okokquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet alleen op basis van deze foto natuurlijk, hij post zo vaak foto's.
Zelfde stylo als mijn buurman zijn vader.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Iets minder sportief, met het Engelse Hackett colbert.
hemd en colbert vind ik wel nice, maar die trui ziet toch echt uit alsof je hem van een boswachter hebt gejatquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, zal voortaan maar "made in China" G-star zooi dragen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde stylo als mijn buurman zijn vader.
Er zit nog wel wat tussen dat en je op je 16e als de Rijdende Rechter uitdossen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sorry, zal voortaan maar "made in China" G-star zooi dragen!
Geen sorry nodig hoor, gewoon constatering. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sorry, zal voortaan maar "made in China" G-star zooi dragen!
Cute.quote:
Strong bulge/10.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef dreamerbulk het volgende:
zelf ook maar ff bijdrage, helaas is mijn grote spiegel kapot, telefoon kleine lens, ik grote jongen, dus helaas maar 1/3e van mijn voorkomen
[ afbeelding ]
wit overhemd, donkerblauwe pantalon, bruine riem, eronder draag ik bruin leren molieres, lekker basic
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen dat en je op je 16e als de Rijdende Rechter uitdossen..
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde stylo als mijn buurman zijn vader.
anders krijg ik die wheels er niet ingeproptquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
Alles op maat gemaakt neem ik aan?
Zo hoort het.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
anders krijg ik die wheels er niet ingepropt
kleuren patronen texturen, ik krijg pijn aan m'n ogenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Bodywarmer: The North Face 700
Hemd: Hans Ubbink
Pullover: Seidensticker
Broek: Ben Sherman Clerkenwell ECI
Schoenen: Gaastra
Sokken: Paul Smith
Mooie van deze merken is dat het vrijwel allemaal in Europa is gemaakt. Het hemd is gemaakt in Portugal, de pullover in Duitsland, de broek in Engeland en de sokken in Italie.
Zelf prefereer ik kleding die niet in lagelonenlanden is gemaakt.
een zakenman met een geweten, klinkt niet erg geloofwaardig ditquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Bodywarmer: The North Face 700
Hemd: Hans Ubbink
Pullover: Seidensticker
Broek: Ben Sherman Clerkenwell ECI
Schoenen: Gaastra
Sokken: Paul Smith
Mooie van deze merken is dat het vrijwel allemaal in Europa is gemaakt. Het hemd is gemaakt in Portugal, de pullover in Duitsland, de broek in Engeland en de sokken in Italie.
Zelf prefereer ik kleding die niet in lagelonenlanden is gemaakt.
vet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mag deze kleurencombinatieNatuurlijk, netjes hoor zo'n getailleerd overhemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag deze kleurencombinatieMooi dekbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
mag deze kleurencombinatieHarige armen, tapijt op de grond, thuis sloffen/slippers aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eckte Türk..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 13:24:24 (sloffers -> sloffen) ]
mag deze kleurencombinatieMooie slofjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Harige armen, tapijt op de grond, thuis sloffers/slippers aan.
Eckte Türk..
mag deze kleurencombinatieuggs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag deze kleurencombinatieZwarte schoenen eronder en het is af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
∞
mag deze kleurencombinatieBovenkant dichtknopen / één knoopje openlaten, te wijd is niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest; zou geven.
Vervang je post hiermee:quote:
Vervang "300" door een lager getal om het plaatje kleiner te maken en met een hoger getal om het plaatje groter te maken.quote:[img=300]http://www.freebits.nl/images/3262014_03_07_15.jpg[/img]
Hell yeahquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vervang je post hiermee:
[..]
Vervang "300" door een lager getal om het plaatje kleiner te maken en met een hoger getal om het plaatje groter te maken.
Meh, daar zie je de naden zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da's hip, leggings als broek dragen.
Nee toch? Is volgens de meeste mensen modemisser nr. 1 dacht ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da's hip, leggings als broek dragen.
Dankjewel!quote:
Oh, ik zie het in mijn omgeving best vaak. Als je het kan hebben, is het best mooi, maar ik hou van spijkerbroeken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:57 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Nee toch? Is volgens de meeste mensen modemisser nr. 1 dacht ik
Armor lux en apc, dat familiar steez.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[..]![]()
Fijn dat er weer eens leven in dit topic is, zal zelf ook meedoen:
[ afbeelding ]
Armor Lux
Lee
APC
Red Wings
Streepjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[..]![]()
Fijn dat er weer eens leven in dit topic is, zal zelf ook meedoen:
[ afbeelding ]
Armor Lux
Lee
APC
Red Wings
Zo rollen wequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Armor lux en apc, dat familiar steez.
quote:
Maatje 36quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met je voetjes rechtsboven is die nog leuker
Hoe lang ben je?quote:
160 hele centimetersquote:
gvdquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil jouw temperatuur wel eens opnemen met die thermometer :$$
10/10, zou nog eens lachen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil jouw temperatuur wel eens opnemen met die thermometer :$$
Hoe lang ben je?quote:
Niet klein genoeg.quote:
Mooi.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Afgelopen dagen maar eens mijn haartjes met een haarmasker van olijfolie gedaan. Mijn haar komt nu tot over mijn borsten.
Voor het wandelen gaan deze kleren eens aangedaan.
Blauw spijkerstof jurkje H&M
Zwarte ceintuur: zelfmaak
Grijze suede legging H&M
Lowa Bergschoenen
[ afbeelding ]
Als een jonge alternatieve vrouw met een wandelstok en rugtas in het Hakunabos (mijn vakantie bestemming) begroet iedereen mij vriendelijk en soms duurt de wandeling ruim een half uur langer. Vandaag had ik dat weer aan en ik sprak meteen met een oudere vrouw die op haar erf bezig was in de tuin, hierna trof ik Joshua (mijn muziekvriend) en daarop trof ik nog aan andere vrouw zittend op een bankje een boek te lezen die ik vaker spreek als ik haar tegenkom. Mijn haartjes glanzen mooi roodachtig in de zon en ik kreeg van die eerste en de lezende vrouw een compliment over mijn dikke lange vlecht.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef leppeh het volgende:
Haha, ik probeer me even voor te stellen hoe zo'n jurkje er uit ziet met bergschoenen. Goeie outfit
Beste fit tot nu toequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:24 schreef -Hakuna- het volgende:
Vandaag weer eens wat zelfmaak kleren aangedaan. Uiteraard moet mijn vlecht wel goed te zien zijn.
Bazen v-hals.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef bezemsteeltaart het volgende:
wat een elitair en pretentieus kutregeltje idd..
Leuke vibequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:59 schreef Yiha het volgende:
[ afbeelding ]
trui: onbekend merk (chinese webshop)
broek: c&a
schoenen: timberland
Warme trui met dit weer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:59 schreef Yiha het volgende:
[ afbeelding ]
trui: onbekend merk (chinese webshop)
broek: c&a
schoenen: timberland
Valt wel mee, zo warm is 'ie niet.quote:
dit weer? OH JONGENS DE ZON SCHIJNT HAAL JE BIKINI TEVOORSCHIJNquote:
18 graden en zon is koud?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit weer? OH JONGENS DE ZON SCHIJNT HAAL JE BIKINI TEVOORSCHIJN
nee. het is nog steeds stervenskoud.
zon is niet koud, wind is koud.quote:
Ik vind dat jij prima in een bikini kan lopen met dit weer hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:22 schreef Danielle83 het volgende:
In Rdam is het anders heerlijk weer! Sowieso geen bikiniweer, maar een coltrui is echt niet nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |