okokquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet alleen op basis van deze foto natuurlijk, hij post zo vaak foto's.
Zelfde stylo als mijn buurman zijn vader.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Iets minder sportief, met het Engelse Hackett colbert.
hemd en colbert vind ik wel nice, maar die trui ziet toch echt uit alsof je hem van een boswachter hebt gejatquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, zal voortaan maar "made in China" G-star zooi dragen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde stylo als mijn buurman zijn vader.
Er zit nog wel wat tussen dat en je op je 16e als de Rijdende Rechter uitdossen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sorry, zal voortaan maar "made in China" G-star zooi dragen!
Geen sorry nodig hoor, gewoon constatering. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sorry, zal voortaan maar "made in China" G-star zooi dragen!
Cute.quote:
Strong bulge/10.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef dreamerbulk het volgende:
zelf ook maar ff bijdrage, helaas is mijn grote spiegel kapot, telefoon kleine lens, ik grote jongen, dus helaas maar 1/3e van mijn voorkomen
[ afbeelding ]
wit overhemd, donkerblauwe pantalon, bruine riem, eronder draag ik bruin leren molieres, lekker basic
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen dat en je op je 16e als de Rijdende Rechter uitdossen..
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde stylo als mijn buurman zijn vader.
anders krijg ik die wheels er niet ingeproptquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
Alles op maat gemaakt neem ik aan?
Zo hoort het.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
anders krijg ik die wheels er niet ingepropt
kleuren patronen texturen, ik krijg pijn aan m'n ogenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Bodywarmer: The North Face 700
Hemd: Hans Ubbink
Pullover: Seidensticker
Broek: Ben Sherman Clerkenwell ECI
Schoenen: Gaastra
Sokken: Paul Smith
Mooie van deze merken is dat het vrijwel allemaal in Europa is gemaakt. Het hemd is gemaakt in Portugal, de pullover in Duitsland, de broek in Engeland en de sokken in Italie.
Zelf prefereer ik kleding die niet in lagelonenlanden is gemaakt.
een zakenman met een geweten, klinkt niet erg geloofwaardig ditquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Bodywarmer: The North Face 700
Hemd: Hans Ubbink
Pullover: Seidensticker
Broek: Ben Sherman Clerkenwell ECI
Schoenen: Gaastra
Sokken: Paul Smith
Mooie van deze merken is dat het vrijwel allemaal in Europa is gemaakt. Het hemd is gemaakt in Portugal, de pullover in Duitsland, de broek in Engeland en de sokken in Italie.
Zelf prefereer ik kleding die niet in lagelonenlanden is gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |