Bijzonder dan. Welke opleiding doe je?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haagse
[..]
Vandaar dit topic dus
Bestuurskunde... 3e jaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:18 schreef oLexie het volgende:
[..]
Bijzonder dan. Welke opleiding doe je?
Hmmm, ja eerlijk gezegd kan ik dan ergens wel begrijpen dat te laat gewoon te laat is bij zulks een opleiding, ook al is het maar 1 minuut. Het is natuurlijk wel heel erg genaaid, maar goed.quote:
Ja had mij goed voorbereid.. ik ben nu een mail aan het sturen naar iedereen die betrokken is daar en dan hoop ik dat ik hem binnenkort nog een keer mag doen + een eventuele herkansing. Benieuwd wat ze zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hmmm, ja eerlijk gezegd kan ik dan ergens wel begrijpen dat te laat gewoon te laat is bij zulks een opleiding, ook al is het maar 1 minuut. Het is natuurlijk wel heel erg genaaid, maar goed.
Beheers je de stof wel goed en andere tentamens wel goed gemaakt? Dat wordt een her.
Ik zie het sober in, je wordt voorbereid op het bedrijfsleven en daar zijn ook geen tweede kansen. Ik had laatst te snel door geklikt waardoor ik een hele opdracht niet meer kon invullen, mocht ook niet over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja had mij goed voorbereid.. ik ben nu een mail aan het sturen naar iedereen die betrokken is daar en dan hoop ik dat ik hem binnenkort nog een keer mag doen + een eventuele herkansing. Benieuwd wat ze zeggen.
Laten we TS maar even niet geloven aangezien het voor hemzelf natuurlijk beter uitkomt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hang toch echt van het tentamen af hoor. En je kan geen mening hebben over iets waar jij niet bij was.
Laten we TS, voor de sake of convenience, maar even geloven.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we TS maar even niet geloven aangezien het voor hemzelf natuurlijk beter uitkomt.
Buurman, wat doet u nu. Mijn levensvisie onderuit halen?!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we TS maar even niet geloven aangezien het voor hemzelf natuurlijk beter uitkomt.
Gelukkig zit jij niet in de examencommissiequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
De examencommissie gaat je hard uitlachen natuurlijk. Vooral je beroep op overmacht is pathetisch en lachwekkend te noemen.
Nee. Veel te warrig geschreven, hak op de tak springend en verkeerde zinopbouw. Voor een 3e jaars 'student' schrik ik van je niveau.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Is de mail zelf een beetje vlammende?
Beter trappen ze je gelijk van school af. Wat een niveau.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Geachte lezers,
Het begingedeelte van deze e-mail is in iets mindere formele staat geschreven, omdat ik zo beter duidelijk kan maken wat er precies gebeurd is.
Vandaag ( 30 januari 2014 ) zou ik om 10:30 een tentamen netwerkmanagement gemaakt hebben als ik één, jawel 1 minuut eerder de deur opendeed van het desbetreffende lokaal. Soms komen mensen door onmacht te laat. Dit kan door familieproblemen zijn, vertraging( persoonlijk vind ik dit een slechte want dan neem je maar een trein eerder ), dokter, ongeluk op de weg etc. Nu schijnt het duidelijk gecommuniceerd te zijn dat te laat komen STRENG verboden is in dit blok. Ik heb dat even gemist dus dat is misschien mijn eigen schuld. Kan het nu nog steeds nergens vinden maar goed.
Vanmorgen kwam ik op het station aan en zag dat de trein die om 10:16 zou vertrekken om 10:13 voor mijn neus wegreed. Dat treinen later vertrekken snap ik, maar dat ze te VROEG vertrekken had ik nog nooit meegemaakt. Toen ben ik snel terug gerend naar mijn auto om naar school te rijden. Eenmaal in een garage ( betaald parkeren ) ben ik snel naar Slinger 4,83 gegaan om mijn tentamen in alle rust te maken. Ik was al overstuur door het gehaast.
Bij het lokaal aangekomen zag ik dat de blaadjes nog werden uitgedeeld dus naar mijn veronderstelling was ik precies op tijd. Toen ik in het lokaal stond om een plekje te zoeken werd ik echter aangesproken door mevrouw (..). Mevrouw (..) vond dat ik te laat was en dat ik geen recht meer had om het tentamen te maken. Ik vond dit hoogst belachelijk dat ik in een lokaal sta waar de blaadjes nog worden uitgedeeld, ik uit dat lokaal wordt gehaald, omdat ik te laat zou zijn. Ik was inderdaad 1 minuut te laat. Om 10:31 deed ik de deur van het lokaal open en ik presenteerde mijn telefoon nog aan mevrouw (..) om te laten zien dat het maar echt 1 minuutje was. Het maakte allemaal niet meer uit want te laat is te laat en regels zijn regels. Vervolgens moest ik mijn docent halen die verantwoordelijk was voor het vak.
Toen heb ik meneer (..) er bijgehaald en die vond dat wij onze toets gewoon moesten maken. Wat maakt dat minuutje nou uit? Nu duurde het alleen nog maar langer en ontstond er steeds meer heisa. Na een overleg tussen meneer (..) en mevrouw (..) kwamen we tot de conclusie dat we de toets vandaag echt NIET konden/mochten maken doordat het in de OER is vastgesteld en daar kon niemand omheen. Nou flink balen natuurlijk want je bereid je erop voor en je was tenslotte maar 1 minuutje te laat. Dat ik 1837 euro per jaar aan schoolgeld betaal voor 1 dag in de week school, laat ik maar even achterwegen. Kortom: GEEN tentamen gemaakt vandaag.
Nu is deze mail geschreven vanuit mijn oogpunt en mijn 'boosheid'. Ik vind het natuurlijk erg vervelend dat ik mijn tentamen niet heb kunnen maken maar dat neem ik maar voor lief. Ik heb volgende week donderdag op 6 februari een herkansing van blok 9. Als ik op die dag ook de toets netwerkmanagement zou kunnen maken is de stof die ik zo goed heb voorbereid niet volledig verdwenen en kan ik er nog mee leven. Moet ik hem over 10 weken pas doen heb ik de afgelopen weken voor niks zitten leren en moet ik alles weer ophalen straks. Mijn voorstel is dus dat ik de toets van vandaag (netwerkmanagement) op 6 februari doe na mijn herkansing Denken over veiligheid. Ik hoop dat hier naar gekeken zou kunnen worden.
Kort samengevat:
Het feit dat ik 1 minuut te laat was, het tentamen dus ook nog niet in heb gezien en het hier ook nog eens om overmacht ging, vind ik het werkelijk niet normaal dat dit blijkbaar de trend is in het hedendaagse 'hoge' onderwijs(VOLWASSEN). Als klant van de school, die leergierig te werk gaat vind ik het een hoogst onpersoonlijke daad om iemand zo weg te sturen. De studenten worden tegenwoordig alleen maar gezien als een nummer, een zogeheten studentnummer. Wat is het voor een demoraliserend iets om een te-laat-marge volledig weg te halen? Een half uur te laat komen zoals eerst hoeft ook niet, maar je kan best door onmacht een paar minuten, 5 a 10 te laat komen. Ook dan heb je een verminderd aantal fraudezaken. Maar als je 0 minuten te laat mag komen is de kans dat mensen te laat komen veel groter en dat maakt het onpersoonlijker.
Dit is geschreven vanuit mijzelf en heb dit aan niemand laten zien of lezen. Dit is wat er volgens mij gebeurd is. Ik hoop dat de examencommissie en de desbetreffende personen hiernaar zullen kijken
Met vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Beter trappen ze je gelijk van school af. Wat een niveau.
Bij deze zin moest ik de neiging om mijn ogen uit te steken met een pen onderdrukken.quote:Vanmorgen kwam ik op het station aan en zag dat de trein die om 10:16 zou vertrekken om 10:13 voor mijn neus wegreed.
4 liter V10 en dan nog haten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Terechte klacht dat je in een Nissan Micra rijdt
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
vertraging( persoonlijk vind ik dit een slechte want dan neem je maar een trein eerder )
Waarom pak je geen trein eerder? Dan had je de trein die te vroeg was sowieso kunnen halen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Vanmorgen kwam ik op het station aan en zag dat de trein die om 10:16 zou vertrekken om 10:13 voor mijn neus wegreed. Dat treinen later vertrekken snap ik, maar dat ze te VROEG vertrekken had ik nog nooit meegemaakt.
Volgens mij ben jij de troll.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:09 schreef Gregor1994 het volgende:
Huh, jezus, ben je een troll of wat? Dit zou mij ook kunnen overkomen, daarom ben ik dus altijd drie/twee uur van te voren op school voor een tentamen.
Dat doen ik en meerdere studenten ook hoor, waarom zou dat een troll zijn?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de troll.
3 uur eerder op school komen omdat je een tentamen hebt
Omdat 3 uur wel heel erg vroeg is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat doen ik en meerdere studenten ook hoor, waarom zou dat een troll zijn?
Ach, jouw taalbeheersing is, afgaande op bovenstaande reactie, ook niet perfect. Net zoals die van zowat iedere FOK!ker, inclusief mijzelf.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeker weten dat je niet op Ibn Galdoen zit gezien je verschrikkkelijke kennis der Nederlandse taal?
Je hebt 'niet perfect' en 'bouwvakker-Nederlands'. De brief die TS geproduceerd heeft hoort toch wel tot die laatste categorie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, jouw taalbeheersing is, afgaande op bovenstaande reactie, ook niet perfect. Net zoals die van zowat iedere FOK!ker, inclusief mijzelf.
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha, even serieus ik zou je echt hard uitlachen.quote:Mooi dacht ik, net optijd. Mooi niet dus, toen er aan mijn capuchon werd 'getrokken' en een kleine Fatima () mij erop wees dat ik te laat was.
Doe ik ook, niets mis met een goede voorbereiding voor een tentamen. Kom je wel achter als je studeert. Daarnaast, je hebt als het goed is gemiddeld maar vier tentamenweken per jaar (excl. herkansingen) dus zo erg is het allemaal niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat 3 uur wel heel erg vroeg is.
Als TS om 10:30 tentamen heeft zou hij al om 7:30 op school moeten zijn. Dan zou hij om 6:00 moeten opstaan.
Mijn tentamens zijn vaak laat in de middag of zelfs in de avond dus dan kan ik redelijk uitslapen en vroeg vertrekken. Rustig eten in de mensa en dan naar de tentamenzaal slenterenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Doe ik ook, niets mis met een goede voorbereiding voor een tentamen. Kom je wel achter als je studeert. Daarnaast, je hebt als het goed is gemiddeld maar vier tentamenweken per jaar (excl. herkansingen) dus zo erg is het allemaal niet.
ik neem dan minimaal 1 trein eerder, niets te gek voor de nsquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:35 schreef reatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, als ik examen heb zorg ik ervoor dat ik minstens 10 minuten van te voren aanwezig ben en vooral als je met NS gaat, je weet dat het daar altijd zo slecht is.
Halfuur minimaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef reatrix het volgende:
Pak je een trein eerder. Als je tentamen hebt zorg je er toch voor dat je minstens 10 minuten van te voren aanwezig bent.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeker weten dat je niet op Ibn Galdoen zit gezien je verschrikkkelijke kennis der Nederlandse taal?
Correct. Maar ik vind vooral het genaai door de HHS heel triest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:58 schreef JuBoy het volgende:
En ts ik vind dat jouw vertrektijd weinig ruimte over laat voor onverwachte situaties zoals vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |