeft staan, zie je natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:41 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb er nu ook een 'vreemd' iemand er tussen staan.
Ik ken haar van naam, maar verder niet. Blijkbaar had heeft ze m'n nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |